Blog
Végre megjött Amerikából a 4db. IK20#4 iridium gyertya. Az első motorom szervízkönyvében találkoztam először Denso-val, akkor itthon még ennyire sem volt népszerű, az itthoni forgalmazónál az NGK-hoz képest gombokért lehetett kapni, hát belevágtam és vettem egy garnitúrát. Azóta csak DENSO-t veszek. Az első normál szett gyertya után IRIDIUM került a motoromba, fél litert csökkentett a fogyasztáson, a motorindítás azonnalivá vált, az alapjáratom pedig egyenletesebb lett.
Ezért hát megnéztem a DENSO oldalán, hogy mit ajánl a 156-hoz, és megrendeltem.
A gyertya csere okán a két törött gyertyapipát is kicseréltem. Sajnos időm most nem volt elmenni egy próbakörre, de indítás után a motor gyönyörűen jár, megszűnt a rángatás, amit sejtettünk, hogy a pipák okoznak.
Sajnos a segéd gyertyák pipáinak a csatlakozói is erősen korrodáltak, így most az került fel a listára, viszont azok legalább nem töröttek...

Megvettem, olajcsere(selenia), szűrők csere stb, 1 hét után komplett vízhűtő csere, nem sokkal rá kuplung fő henger, kuplung munka henger, első gumi harangok csere, bal első lengő kar csere,
Megtörtént a futómű állítás és az Selenia 20 k 10w-40 olaj,Alco pollenszűrő,Fram levegőszűrő,Mann -filter olajszűrő csere.Km:135123




Újabb két évet kaptam az autóval, de nem érzem büntetésnek a sikeres műszaki vizsgát.
km: 140917
Mar mikor megvasaroltam kopott volt az ülés szele. Vettem hozza festéket és megcsináltam. Jobb mint új korában.


Beszereztem egy ELM327 buletooth-os diagnosztika kütyüt. Androidos telefon kell hozzá és egy Torque szoftver és egyből megmondja mi fáj neki. Telefont inkább viszünk magunkkal mint laptopot. A kütyü meg elfér a kesztyűtartóban.

Hétvégén kicseréltem a jobb első felső lengőkar szilenteket (balost már cseréltem májusban...) Hihetetlen hogy fél éveket bírnak csak ki....remélem ez a mostani Moog szilent tartósabb lesz. Bekentem szilikon zsírral hátha...
A képen látszik hogy néz ki fél év után...rozsdás persely, elkopott gumi.
Szerencsére a csere egyszerű :) én menetesszárral szoktam belehúzni/kinyomni a szilenteket.


Az egész úgy kezdődött, h szabadnapos voltam:D
Régóta birizgálta a fantáziámat, h a 45 óraegységét be lehet-e építeni a 33ba. Jelentem lehet.
Ezt a gondolatsort továbbfűzve jött az ötlet, h ha a 45ből be lehet építeni, akkor az 56ból működik-e a dolog. Jelentem lehetetlen nincs:)
Sikerült hamar, minimális költséggel beszerezni az órákat, szétfaragható 33 óraegység volt itthon. Egy olcsó ragasztópisztoly bővíti a szerszámarzenált, nélkülözhetetlen volt a feladathoz.
Direkt került mérföldes óra bele, nekem jobban tetszik, mint a km-es
A bekötés még hátra van, kicsit félek tőle, de biztos, h jó lesz:)



Nos elértük a 100 ezret, semmi gond az autóval, szeretem de előbb utóbb menni fog, ( pici nekem, és kell a 2,4 Jtd ;) )most kicsit ki kell várnom lehet, hogy nagy szükségem lesz nemsokára az autó árára úgyhogy addig amig ki nem derűl, hogy mi lesz, jegelnem kell sajnos a 166 projektet :(!

165000 km
Olajcsere és műszakivizsga Csörinél
0
544
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Zenebutik
- 155
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV