Blog
Ma kaptam egy kavicsot egy kamiontól ami hagyott némi nyomot. Kitört egy kis darab,meg még be is repedt, biztos ami tuti.
Megálltam ,gyorsan leragasztottam!
Ha ilyen történik veled érdemes leragasztani, hogy ne kerüljenek bele szennyeződések!
Ezzel nagyban javítod az esélyed,hogy nyomtalanul vagy kis mértékben láthatóan javítani tudják. Engem is megdicsért az ablakos fickó :D
Sajnos nekem nem volt olyan szerencsém, nem lehetett nyomtalanul javítani, de legalább nem fog továbbrepedni (elvileg).
3500ft-al lettem rövidebb... Végülis alig látszik, csak azért tűnik nagynak mert nagyon közelről fotóztam.



A szívócső ellenőrzés a fojtószelep tisztítás óta kb. 1200km -t mentünk és nyoma sincs az alapjárat problémának. Lehet, hogy mégiscsak a tiszítás kellett neki, mert meg-megszorult a szelep...(?)
A hegyeket hátra hagyva a tenger felé vettük az irányt. Cél: Caorle. Az útvonalról csak annyit, hogy a lehető legkacskaringósabbat választottuk. Nem csalódtunk. A negyedik képen érdemes megnézni, hogy a trakesz szélvédője milyen fincsin van tisztán tartva.
Első megálló egy 262 méter magas völgyzáró gát volt: Diga del Vajon (kép) A gátat 1960-ban építették. 1963-ban viszont belecsúszott a hegyoldal a felduzzasztott vízbe, és pár falunak annyi lett. Azóta nincs benne víz. A 487 gyermekáldozat mindegyikének egy kis zászló állít emléket.
A következő megálló egy híres San Baldo átjáró, és a hozzá kapcsolódó szerpentin. Ilyet még sosem láttam. A szerpentinhez tartozó visszafordító kanyarok a sziklába vájt alagútban vannak. Nincs messze az Adriától, kis kitérővel elérhető. Ajánlom mindenkinek.












Mikor nyaralni voltunk, összefutottam Fangio cartársal, és a már régebben megbeszélt téli gumikat elhoztam tőle. A felniket még le kell festeni de hát az legyen a legkisebb gond, meg hát javában tombol még a nyár úgy hogy van még rá idő. Mikor hazaértünk rá is próbáltam a vasra, hát a nyári után elég fura meg vékonyka de hát a tél nem is a peres gumikról meg a szép alufelnikről szól :) A télen majd rendbe lesz hozva az alufelni mert sajnos elég ramaty állapotban van. Na most már jöhet a tél !



Kicseréltem a levegő szűrőt mert az a múltkor elmaradt. HA már szétszedtem kitisztítottam az Légtömegmérőt és a fojtószelepet is.
Km: 118 451



Elvittem a Csörihez az autót vezérlés, vízpumpa, szűrők, olajok és fagyálló cserére + állapot felmérésre. A karbantartás mintegy 3 órát vett igénybe és a diagnózis szerint az autó nem volt törve, valamint a futásteljesítmény (50 000 km) valós.
A szerelés időtartalma alatt kislányommal elmentünk ebédelni a két bagoly étterembe.
Készülök a műszakira, és egy kis nyaralásra is. Indulunk lassan az ALFA hazájába, és előtte kap egy kis ezt + azt. Olajcsere,szíjak átnézése stb.
Volt előműszakin, és csak jobb első felső lengőkart kell cserélni, és minden OK!!!!! :)


A első négy lengőkar Lenkey és Társa Kft. által felújításra került, mely során gömbfejeket. cseréltek. Ezen kívül elől - hátul új stabilizátor rudak kerültek be, és a már esedékessé vált olajcsere is megtörtént a szokásos szűrőkkel együtt.

Az autó alján olajcseppek jelentek meg, és drasztikusan fogyott a szervó olajam. Megadta magát a szervó csövem. Zé-nél történt meg a csere. Km óra állás: 120.000