Blog
Sikerült kedvezményesen a németeknél szert tennem életem első kondenzátorára. Nem is akármilyenre, kiírja az akku feszültséget is. Ma egy egyszerű alu lemez segítségével beapplikáltam.



Sikerült szert tennem egy pár Ground Zero hangszóróra, így ma bekerültek a Magnatok helyére. A kisebb mágnes miatt nem kellett a keret.






Ma a gyárba menet tiszteletünket tettük a 955-ös csata színhelyén Augsburg mellett. Nem kis nyomozásomba került a neten, mire megtaláltam a színhelyet.



Pár napja Bécsben járva a SCS egyik boltjában egy utolsó darab Hifonics TXi 6400 végfokot pillantottam meg. Mivel már régóta fenem a fogam valami komolyabb darabra (4x175W RMS) lecsaptam rá. Ma bekerült a régi helyére.
Megdöbbentő a különbség. Főleg a mélyeken. Már értem, hogy mi is az a csillapítási tényező...




Kézenfekvőnek tűnt, hogy a padlószint alá rejtsem el a HiFi-t. A padlószint megemelésével (rétegelt lemez):
- a pótkerék mélyedésében elfért a mélynyomó,
- a két ventilátor közt a végfok,
- a bal oldalon egy nyitható fedél alatt minden apróság.
Nem rossz, de a gyakorlatban nagyon nem jó. A csomagtér gyakorlatilag pakolhatatlan. Se a ventilátorokra, se a mélynyomóra sem szabad pakolni.




Németországban szokás szerint a szabad időmben a MM bolthálózat üzleteit jártam. Bad Dürrheimben megakadt a szemem egy számomra eddig ismeretlen hangszórómárkán: Focal. A MM és a Focal közös, 10 éves jubileumára készült limitált szériás darab. Este a HiFi fórumban megkérdeztem a Cartársakat, hogy mi a véleményük a cuccról. Az egyértelmű pozitív jelzések után, ma megvettem a 841-es sorszámú darabot.
Pont olyan, mint az Alfa. Nem áll be a tucatsorba, nem öntvény a kosara, hanem üvegszálas műanyag.






Útban a Fekete-Erdő felé meglátogattuk a Regensburg környékén lévő újraegyesítési emlékművet. Majd egy fotó valahol Németországban egy várnál.
A végcélnál az igazi tél várt minket, de egy fotó kedvéért megálltunk a világ legnagyobb kakukkos órájánál Triberg mellett.
Hazafelé egy érdekes látványt találtunk, meg is örökítettük.









A meló miatt két hétig a németeknél voltunk. A hétvégét kihasználva átugrottunk Párizsba. Hóviharban indultunk, de Párizsban csodaszép idő fogadott minket.












A sikeres kuplungcsere után ma bekerült a kocsiba a már korábban beszerzett Bacar II. tuningbox. A választásom azért esett erre, mert állítható a plusz erő. Irányelvként azt az infót kaptam, hogy addig tekerhetem felfelé, amíg nem kezd el dadogni a motor. Akkor már sok neki.
Nos, a próbák alapján fél állás felett valamivel kezdi csinálni. Mivel nem a maximális teljesítmény volt a cél, ezért harmad állásba tekertem. Hihetetlen dolgokat produkál még így is a kocsi! Több 0-100-as sprintet mértem, az eredmény 7,8-tól 8,1-ig "szórt".
Érezhetően jobban reagál a gázra, minden fordulatról brutálisan húz.
2
448
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- 4C
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
Típusok
