Blog
Végre megcsináltam a belső tér világítást, úgyhogy minden kékben tündököl. 2 méter LED csíkot vettem, ebből 2 x fél méter a lábtartó megvilágításához ment, kb. 30 cm pedig a mennyezeti lámpákba a gyári szofita izzók helyett.



Ujfent esküvöi autovä avanzsält a vas, ezuton a sajat esküvönkön szolgält ahol keszült pär kep is.
Ezen kivül feltünt egy masik 156 is Devid cimboram vezetesevel. :)




Valószínű elszállt a generátor az autóban mert nincs töltés szerdán ki derül mi a gond! Pont a lehető legrosszabb időben a hosszú hétvégén.Folyt köv :-)
Tavaly januárban vettem az autót és most sikerült odáig eljutnom, hogy legyen benn saját rádió (az eddig kölcsönkapott rádióért köszönet Sanyinak).
Szóval belekerült egy Pioneer DEH-1500UB típusú készülék, ami az én zenei igényeimet teljes mértékben lefedi.
A ventilátor probléma folytatása nem várt problémákat hozott. Kiderült, hogy a hűtő szivárog, a csere mellett döntöttem. A klíma pedig megint nem működik, az átmeneti magára találsá mellett. Nyomáskapcsoló lehet a ludas, vagy valami dugulás talán. Ezt javítani majd egy következő alkalommal tudjuk, nem tudtam tovább ott hagyni az autót. A ventilátor viszont már jó, mindkét fokozat szépen működik.
Átvizsgáláskor derült ki, hogy az egyik tartófül repedt, egy másik pedig hiányzik. Vicces volt, ahogy 4 perc alatt javították ezt a klinikán. Az óradíjuk így nem rossz...
2013.augusztus 3-án az autót elvittem jogos tulajdonosának, ezzel a bő 10 éves "tartós bérletnek" vége lett. Összesen nagyjából 114 ezer km-t tettünk meg a közösen eltöltött mintegy 3770 nap alatt. A fakormányt kivettem emlékbe... Nem tudom, lesz-e még ennyire nagyszerű autóm életemben. Nyilván, ha majd nyerek a lottón, és befigyel egy maserati... De az sem lesz ilyen jó! A döntés nem volt könnyű, az elválás még nehezebb, de valahogy eljött a pont, amikor biztos voltam benne, hogy ez a helyes választás. Sajnos hobbiautót nem tudok jelenleg fenntartani, márpedig úgy tűnt, 22 éves korára leginkább annak volna jó.
Az utolsó 58543 km-ről van meg minden adatom, ezek alapján egy km autózás költsége 88,3 Ft volt.
Remélem, mégsem bontóban végzi hamarosan, hanem méltó képviselője marad típusának. Én ezt nem tudtam vállalni, drukkolok, hogy a régi/új tulajdonosával sikerüljön neki!
Már 3 hete, hogy elhoztuk az autót a fényezőtől, azóta gyakorlatilag folyamatosan dolgozunk rajta. Kezdtük a külső elemekkel, felkerültek a díszcsikok, a küszöbök, következett a kábelezés, a csomagtartó, az ajtók összerakása, az utastér szőnyegezése, a fűtőtest, és a műszerfal berakása, a km óra 0 km-re állítása, a motortér bekábelezése, belekerült az ablaktörlőmotor, és el lett kezdve a doblemezek felszerelése. Természetesen sokminden kimaradt a felsorolásból. Kezd alakulni a gép.
Munkaidő: 145 óra












Felkerült egy hátsó szárny,és leültettem egy APEX rúgószettel(35-40mm) az autót.