Blog

Lassan vége a szezonnak :( Pár kép emlékeztetőnek a napsütésről...

 

Karburátor beállítás. Nem annyira ördögi tudomány, mint annak sokan gondolják, de kell hozzá pár dolog, hogy jó legyen: egy stroboszkóp az előgyújtás beállításához, egy CO mérő a keverékdússághoz és a több karburátor is van a rendszerben, akkor egy szívóoldali nyomásmérő egység; ebből a legjobb, ha annyi van, amennyi torok, mint itt is. És már lehet is tekergetni :)

 

Minden Alfetta és 75 tankja rohad. Nincs kivétel, csak a mértéke változik. Szerencsére volt cseredarab.

 

A szilentek már több helyen megértek a cserére: a kanyarstab érezhetően nem volt már a toppon és a felső lengőkar bekötésének a szilentje is oda volt, ezek most mind újak. Sajnos a balos lengéscsillapító is gyanús, pedig Koni és alig van benne 20 000km :(

 

elengedhetetlen máguskodás a megújult karburátorok felszereléséhez. Itt csak a nyomásmérő órák látszanak, de kellett még hozzá egy stroboszkóp (gyújtáshoz) és egy co mérő is (az Alfettánál már végigfotóztam a szortimentet). A szelepfedelet egy stílusosabb régebbi darabra cseréltem, ha már úgyis szét volt szedve, ugye.

 

Erről is már megemlékeztem korábban. sajnos ezt megint el kell játszanom, mert most éppen 30-al alulmér. Csak lusta vagyok szétszedni megint, egyelőre.

 

Dell'Ortok. Enni lehetne róluk... de inkább ne, mert koszosak lesznek :) A Solex-eket váltották.

 

Hengerfejezés. Jó móka :). azért ha nem vagy biztos magadban, otthon ne próbáld ki :) Az igen szexi fotón éppen vezérműtengelyt cseréltem.

 

Mindenféle képeket találtam fel a telefonomon és egyéb fényképező masináimon, így ígéretemhez híven pótolom az elmaradásokat.

Elsőként a kasztnimunkák: ezzel már régen adós voltam magamnak. Azóta festve is lett - így szép magyarosan. Nem tökéletes, de ősszel múgyis szétborítom és ha minden jól megy jövő tavaszig kap új fényt is.

 
>> Tuning és extraZolika155 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2013-08-06

Sikerült Svédtől egész jó áron beszerezni 6db! Q4 felnit. Ebből kettő ET 37, 4db pedig ET49,5. 4db fel is van gumizva. ET37 hátra, előlre meg a ET49,5. Eredetileg nem ilyet akartam, hanem gyári 16V-nek tojástartósát, de jó áron volt és nem lehetett kihagyni.. Na meg rohadtul tetszenek.. :)

u.i.: pb_vel ne induljatok el sehova, mert amilyen öreg, olyan öregesen vesz mindent.. Ideje mint a tenger, és nem számít neki, hogy te mész estére dolgozni :D:D