Blog
A helyzet az, hogy lefényeztem a nyergeket pirosra, majd kaptak feliratot is. Vettem új légtelenítőket, tárcsákra várok a konzol kiméréséhez. Közben, hogy ne unatkozzak beszereztem 2 darab projektort is, így a tavaly februárban elkezdett projektorosítás most fog végbe menni. A projektorok HELLA gyártmányúak, nem valami kínai retek... :) Azon, hogy csináljak-e rá Angel-Eyes-t nagyon gondolkodom, még nem tudom.







Enyhén húzott jobbra a kormány az új gumik óta, így elvittem egy futómű beállításra. Mind a 4 keréken állítani kellett. Az eredmény: nem húz, és középen áll a kormány :-)
Kaptam róla papírt is, majd idővel szkenelem és csatolom...
288150 km
Teljes hátsó futómű felújítás, és részleges első. (felső lengőkarok)
Rég írtam már a blogomba. Meg is volt rá az okom. Éjjel nappal az autómat csináltam és / vagy dolgoztam, hogy csinálgathassam a paripámat :) Kicserélgettem azokat az alkatrészeket amiket az előzőekben leírtam. Azóta elkezdtem a festésre való előkészítést.
Rengeteget dolgoztam vele de szerintem megérte. felszereltem a szárnyat is a csomagtartóra, mintha ráöntötték volna. Biztosan sokatoknak nem fog tetszeni, mivel inkább a gyári autókat szeretitek de én még fiatal vagyok a gyári autókhoz. :) Arra majd rá érek 40 fölött :) A motorháztető, tető, és a csomagtér tető le lett festve feketére. Ja és persze a szárny és a visszapillantó tükrök is. Jobb+Bal sárvédő, jobb + bal első ajtó és a bal hátsó ajtó ki lett gittelve és lefestettem a gyári színre. Az első lökhárítóm egyenlőre még csak szórógittelve van, a héten vagy a jövő héten lefestem azt is (Fekete+ gyári kék) színre. Van még rajta elég sok hiba de egyenlőre elfogyott a keret. Nemsokára itt van a tél, még nincs téli gumim, és a futóműmet is fel kell ujjtanom mert kezd kopogni elől az axiális csukló, és az alsó lengőkar szilentje is kezd kikopni. KÖSZÖNJÜK MAGYARORSZÁGI TÖKÉLETES UTAK!!!!! Egyenlőre ennyi. pár képet mellékelek hogy képbe legyetek hogyan is áll a pici járgányom :) egyenlőre még szórósan de majd csinálok képet még :)





Klíma puffertartály/szárítószűrő kilyukadt.Kicseréltem,ha már ott matattam akkor már a kompresszor szíjat is cseréltem.Feltöltöttem és minden fasza,hideg mint a jég :D
Saját munka:)
Egy három napos túrát tettünk a hegyekbe.
Elsődleges cél a motorosok által annyira kedvelt 69-es út bejárása Ausztriában. Már régóta szemezgetek vele, mert sok jót hallottam róla. Az első nap ragyogó napsütésben odafelé meg is volt. Annyira klassz a terep, hogy még fényképezni is elfelejtettem. a legjobb benne, hogy nem igazán szerpentin, hanem mindenféle út van. Sok motorossal találkoztunk. Az út minősége pár helyen nem éri el az Ausztriában megszokottat, de még ezeken a részeken is messze a magyar átlag feletti. (A 84-es csak szeretne ilyen lenni.)
A szállás majdnem a túlsó végén Lavamünd előtt egy szerpentinkanyarban volt a Harrach Hotelben. A belinkelt videón 4:07-kor megy ell a motoros előtte. Ez a videó meg gyakorlatilag onnan indul.
A kilátás csodás, a tulaj nagyon barátságos.
Szombaton a Goldeck csúcsot céloztuk meg gyalogosan. Kb 160 km-nyi nyitott tetős kocsikázás után felszálltunk a felvonóba. Egy jó ebéd és némi hegymászás után elértük a csúcsot. 2.142 méter.
Miután lejöttünk a Spideren volt a sor, hogy a másik oldalon megmássza a Goldeck Panoramastrasse-t.
Hazafelé a Wörth-i tó partján gurultunk végig a szállás felé. Az út kifogástalan minőségű!
Sajnos éjjel szinte viharos széllel megjött az eső, így elindultunk hazafelé. Újra végig a 69-en. Megálló a 69-es büfénél, de még nem volt nyitva.
Összesen 877 km-t mentünk, a hazautat kivéve végig nyitott tetővel.
Király volt, ajánlom mindenkinek a 69-est!












Korábbi gyanúm nem igazolódott be, mely szerint a befecskendezési hiba kialakulása összefüggésben lehet a kevés illetve a menet közben kifogyott üzemanyagos szituációkkal. A hibakód kiolvasás első körben megállapította a fordulatszám jeladó; lmbda szonda illetve lemerült akkumulátor hibáját.
Első körben a fordulatszám mérő jeladó lett kicserélve és ez úgy tűnik meg is oldotta a problémát. A korábbi hibakódok törlését követően az új fordulatszámmérő jeladóval már egyetlen hibaüzenet sem érkezett.