Blog
Hát sajnos elkövetkezett egy olyan nap az életünkben amire sosem gondoltam, hogy egyszer eljön... Tudom, hogy sokan mondják, hogy "fájó szívvel, bla-bla-bla..." de énis csak ismételni tudom ezt az örök igazságot! Nagyon szép élményeket éltünk át közösen, tényleg örülök, hogy társam volt! Voltak rossz idők is, de bőven volt jó időszak is, és mindent összegezve azt kell, hogy mondjam nagyon szerettem és nem fogom egy könnyen elfelejtetni a kocsit. Jó kocsi, remélem új gazdája hasonlóan jó tulaja lesz mint én. ALFA AMORE még akkor is ha már nincs Alfám!
Megvettem az autót és hát 2 nap után megadta magát a Turbóm. Sajna ezt cserélni kell plusz egyúttal akkor már a kötelezőket is lerendezem. Szűrők, olaj meg ilyesmik..
Szereztem magamnak egy nagyon jó állapotú 2000km ment Garrett turbót. Remélem ez majd orvosolja a dolgokat és jó lenne ha tovább hajthatnám a kicsikét :)
Ki is lett cserélve mentem is vele, nagyon szépen húz. Már csak az üzemanyag nyomásszabályzót kell cserélni.

MOL Diesel
64,00 L
előző tankolástól futott km: 791
átlagfogyasztás: 8,10 l/100 km
költség: 28 963 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
MOL Diesel
61,41 L
előző tankolástól futott km: 1 125
átlagfogyasztás: 5,46 l/100 km
költség: 27 260 Ft
Cserélve lett a bal felső lengőkar, mert régi sajnos gyenge minőségű volt. Most minőségi darab került bele.
Szerelés: Csöri, Várpalota
Még nyáron újra lett bőrözve kormány piros varrással.
km: 182000
A késő őszi napon a napocska hívogatott egy kis nyitott tetős kirándulásra. Miután a melóból sikerült időben hazaérni, újra elmentünk Keszthelyre naplementét nézni.
Indulás előtt lecseréltem a szélfogó hálót a plexire. Így odafelé napsütésben, 23 fokban pólóban lehetett kabriózni. Hazafelé, sötétedés után, 15 fokban már elkelt a made in Tarvisio bőrdzseki.
150 km élményautózás.
Az ilyen kirándulásokért érdemes ilyen autót tartani.






Elöl mindkét oldalon cserélve lettek fentiek ( ha esetleg valaki nem jött rá: a gólyalábak ) tokkal vonóval bal oldali rugótörés okán Zé.-nél. Rugók, lengéscsillapítók. Sokkal stabilabb lett az eleje, örülünk.
Megérkeztünk Debrecenbe. Itt is vannak jó fej alfások.:) Még Miskolcon egyik reggel, meg se nyikkant, teljesen lemerült az akksi. Exide akksit tettem bele, egyből indult.
Monzában voltunk a hétvégén, elfogyott az autópályán oda-vissza 3,5 tank benzin a 2100 km alatt. nagyon jó tesztkörnek bizonyult, mert 3 hibát is sikerült felszínre hozni:
- odakint induláskor elfogyott a gázpedál az autóból - de egy hirtelen ötlettől vezérelve a sportmódot aktiválva mégiscsak hazajöttünk elég tempósan. itthon a kompjúteres kiolvasás és némi fórumozás után kiderült, hogy ez a típushiba az elektromos gázpedál egyik csatlakozójának köszönhető - a csatlakozót kivágtam a kábelkorbácsból, és direktbe forrasztottam a vezetékeket (egyébként ez a gyári(!) szervizutasítás). azóta tökéletes, még jobban is megy mint valaha :-)
- felerősödött a szelephang, ami volt már eleve is, de nyilván tovább kopott, úgyhogy egy hézagállítást nemsokára abszolválunk rajta
- egy napra rá a jobb első kerékcsapágy elkezdett dorombolni, ennek cseréje éppen folyamatban van.
egyébként minden OK, csodálatos a kényelem, főleg a hátsó ülések számítottak kellemes alvóhelynek az úton :-) a kocsi pedig még vacak gázpedállal is megfutja az óra szerinti 220-at.