Blog
Megvettem az autót és hát 2 nap után megadta magát a Turbóm. Sajna ezt cserélni kell plusz egyúttal akkor már a kötelezőket is lerendezem. Szűrők, olaj meg ilyesmik..
Szereztem magamnak egy nagyon jó állapotú 2000km ment Garrett turbót. Remélem ez majd orvosolja a dolgokat és jó lenne ha tovább hajthatnám a kicsikét :)
Ki is lett cserélve mentem is vele, nagyon szépen húz. Már csak az üzemanyag nyomásszabályzót kell cserélni.

MOL Diesel
64,00 L
előző tankolástól futott km: 791
átlagfogyasztás: 8,10 l/100 km
költség: 28 963 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
Cserélve lett a bal felső lengőkar, mert régi sajnos gyenge minőségű volt. Most minőségi darab került bele.
Szerelés: Csöri, Várpalota
Még nyáron újra lett bőrözve kormány piros varrással.
km: 182000
A késő őszi napon a napocska hívogatott egy kis nyitott tetős kirándulásra. Miután a melóból sikerült időben hazaérni, újra elmentünk Keszthelyre naplementét nézni.
Indulás előtt lecseréltem a szélfogó hálót a plexire. Így odafelé napsütésben, 23 fokban pólóban lehetett kabriózni. Hazafelé, sötétedés után, 15 fokban már elkelt a made in Tarvisio bőrdzseki.
150 km élményautózás.
Az ilyen kirándulásokért érdemes ilyen autót tartani.






Elöl mindkét oldalon cserélve lettek fentiek ( ha esetleg valaki nem jött rá: a gólyalábak ) tokkal vonóval bal oldali rugótörés okán Zé.-nél. Rugók, lengéscsillapítók. Sokkal stabilabb lett az eleje, örülünk.
Megérkeztünk Debrecenbe. Itt is vannak jó fej alfások.:) Még Miskolcon egyik reggel, meg se nyikkant, teljesen lemerült az akksi. Exide akksit tettem bele, egyből indult.
Monzában voltunk a hétvégén, elfogyott az autópályán oda-vissza 3,5 tank benzin a 2100 km alatt. nagyon jó tesztkörnek bizonyult, mert 3 hibát is sikerült felszínre hozni:
- odakint induláskor elfogyott a gázpedál az autóból - de egy hirtelen ötlettől vezérelve a sportmódot aktiválva mégiscsak hazajöttünk elég tempósan. itthon a kompjúteres kiolvasás és némi fórumozás után kiderült, hogy ez a típushiba az elektromos gázpedál egyik csatlakozójának köszönhető - a csatlakozót kivágtam a kábelkorbácsból, és direktbe forrasztottam a vezetékeket (egyébként ez a gyári(!) szervizutasítás). azóta tökéletes, még jobban is megy mint valaha :-)
- felerősödött a szelephang, ami volt már eleve is, de nyilván tovább kopott, úgyhogy egy hézagállítást nemsokára abszolválunk rajta
- egy napra rá a jobb első kerékcsapágy elkezdett dorombolni, ennek cseréje éppen folyamatban van.
egyébként minden OK, csodálatos a kényelem, főleg a hátsó ülések számítottak kellemes alvóhelynek az úton :-) a kocsi pedig még vacak gázpedállal is megfutja az óra szerinti 220-at.
0
615
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Giulia
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV