Blog
Elfogyott a türelmem, elpakoltam mindent haza. Nem értem a szerelőt, hónapokig hozzá sem nyúlt. Mi a francért nem lehetett azt mondani az elején, hogy nem tudja vagy nem akarja megcsinálni. Neki sem kellett volna kerülgetnie az alkatrészeket, meg én is kereshettem volna valakit aki megcsinálja. Évekig hozzá hordtam a két járós autónkat, soha egy fillért nem alkudoztam. Most akkor megérte neki, hogy egy plusz autó szervizelése helyett még elveszített másik kettőt?
A múlt hét végén megnézte egy másik szerelő, szerdáig ad választ, hogy elvállalja-e. Hát nagyon kíváncsi leszek...
Majd beszámolok róla.
Téli gumira váltás+disztarcsak
km:185700
+GE H7 Megalight Ultra +120 izzó
Mindig is tetszett a 2.4-esek króm dupla kipufogói, ezért hosszas tipródás után elhatároztam, hogy én is megvalósítom. Sokat töprengtem, hogy melyik megoldás lenne a legjobb.
1: Bontott 2.4-es rendszerét feltenni
2: Hasonlóan Pityukomához, legyártatni,illetve átalakíttatni.
Nos szerencsémre sikerült egy kitünő állapotban lévő 2.4 -es rendszerre szert tenni (köszönet phon cartásnak) és külön szerencsém volt, hogy Sardulah cartással közösen indítottuk a projektet, így ez első verziónál maradtam.
A bontott rendszert, miután megérkezett elvittem és homokszórással fém tisztára megtisztíttattam (4.500 HUF). Ezt követően , (figyelemmel Pityukoma instrukcióira) cróm spray-el lefújtam. Tekintettel olasz barátaink érthetetlen megoldása miatt (ugyanis, ha levesszük a jobb oldali kipuff takarót, egyértelműen látszik, hogy a kimeneti nyíllás nagysága nem egyezik meg a bal oldaliéval,) egy kis optikai csalás érdekében a dobokat hátulról hőálló (800 celsius fok) fekete festékkel befújtam. A felrakással nem volt semmi gond, hiszen mindennek meg van a gyárilag kialakított helye, úgy-hogy Sardulah cartárs pick-pack feldobta. Az hiszem az eredmény magáért beszél. Nagyon dögösen néz ki szerintem és mintha "pár LE-t is kapott volna"!










2013.09.27.
Km 111220
- Vezérműszíj
- feszítő görgők
- olaj + szűrő
- pollenszűrő
- levegő szűrő
A napokban fenti hangszínnel megszólalt az ékszíj a rosso-ban, és ez nem igazán állt jól neki, ugye. A feszítőgörgő cserélve lett a közelmúltban, most csak egy vezetőgörgőt és a szíjat kellett cserélni - természetesen Zé.-nél.
A mai nap végre rávettem magam hogy leszedjem a kipufogót és kifúrjam a beszakadt csavarokat a hengerfejből, hát sikerült végre nem 2hengeresnek hallani.... Nagy örömmel megtaláltam az ablakspricni motor vezetékét a kupacban már az is működik:))
Sikerült kedvezményesen a németeknél szert tennem életem első kondenzátorára. Nem is akármilyenre, kiírja az akku feszültséget is. Ma egy egyszerű alu lemez segítségével beapplikáltam.



Sikerült szert tennem egy pár Ground Zero hangszóróra, így ma bekerültek a Magnatok helyére. A kisebb mágnes miatt nem kellett a keret.






Ma a gyárba menet tiszteletünket tettük a 955-ös csata színhelyén Augsburg mellett. Nem kis nyomozásomba került a neten, mire megtaláltam a színhelyet.



Pár napja Bécsben járva a SCS egyik boltjában egy utolsó darab Hifonics TXi 6400 végfokot pillantottam meg. Mivel már régóta fenem a fogam valami komolyabb darabra (4x175W RMS) lecsaptam rá. Ma bekerült a régi helyére.
Megdöbbentő a különbség. Főleg a mélyeken. Már értem, hogy mi is az a csillapítási tényező...




1
514
Fórum
Friss topicok
- Spider
- 164-166
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8