Blog

>> SzervizDeezL // Alfa 156 2.4JTD 20v // 2013-09-07

jobbos kézifék kötelem úgy döntött megadja magát cserélni kellett....

még 1-2 apróság volt a hónapok alatt ... 2db izzó csere meg a 2db Turbo cső(gumi) elöregedett ki lett cserélve,szóval csak apróságok,nagyobb baja ne is legyen

 
>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 156 SW 1.6 // 2013-09-05

Úgy vettem az autót, hogy frissen volt cserélve a vezérlés. Aztán gyanús lett, hogy talán mégsem teljesen. Kiderült, nem teljesen... Aztán gyanús lett, hogy teljesen nem. Kiderült, hogy teljesen nem...
Azt nem értem, minek kellett ezt kamuzni? Mondjuk pl azért, hogy annyiért megvegyem, amennyiért megvettem... Tanulópénz... Utálom.
De most akkor minden cserélve, és innen akkor már biztos talajról tudunk továbblendülni.
Ja, cseréltettem olajat is, szűrőkkel, és pollenszűrőt is.

>> Egyébdpetrenyi // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2013-09-06

Sikerült kifogni Budapesten egy balesetet ennek köszönhetően 17 km 1:45 perc.

 
>> SzervizShadin // Alfa 159 1.9 JTDm SW // 2013-09-09

Elkezdtem szétbontani autót. Úgy néz ki holnap menetjavítás lesz az EGR csatlakozásánál. Magam is meglepődtem, de eléggé szét lehet kapni pill. szelep felől.

>> EseményHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2013-09-06

Tedi nem dolgozik olyan drágán, mint a rendőrség, viszont sokkal lassabb :) Több mint két év után végre elvitte a fotólaborba a GT-mről a Csepel Művek területén készített fotóit :)
A képek fekete-fehér filmre készültek, 2011. 07. 03-án.

>> Szervizpanza // Alfa 159 1.9 jtdm 8 v // 2013-08-01

Ahogy egyre melegebb lett az idő, annál jobban halottam a hátulról jövő nyiszogó hangot ami már marhára kezdett idegesíteni. Első felindulásból azt gondoltam, hogy a szilentek kiszáradtak és azért van a hang. No gondoltam befújom valami csodaszerrel őket és minden oké lesz. Sajnos nem így történt, miután megemeltük az autót egyértelműen látszott, hogy a jobb hátsó rugó eltört. Gyors telefon és még gyorsabb intézkedés és már jött is a cucc Erhard cartástól. Azután már csak Pityukomával történő egyeztetést követően, melyért külön köszönet érte, már pik-pakk megvolt a csere. Most újra csend honol a pilóta fülkében!

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2013-09-05

Kicsit megint sikerült túllépni a 10K kilométert, de szintén nem vészes! Ennyi még belefért! :-) A szokásos Selenia 20K Alfa Romeo olaj került bele, ahogy eddig mindig!
A képek vacak telós képek! :-(



KM óra állása: 128353 Miles
Régi óra szerinti állás: 247998 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 97125 Km (60350 Miles)

Következő olajcsere: 134567 Miles óra állásnál :-)

 

Megérkezett a rendelt ELM 327 a színes csatlakozókkal együtt.
Csináltam egy gyors tesztet. Mindenhová rácsatlakozik. Működik, ahogy kell.

READING PARAMETERS:
Akkumulátor feszültség : 12,395 V
Kilométer számláló: 106015,3 km
Km-óra utolsó íráskor: 0,0 km
Túlpörgések száma: 0
Max. motor ford.szám számláló: 0,00 sec
Írások száma: 1
EGR szelep nyitás : 128 %
Részecskeszûrõ állapot: normál eldugulás
Részecskeszûrõ eldugult: 53,82 %
Regenerálási idõ százaléka: 0,000 %
Erõltetett regenerálás állapota: Nem aktív
Utolsó DPF csere km-száml.: 105910 km
Távolság az utolsó regenerálás óta: 249,5 km
Utolsó 5 regen. átl. távolsága : 883 km
Utolsó 5 regenerálás idõtartama: 542 sec
Utolsó 5 regen. átlaghõmérséklete: 628,66 °C
Regenerálások teljes száma: 176
Olajcserék száma: 5
Utolsó olajcsere km-száml.: 101424,0 km


Most már mindegyik vasnak van saját kábele, mehet a pótkerék mellé. Ha kell ott legyen.

 
>> SzervizNoisia // Alfa 145 Alfa Romeo 145 2.0 TS QV // 2013-09-05

Készen lett az autó, új karter, új olaj...ismét Selénia, új olajszűrő és a jobb oldali gumiharang cserélve.

 
>> Tuning és extraMega Alfa // Alfa 147 1,6 Twin Spark // 2013-09-05

Egy picit meghajtva a vasban található zenét.
Katt