Blog

>> EseménySüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2013-11-01

200 fölött is Együtt :)

 
>> EseményGyurka156 // Alfa 156 1.6 TS // 2013-11-01

Így állunk most....

 
>> EgyébGyurka156 // Alfa 156 1.6 TS // 2013-11-01

Nagy munka volt de megérte...
Meg persze olaj, olajszűrő,pollenszűrő, csere.
Természetesen Selenia.

Tárcsa: Zimmerman
Betét: Textar

 
>> EgyébGyurka156 // Alfa 156 1.6 TS // 2013-11-01

Mivel már a fényezés kész volt jöhetett a fóliázás.
Erre 2 helyen került sor.

 
>> AutóápolásGyurka156 // Alfa 156 1.6 TS // 2013-11-01

Végre úgy alakult hogy meg tudtam csináltatni egy-két dolgot az autómon.
Pont úgy intéztem magamnak szabadságot a hétre hogy ott tudjam hagyni az autómat a fényezőnél.
Pár napba beletelt mire kész lett de megérte.

Ilyen volt-és lett...

 
>> SzervizRicsi 147 // Alfa 147 1.9 Jtd 16V // 2013-11-01

Október közepén sikerült egy kisebb sérülést összehoznom az autón... :(, tegnap készült el! Nem tudom minek rakják ki ezeket a b×zi kő golyókat, tükörben teljesen láthatatlanok...!

 
>> Szervizzümi166 // Alfa 166 2.4 JTD // 2013-10-22

Új akksit kellett tenni a Csinibe, a másik teljesen elerőtlenedett. 100ah-s Exide került bele, szinte csak rá kell nézni a kulcsra, már indul is! (318400 km.)

 
>> SzervizRiki // Alfa 146 1.6 TwinSpark // 2013-10-31

Ma egy nagyobb szervizen esett át a kocsi műszaki vizsga előtt. Hátsó lengés csillapítók cseréje, két első kormány összekötő. Váltó olaj utántöltés , Hátsó fék rendberakása, rugó ütközés gátló gumi csere, mivel kiszakadt a jobb oldali. Km óra állása: 121400 Km

 
>> SzervizDeezL // Alfa 156 2.4JTD 20v // 2013-10-31

Sofima olajszűrő+Selenia WR Diesel 5w40

Sofima egy olasz gyártmányú szűrű,Alfa,Fiat,Lancia-hoz ajánlani tudom !!

114665km

 
>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 TD // 2013-10-31

10-én lejár a két év..fene gondolta, hamar elrepült, nem is tűnt fel hogy ilyen régóta nálunk van a vas. Felhívtam Sanyit, a szerelőt, hogy elvinném nézzük át. Ő meg felhívta a vizsgabázist, időpontot kért "előminősítésre". Na jó, annyit megtett, hogy a hátsó kipufogóról leválló és rondán lógó, zörgő külső palástot lemezollóval gyorsan eltávolította, ez volt a felkészítés. Illetve...előtte egész nap a zölddel voltam mindenhol, eleinte borzalmas kormot nyomott maga mögött és ahogy próbálgattam húzott a fék balra.
A kormoláson úgy segítettem, hogy kicsit pörgősre vettem a figurát, 2200 felett tartva, el-el tologattam. Nagyon égbe nem forgattam, csak jó nagy gázzal felépült turbonyomásnál gyorsítgattam. Jópár km dinamikus autózás után, a vasúti felüljárón felfelé kíváncsiságból 1500-nál "ökör" mód letalpaltam 3-masban. Épphogy valami korom jött, teljesen normális szintre csökkent a füst. Már csak a fék volt hátra, úgyhogy a kis utcákon azt játszottam, hogy kettesben gyorsít, vasal..gyorsít, vasal. 2-3 utca alatt egyenesbe jött ez is, egyszerűen attól volt rossz (és gyenge is) hogy nincs rendesen használva. Nagyot ezzel 2 év alatt most, én fékeztem először.
Szóval a vizsgabázison átnézték, majd kihozták a papírokat, írjam alá, kész, tökéletes az autó. Leműszakizott. Így kell ezt :-)