Blog
Még mindig itt a jó idő, tehát menni kell. Mindegy merre, csak nyitva legyen a tető...
Egy gyors mosás után a Balaton felé vettük az irányt. Pontosabban először Hévízen sétáltunk és ettünk egyet, majd a szokott útvonal a déli parton. Kompon át Tihanyba. (Ma járt utoljára a komp.) Majd az északi parton vissza.
Csodaszép napsütésben, jó hangulatban telt a nap.
Hazafelé átléptük a 166.000 km-t is.









Volt egy olyan gond, hogy 1-2 havonta egyszer nem nyílt távirányítóra az ajtó, és így a riasztó sem deaktiválódott. (furcsa véletlen, hogy csak olyankor jelentkezett, amikor a mutert vittem volna valahova:)).
Na de eddig az volt a megoldás, hogy kulccsal nyit, ajtó nyit, 35mp szirénázás, majd a tokennel kikapcsoltam a riasztót.
Na ma rájöttem a megoldásra, kulccsal kinyit, távirányítóval bezár, távirányítóval kinyit. \o/
No,meg volt a hatodik év is :))
Aszongya,hogy:232005-öt mutatott az óra,viszont elfelejtettem lefotózni.
No,sebaj,az annyi,mint 7520 km az elmúlt egy évben.
Hát nem túl sok...Kimaradtak a találkozók és idén nem mentünk autóval nyaralni.
Így hát most tartunk 74219 km-nél.
Az első két évben 36 ezer gyött össze,az utána következő négy évben meg 38.
Úgy láccik nálunk is válság van...
A múlt hétvégén kitoltam a garázsból az autót, lemostam és nekiálltam a kábeleknek. Széthúztam a csatlakozókat, lerajzoltam őket, kiszedtem az összes kábelsarut. A műanyag csatlakozókat elmostam és kiszárítottam. Pici réz drótkoronggal dremmellel lepucoltam az összes csatlakozót, a biztosítéktáblát, reléket, egyebeket. A kábeleket is átdörgöltem kontaktsprés ronggyal. Összeraktam újra a csatlakozókat, összedugás előtt természetesen kaptak kontaktsprét. Találtam néhány sérült kébelt, szerencsére mind csatlakozó mögött volt rossz. Ebből párat tudtam pótolni a padlásról, a hiányzókat megnézem bontóban, amit nem tudok pótolni, ott veszek színhelyes vezetéket és nekiállok forrasztani újat.
Ennél többet előzetesen nem tudok tenni.
Közben a szerelő nekiállt (volna) az autónak. Rögtön az első percben elakadt. A féknyeregbe is bement a galvanizáló folyadék és nem jön ki polírral, hónolni vitte. A fékdugattyúkat meg polírozni kell. Holnapra lesznek ezek készen, remélem más nem jön közbe és neki tud állni.
Ma este mentenem kellett asszonkámat,akinek sikerült megpadkázni a bal első gumit,amely azonmód leengedett. Mint kiderült,javíthatatlan hasadás keletkezett szegény papucson,így hát úgy döntöttem,hogy az idén hamarabb kerül fel a téli papucs.
És lőn !
Nagy örömmel jelentünk meg újfent Paks városában,ezúttal házavatón tettük tiszteletünket csocsi barátunknál.
Hajnalig tartó beszélgetéses,evés-ivásos összejövetel sikeredett,amin természetesen jól éreztük magunkat. Kisebb sátortábort vertünk fel alvásügyileg :))












Ismételten megrendeztük az őszi találkozónkat,amelynek egyszerű volt a programja :
Reggel 10-kor összejövés,majd kimenés a pincevölgybe,ahol is pálinka-kóstolás volt az első programpont.
A második pediglen borkóstolás babgulyással,azután füvön heverészés.
Esti program pedig a szokásos zenés-beszélgetrős buli reggelig, némi frissitő italfogyasztással karöltve...












Idén sajnos nem sikerült eljutni Alfacityre,de azért a találkozó utáni bulit megrendeztük.
Ezúttal kissé családiasra sikeredett de azért jól éreztük magunkat :))








2013.09.04
Sikerült meghúznom a jobb első sárvédőt. :(
Sérülés javítva a fertőszentmiklósi Czi-VA auto kft karosszéria műhelyében.
Tökéletes munka! :)

2
504
Fórum
Friss topicok
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8