Blog
Klíma töltés történt, 300 gramm volt a rendszerben és szinte 0 olaj. Kapott mindenből újat, remekül működik.
Jobb elejében lett cserélve axiálcsukló , féltengely gumiharang, kormánymű gumiharang utána pedig futómű állítás is meg történt!
Mivel a hátsó emblémám nagyon elkopott ezért újat vettem. A kapcsolható nem sokkal drágább mint a sima ezért úgy döntöttem hogy kapcsolható legyen, ha pedig kapcsolható akkor be is kell kötni :):) (az enyém gyárilag nem az)
Az első mennyezeti csomagtartó nyitó gombra kell bekötni. A panel kiszedése kb. 10mp.
Ide kell beforrasztani: 1-2 kép.
Kábel behúzó drót befűzése hátul – középen - elől: 3-4-5 kép
A kapcsoló kábel: 6 kép.
Körbetekertem, hogy ne zörögjön a fejem fölött :) 7. kép.
A behúzott kábel elöl - középen – hátul és az ajtóban: 8-9-10-11 kép.
Az emblémát nem fényképeztem le, mivel azt amúgy is mindenki jól ismeri :)











Nagy esemény történt a családomban. Férjhez ment a nővérem és ugye ilyenkor kell egy menyasszonyiautó. Az én alfámat választották. Kérdeztem tőlük hogy miért pont ez.A válasz nem volt meglepő- mert szép.
Tip-topra kitisztítottam kívül-belül. Feldíszítették szépen.
A fotós meg begurult egy gyönyörű rosso 147-el :D
További képek hamarosan...

Nosztalgikus érzés fogott el, miközben cseréltem, mert ez volt az első sajátkezű szervízem az autón, aminek már 7 éve. :)
A saruk már akkor is viseltesek voltak, mostmár cseréltem azért az előtét ellenállást valamint a megkeményedett csatlakozó kábeleket lecsaptam és az ehhez való, műanyag biztosítós sarukkal ellátott kábeleket forrasztottam vissza a helyükre. Valamint pótoltam a viseltes és hiányzó kábel védőburkolatokat is.


A légszűrőháznak már jó ideje egy füle sem ép (utolsó kép). Kettő letört egy pedig eltört. Bontottat egyrészt nem sikerült szerezni, másrészt le is tettem róla, mert annak az anyaga is valószínűleg már túl rideg és a rázkódástól széttörne hamarosan. Ezért magunk javítottuk meg.
Légszűrő is cserélve (294e km).



A gyári alfa romeo-s Exide 60Ah 540A-s aksi meghalta magát így bekerült egy kicsit "bikább" Zap Silver 80Ah 700A-s aksi! Kicsit költséges volt,de remélem eltart jó pár évig! :)
1
560
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV