Blog
Egy év után ismét nagy kedvvel indultunk Kaposújlakra. Idén lényegében nagyobb konvojt sikerült összehozni. SanyiJTD, Gonosztevő, 156er, R. Krisztián, bachmanng és wookiee cartárs zárta a sort. Érkezésünkkor kicsit lapos volt a hangulat, a kifutópálya üres volt. Nem sokáig tudtuk jó szemmel nézni ezt. Ezért Sanyival meg Ferivel gyorsan birtokba vettük a pályát. (sok esélyem nem volt a JTD meg a V6 TB-vel szemben). Úgy látszott ennyi kellett, hogy valaki elkezdje. Utána sorban gurultak a szép alfák a gyorsuláshoz. A nitrósoktól az agyon chippelt JTD-kig.
Jó kis hangulat volt egész nap. Délután tombolahúzás volt. Tedi kihúzta a nevemet és nyertem egy Selenia ajándékcsomagot, és Selenia motorolajat. Nagyon örültem, jókor jött :)
Kellemes nap volt, jól éreztük magunkat. Megint csak bátran kijelenthetem, hogy jövőre ugyanitt...





Vásároltam Piritu cartárs javaslatára egy CTEK MXS 5.0 akku töltő- ill. regenerálót, aminek az akku-ra kötendő fix gyorscsatlakozó részét beépítettem az autóba. Marha jó találmány...
Egyúttal a sarukat is megpucoltam és kezeltem...
Akárcsak a 155ön itt sem a km, hanem az 1év miatt kellett cserélni.
Selenia racing 10W60-at kapott, ami eddig is volt benne.
Valóban nem a legbarátibb helyen van az olajszűrő a V6-ban, de azért tényleg nem annyira vészes. :)
Óraállás: 110485 km




ma nekiültem komolyabban az autónak. leugrasztottam a váltót. nemvolt kis meló, de muszáj volt levenni, másképpen nem tudom kicserélni a főtengely szimeringet. A főtengelyszimeringről csak annyit hogy záróra volt neki, szvl nem is csodálom hogy engedte az olajat. a kuplungom meg... a tárcsa az siralmas állapotban van. a nyomszerkezet és a kettőstömegű meg köszöni jólvan :D ( egyébként a kettőstömegű meg nem lehet régi, mert túlságosan jó állapotban van egy 270.000et futott autóhoz képest)
legyártottam a héten egy este a szívósor mögötti laokoon-csoportot gumicsőből és bilincsből, mert az eredetit ha az egyik végén megfoldoztam, a másik végén kipukkant. most van stabil alapjárat, és hidegen sem kell attól tartani, hogy lehal terhelésre az autó.
további kedves ajándék, hogy beállt a jobb oldali kézifék bowden, majd cserélni kell (addig is szakszerűen elcsíptük, hogy ne álljon be a hátsó fék :-/ )
Tettünk egy kisebb kört Európában az autóval, a Budapest - München - Amszterdam - Prága - Budapest útvonalon.
3100 km, 33 óra menetidő, 4 emberrel, rogyásig pakolt csomagtartóval, gázpedál alatti tojás nélkül. Az átlagfogyasztás 6.2 liter lett, ami szerintem eszméletlen jó egy 140 lóerős dízeltől, ilyen terhelésnél, pláne, hogy a német autópályán kapta az ívet rendesen. Egy szava nem volt sehol, pedig mentünk tejködben, szélviharban, és a Németországot elkapó zivatarban is, ahol jóformán ki sem láttam az ablakon éjszaka.
Most jön egy olajcsere (meg persze minden szűrő, ami kell ilyenkor), beleraktam az első tízezret.
(A németországban tankolt gázolajból jelentősen kevesebbet evett egyébként, meg érzésre jobban is ment, pedig ugyanaz a shell fuelsave diesel, mint amit itthon is rakok bele mindig)
Az aktuális olajcsere megtörtént, melyet a levegő, olaj és gázolajszűrő is kísért 263930 kmóra állásnál.
Felkerültek a téli gumik LASSA -SNOWAYS 205/55R16 2013 10 14-én. KM-óra állás:201600
2
616
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV