Blog
Azt hiszem végigértem a kritikus dolgokkal. A klíma, futómű és fékjavítások után végre a szélvédőt is kicseréltem. 3 éve járok berepedt szélvédővel, gond nélkül. Pár hete azonban a napon álltában úgydöntött, beszalad középig a repedés. Na jó..segítettem neki annyit, hogy lecsapattam róla slaggal a port, ezt nem szerette igazán. Pedig ezt nyáron hetente megteszem, most unta meg. Így már zavaró volt nagyon, pont szemmagasságban keresztben.. és szerencsémre épp akciós volt a zöld árnyalatú üveg. Zöld árnyalat, pont jó! Zöld a fólia a többi ablakon. 13500-ért, pláne jöhet. Nem egy nagy márkás cucc, ha nagyon az autó elejére nézek, néha észrevehető hogy az alja torzít picit, de a vezetés közben használt "régiók" rendben vannak. Cserélték a keret gumit is egyúttal.
Itthon megigazítottam a levélfogókat, majd hirtelen ötlettől vezérelve kidobáltam a dobbetéteket az első kerekek mögül...és nekiálltam beállítani a motorháztetőt. Szó se róla, elég bénán állt. Most sokkal jobb, a vonalak futnak, csak nem tudom eléggé hátrahúzni, kb 4mm még hiányzik a tökéleteshez. Majd egyszer egy színhelyes gyári motorháztető megoldja ezt is, 100% hogy utángyártott van rajta. Plusz a sok autópályázás szitává lőtte a pajzs körüli részt már. MIndegy, ez is csak közelről látszik :-)
Összességében az autó megint gondmentes, és megy mint az ördög...
Erőt vettem magamon és elvittem a kocsit egy normális helyre, ahol átnézettem és kijavíttattam/lecseréltem a kipufogót. Egy picikét feszült az egész. Ez is meg lett igazítva. Kifújások eltüntetve. Katalizátor nem lett most visszarakva. Hátsódob Paragira cserélve, amit Kka kollégától vásároltam 15 pénzért. Katalizátor helyett gázgyorsítódob van. Nem tudom mi ez. A cég, ahol csinálták - Török&Török Felsőzsolca Ajánlani tudom. Nekem is ajánlották. Szerdánként vállalnak autókat...a hangjáról rakok videót hamarosan. A zenét hangosabbra kell tekerni.
Ez lett belőle (telefonos videó, szóval minőséget nem fikkantani)
Klíma töltés történt, 300 gramm volt a rendszerben és szinte 0 olaj. Kapott mindenből újat, remekül működik.
Jobb elejében lett cserélve axiálcsukló , féltengely gumiharang, kormánymű gumiharang utána pedig futómű állítás is meg történt!
Mivel a hátsó emblémám nagyon elkopott ezért újat vettem. A kapcsolható nem sokkal drágább mint a sima ezért úgy döntöttem hogy kapcsolható legyen, ha pedig kapcsolható akkor be is kell kötni :):) (az enyém gyárilag nem az)
Az első mennyezeti csomagtartó nyitó gombra kell bekötni. A panel kiszedése kb. 10mp.
Ide kell beforrasztani: 1-2 kép.
Kábel behúzó drót befűzése hátul – középen - elől: 3-4-5 kép
A kapcsoló kábel: 6 kép.
Körbetekertem, hogy ne zörögjön a fejem fölött :) 7. kép.
A behúzott kábel elöl - középen – hátul és az ajtóban: 8-9-10-11 kép.
Az emblémát nem fényképeztem le, mivel azt amúgy is mindenki jól ismeri :)











Nagy esemény történt a családomban. Férjhez ment a nővérem és ugye ilyenkor kell egy menyasszonyiautó. Az én alfámat választották. Kérdeztem tőlük hogy miért pont ez.A válasz nem volt meglepő- mert szép.
Tip-topra kitisztítottam kívül-belül. Feldíszítették szépen.
A fotós meg begurult egy gyönyörű rosso 147-el :D
További képek hamarosan...

Nosztalgikus érzés fogott el, miközben cseréltem, mert ez volt az első sajátkezű szervízem az autón, aminek már 7 éve. :)
A saruk már akkor is viseltesek voltak, mostmár cseréltem azért az előtét ellenállást valamint a megkeményedett csatlakozó kábeleket lecsaptam és az ehhez való, műanyag biztosítós sarukkal ellátott kábeleket forrasztottam vissza a helyükre. Valamint pótoltam a viseltes és hiányzó kábel védőburkolatokat is.


2
532
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Coffee - Minden ami kávé
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8