Blog
171965km
Kicseréltem a motorolajat az olajszűrőt és a gázolajszűrőt.
Castrol EDGE 5W40 5liter + mecafilter szűrő+isofilter gázolajszűrő


Tuning és extra vagy szerviz... megvannak az OMP Road&Sport betétek a 4 dugós nyergekhez. Már annyira várom, hogy összeálljon az egész, minden megvan, csak azok a francos konzolok hiányoznak... pedig a terveket már egy hete leadtam a lézerstúdióba, ahova vittem alapanyagot is. Hihetetlen, hogy amikor ilyen közel a cél milyen lassan telik el egy várakozással töltött nap, s mivel a hétvége a nyakunkon sajnos reménykedni sem tudok abban, hogy hétvégén már kipróbálhassam a Brembo fékrendszert. De azért haladok, elég hosszú projektet tudnék le ezzel. A következő: felni + futómű keményítés, ültetés.




Ismét a fránya generátor adta fel a harcot.... Ismét szénkefe csere amitől megoldódott a probléma.....
Lekerültek a 18-as RONAL-ok, felkerültek a Marek-tól jó áron beszerzett gyári, 16" méretű kerekek elöl téli gumikkal.

Eltelt pár hónap, volt pár történés is.
Müszakin ahogy gondoltuk csont nélkül átment a vas még július végén, de mivel a lejárati idö aug. vége igy 2015.aug végéig nincs gond rá :)
Ahogy gondoltam nem birtam idegekkel a zajos hasznält gumikat, ezek mentek a levesbe.
Kapott nem fiatal, de profilra még jó Yokohamákat, tapadäs szuper a kor ellenére, és nulla a zaj.
Szeptemberben elkezdett befogni a hátsó fék, picit igy jártam vele kényszerböl, de birta a 2.4 :D
fogyasztáson lehetett észrevenni a dolgot valamint hogy picit lustábban indult a gép :D
Kézifékbovdenen lett visszaengedve és máris jó lett.
Ma végre kész:-)
Minden elektronika át és bekötve, relék 2db és egy dióda is ami az egyik powert egyirányúsítja, leszigetelgettem mindent, rögzítve és működik!:-)
Jó kis lego volt...
Csináltam még eső és víz elleni védelmet is illetve az Uno kar csavartakarója lekarbonfóliázva mert volt egy kis repedés rajta, a rácsban a másik törlő ledugózva.
Majd kap 1 új 50cm-es lapátot mert ez csak 45cm-es.
A Bonrath kar és mechanika meg pihen a garázsban....De szétfogom szedni atomjaira és megcsinálom, olyan nincs, hogy nem lehetséges a 155-höz gyártott mechanikát belefaragni....:-)











Ez egy nagyon hosszú blog lenne, úgyhogy csak a lényeg: Tadááááááám! Megvan! Sikerült! A hivatalok útvesztőit megjárva, ma bekerült a Forgalmi engedélyem V.9 rovatába a 6-os kód. Azt hiszem az én 156-os My2000 Alfám az egyetlen ezzel a kóddal ma Magyarországon! :)
Köszönet Rohodi Misinek (Autóház Budaörs), és Szabó Csabának (Fiat Group Automobiles) a segítségükért!!!

Néhány hónapja erősödve ropogott a bal első kerék. Kicseréltettem a bal alsó lengőkart, jobb oldali axiálcsuklót + gumiharangot, és jobb oldalon szilenteket. Most csönd honol a kocsiban, remélem sokáig :)
Ilyennel még nem találkoztam..... Hátsó fékmunkahenger kézifékkar elötti szimeringje átszakadt az összes olaj elfolyt fék nuku.... Felújítószettel orvosolva nem egyszerű összerakni miután széthullik:))
192.000 utan elkezdett villogni hogy valamelyik nemjo igy kapott 4db uj izzito gyertyat, plusz teli atvizsgalas, kicsit szivarog az oil a turbo csonel igy most az orvosolva lett meglatjuk hogy sikerult. fedkomp javitva most mar mutat mindent, aksi csere nem segitett rajta ujra raktak a szoftot allitolag.