Blog

>> Szervizsüsnye // Alfa 156 2.5 V6 Distinctive // 2013-10-19

Akárcsak a 155ön itt sem a km, hanem az 1év miatt kellett cserélni.
Selenia racing 10W60-at kapott, ami eddig is volt benne.
Valóban nem a legbarátibb helyen van az olajszűrő a V6-ban, de azért tényleg nem annyira vészes. :)
Óraállás: 110485 km

>> Szervizatosz069 // Alfa 156 2.4 JTD // 2013-10-19

ma nekiültem komolyabban az autónak. leugrasztottam a váltót. nemvolt kis meló, de muszáj volt levenni, másképpen nem tudom kicserélni a főtengely szimeringet. A főtengelyszimeringről csak annyit hogy záróra volt neki, szvl nem is csodálom hogy engedte az olajat. a kuplungom meg... a tárcsa az siralmas állapotban van. a nyomszerkezet és a kettőstömegű meg köszöni jólvan :D ( egyébként a kettőstömegű meg nem lehet régi, mert túlságosan jó állapotban van egy 270.000et futott autóhoz képest)

 
>> Szervizpettinke // Alfa 166 2.0 V6 TB Super // 2013-10-19

legyártottam a héten egy este a szívósor mögötti laokoon-csoportot gumicsőből és bilincsből, mert az eredetit ha az egyik végén megfoldoztam, a másik végén kipukkant. most van stabil alapjárat, és hidegen sem kell attól tartani, hogy lehal terhelésre az autó.

további kedves ajándék, hogy beállt a jobb oldali kézifék bowden, majd cserélni kell (addig is szakszerűen elcsíptük, hogy ne álljon be a hátsó fék :-/ )

 
>> EseményLevi // Alfa 164 2.0 Twin Spark 8V // 2013-10-19

Kiscsaládunkban nagy öröm van megint. Bálni neki is boldogan biztosít helyet...
Km.: 223.000

 

Tettünk egy kisebb kört Európában az autóval, a Budapest - München - Amszterdam - Prága - Budapest útvonalon.
3100 km, 33 óra menetidő, 4 emberrel, rogyásig pakolt csomagtartóval, gázpedál alatti tojás nélkül. Az átlagfogyasztás 6.2 liter lett, ami szerintem eszméletlen jó egy 140 lóerős dízeltől, ilyen terhelésnél, pláne, hogy a német autópályán kapta az ívet rendesen. Egy szava nem volt sehol, pedig mentünk tejködben, szélviharban, és a Németországot elkapó zivatarban is, ahol jóformán ki sem láttam az ablakon éjszaka.

Most jön egy olajcsere (meg persze minden szűrő, ami kell ilyenkor), beleraktam az első tízezret.

(A németországban tankolt gázolajból jelentősen kevesebbet evett egyébként, meg érzésre jobban is ment, pedig ugyanaz a shell fuelsave diesel, mint amit itthon is rakok bele mindig)

 
>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2013-10-19

Az aktuális olajcsere megtörtént, melyet a levegő, olaj és gázolajszűrő is kísért 263930 kmóra állásnál.

 
>> EseményPeta74 // Alfa 166 2.5 v6 // 2013-10-19

Felkerültek a téli gumik LASSA -SNOWAYS 205/55R16 2013 10 14-én. KM-óra állás:201600

 
>> Tuning és extraPublic Enemy // Alfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2013-10-19

Nagyon lassan készül az autó.
Jó munkához idő kell, tartja a mondás!
Karácsonyra készen kell lennie.
Meglátjuk!

 
>> EseményPublic Enemy // Alfa 147 GTA Q2 // 2013-10-19

Jó hangulatú rendezvény volt. Találkoztam érdekes megszállott alfásokkal és újra láttam a régi autómat, ami továbbra is az egyik legszebb 166-os Alfa!!
A gyorsulások is rendben voltak, a GTA a gyári programmal is nagyon megy! :-))

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-10-19

Mindig szerettem volna egyet, de mindig elmaradt...
Viszont mivel volt már küszöb meg első toldat valami kellett. Igen jó áron mint írtam az előző blogban sikerült vennem egyet, csak festeni kellett.
Mind Edd China megmondta: " kétszer mérünk egyszer vágunk" én is így csináltam nehogy ementáli legyen az autó hátuljából :-) Volt egy praktikus segédeszközöm is hozzá, így felkerült a végére. A lyukak természetesen mindenféle kezelést kaptak, nehogy rozsdásodjanak.