Blog
Óraállás: 238.000
Aktuális volt az olajcsere, természetesen minden szűrővel együtt.
Sajnos a kézifékbowden felpuhult és kicsit szorul, valamint a jobb hátsó féknyereg is cserére szorul rövidesen, szóval van némi nyikorgó hang menet közben, amit hamarosan orvosolni kell...
Ugyan sikerült kitisztítani a gyári szivattyú szűrőjét, de első körben összerakásnál szépen el is törtem azt a kis műanyag pöcköt, amire csatlakozik a cső.... sokáig próbáltam ilyen-olyan megoldással kikerülni a cserét, de csak nem úsztam meg. Két és fél hete Vasárnap (2013. 09. 08.) járkáltam a városban, majd hazafelé az utcánkban lévő fekvőrendőrön átdöccenve tovább nem akart közlekedni az Alfa... Gondoltam megint nem kap benzint, így töltöttem bele ott, az út szélén... Sajnos nem az volt a gond, a gyújtás rákapcsolása után semmilyen hangot nem adott ki a szivattyú. Marek cartárs épp akkor hirdetett bontásra 156-t, így "lecsaptam" a szivattyúra. Pár apró félreértés után átutaltam az összeget, és tegnap a húgom meghozta a várt csomagot. Ma (2013. 09. 26.) szedtem szét újból a régi szivattyút, s "örömmel" láttam, hogy azért nem adott ki hangot, mert odabent egy kábel leesett... Végülis nagyon óvatosan cseréltem ki a szivattyút, nagyon odafigyeltem, hogy mindenhol a helyére kerüljön a tömítés, és hogy az a nagy "korona", ami a helyére szorítja a szivattyút rendesen legyen meghúzva (azelőtt az eredetit sikerült eltörni, ez egy Brava koronája). Próba, indítás, megy...... remélem jól és sokáig fog üzemelni... Hálás köszönet Marek cartársnak az alkatrészért!
Újabb szép kerek számhoz értünk! Eddig még egyik autómmal sem tettem meg ennyi km-t......ragaszkodom hozzá....már lassan 3 éve :-)


A másikba nem fért több kép ezért ide töltöm fel :)
Ja és a műszaki is megvolt gond nélkül.
km állás:125700












Történt ,hogy eladtam hirtelen a 17-es Selespeed felnijeim, amik télre már fel voltak készítve, így gyorsan új felni után kellett néznem.
Amit tudtam,hogy kisebbet,és keskenyebbet akarok a 225-os télik helyett ,így elkezdtem keresgélni 16os sportcsomagos felniket.
Egy helyre beírtam ,hogy keresek, jelentkezett rá egy cartárs, hogy neki van ,nincs padkázva, egy helyen pattant meg a festék ,de azt leszámítva szép állapotúak.
Na hagyjuk is azt a nincs megpadkázva dolgot, 4ből 3 megvolt ,mindnek volt valami baja....
Kérdezem ,hogy a kupakok szépek?
Igen, szépek ,nincs bajuk.
Nem tudom Ti ,hogy vagytok vele, de a sómart kupak nálam NEM tartozik a szép kategóriába.
Erőt vettem magamon, hogy lefényezzem a kerekeket.
Minden padkasérülést, és egyéb ütődést kicsiszoltam, egy gramm gitt nem kellett neki sehova!
Majd matt fekete alapozót kapott, arra 2réteg metál bázist, és 2 brutálvastag lakkréteget... Ha már téli felninek készül.
A kupakokra csináltattam matricát, majd azt is rálakkoztam a felületre.
A matricát természetesen GT cartást készítette nekem!
Csillog az is ,mert a lakkba kevertem candy pink, és candy lime effectport is.
A színe ezüst ,de nem az a gyári gagyi, némileg sötétebb, és napon picit látni a csillámporokat.
Röviden-tömören.
Szépek :)
Ma felrakattam a téli gumikat rá, 205/55R16-os méretben, kapott új szelepeket is ,ki lettek centírozva. Szóval már nemsoká mehet fel.
Megyek be a gumis műhelybe, a gumisok simogatják ,hallom mondják milyen szép.
Odaszólnak:
-Te ez nem gyári fényezés ugye?
-Nem, tegnap elötti,úgyhogy vigyázzatok rá :D
Sajnos nem készítettem képet ,hogy milyen volt, de koránt sem tökéletes!






Hát sajnos elkövetkezett egy olyan nap az életünkben amire sosem gondoltam, hogy egyszer eljön... Tudom, hogy sokan mondják, hogy "fájó szívvel, bla-bla-bla..." de énis csak ismételni tudom ezt az örök igazságot! Nagyon szép élményeket éltünk át közösen, tényleg örülök, hogy társam volt! Voltak rossz idők is, de bőven volt jó időszak is, és mindent összegezve azt kell, hogy mondjam nagyon szerettem és nem fogom egy könnyen elfelejtetni a kocsit. Jó kocsi, remélem új gazdája hasonlóan jó tulaja lesz mint én. ALFA AMORE még akkor is ha már nincs Alfám!
Megvettem az autót és hát 2 nap után megadta magát a Turbóm. Sajna ezt cserélni kell plusz egyúttal akkor már a kötelezőket is lerendezem. Szűrők, olaj meg ilyesmik..
Szereztem magamnak egy nagyon jó állapotú 2000km ment Garrett turbót. Remélem ez majd orvosolja a dolgokat és jó lenne ha tovább hajthatnám a kicsikét :)
Ki is lett cserélve mentem is vele, nagyon szépen húz. Már csak az üzemanyag nyomásszabályzót kell cserélni.

MOL Diesel
64,00 L
előző tankolástól futott km: 791
átlagfogyasztás: 8,10 l/100 km
költség: 28 963 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
1
520
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV