Blog
Gyárilag csak xenonosokba raknak valamiért. Csatija ott volt úgy hogy megvettem az érzékelőt és tömítést alá. Levettem a lökhárítót és szétszedtem bal alját. Kivágtam a lukat csiszoló géppel. Összeraktam és két-három gyújtás után fel is ismerte.





Bekerült a xenon végre. Nem volt nagy munka. ki kellett vágni a kupakokat és összedugni. (1-3 kép)
Update: Átkerült a xenon trafó a lámpa aljára. Felülről már semmi nem látszik. Kupakot is kicseréltem. Lámpa alját kivágtam kézi csiszoló géppel. Először fényszóró alatt vágtam ki, de nem lett jó mert szűkösen fért el a vastag kábel. Végül az alsó láb mögött lett jó. Első lukat ledugóztam (4-5 kép). Csiszolásnál óvatlan voltam, minden forgács behullott a lencséhez, alig bírtam kipucolni. Másodiknál már vigyáztam ne menjen tele forgáccsal. Belül egy kupakkal letakartam a magasság állító gombot (8-9 kép). Két oldalas ragasztóval rögzítettem. Lámpa tetejére felkerült a figyelmeztető matrica (10-11 kép). Külön nem lehetett kapni ezért legyártattam itt: Matricashop
Matrica postával: 2600.-ft. volt. Ha kell a minta e-mailban elküldőm. Kifúrt lámpa kupakot kicseréltem.
Már csak a magasság állitó "szimulátort" kell bebarkácsolni.












Tegnapi nap folyamán sikeresen kicseréltem a gázolajszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, olajat, pollenszűrőt.
Az autó végre abban az állapotban van, ahol vételkor kellett volna lennie: működik a klíma... Nagy ára volt. Kiderült, a klímahűtője volt eldugulva. Csere. Drága. Most jó.
Nekem tetszik, és csak ez számít. :)
Egyet már fabrikáltam, de az nem lett tökéletes. Olyan volt a széle mintha egér rágta volna meg, a teteje meg hullámos volt. Igaz két nap alatt alakítottam. NEM TETSZETT!
Ezen egy álló hétig dolgoztam. Mértem, faragtam, vizmértékeztem, csiszoltam, mértem, üvegszálas gittel bevontam, és megint csiszoltam. JÓ LETT!

