Blog
Kicseréltük az üza szűrőt is, köszi : Buddha cartárs, természetesen alu tömítésekkel a réz meg maradt a csomagban:-)A kivett szűrő még a gyári!! volt, 20 év nem rossz...pikk-pakk tuti lett.Megkergettem a ménest hazafelé..nagyon brutális:-)



Már régóta terveztem ,hogy a tükörburkolatokat lefényezem!
Most végre sikerült :) Metálfekete színben fog tündökölni az Alfán :)
A képeken látszik a volt és a mostani állapot ...nekem nagyon bejön :)



Egyik reggel azt vettem észre, hogy nem is esett, mégis pocsolya van a kocsi alatt. Kénytelen voltam rögtön venni az unixnál egy hűtőt.
2013.09.11. hozzám került a kisautó, 101594 km-el, a felső lengőkarok rossz úton nyöszörögnek, ingadozik az alapjárat. 2013.09.29-én lehúztam a fojtószelepről a csövet, féktisztítóval kitakarítottam, 102540 km-nél. Az alapjárat rendbe jött, szép egyenletes, alul érezhetően szebben dolgozik a motor.
Elfogyott a türelmem, elpakoltam mindent haza. Nem értem a szerelőt, hónapokig hozzá sem nyúlt. Mi a francért nem lehetett azt mondani az elején, hogy nem tudja vagy nem akarja megcsinálni. Neki sem kellett volna kerülgetnie az alkatrészeket, meg én is kereshettem volna valakit aki megcsinálja. Évekig hozzá hordtam a két járós autónkat, soha egy fillért nem alkudoztam. Most akkor megérte neki, hogy egy plusz autó szervizelése helyett még elveszített másik kettőt?
A múlt hét végén megnézte egy másik szerelő, szerdáig ad választ, hogy elvállalja-e. Hát nagyon kíváncsi leszek...
Majd beszámolok róla.
Téli gumira váltás+disztarcsak
km:185700
+GE H7 Megalight Ultra +120 izzó
Mindig is tetszett a 2.4-esek króm dupla kipufogói, ezért hosszas tipródás után elhatároztam, hogy én is megvalósítom. Sokat töprengtem, hogy melyik megoldás lenne a legjobb.
1: Bontott 2.4-es rendszerét feltenni
2: Hasonlóan Pityukomához, legyártatni,illetve átalakíttatni.
Nos szerencsémre sikerült egy kitünő állapotban lévő 2.4 -es rendszerre szert tenni (köszönet phon cartásnak) és külön szerencsém volt, hogy Sardulah cartással közösen indítottuk a projektet, így ez első verziónál maradtam.
A bontott rendszert, miután megérkezett elvittem és homokszórással fém tisztára megtisztíttattam (4.500 HUF). Ezt követően , (figyelemmel Pityukoma instrukcióira) cróm spray-el lefújtam. Tekintettel olasz barátaink érthetetlen megoldása miatt (ugyanis, ha levesszük a jobb oldali kipuff takarót, egyértelműen látszik, hogy a kimeneti nyíllás nagysága nem egyezik meg a bal oldaliéval,) egy kis optikai csalás érdekében a dobokat hátulról hőálló (800 celsius fok) fekete festékkel befújtam. A felrakással nem volt semmi gond, hiszen mindennek meg van a gyárilag kialakított helye, úgy-hogy Sardulah cartárs pick-pack feldobta. Az hiszem az eredmény magáért beszél. Nagyon dögösen néz ki szerintem és mintha "pár LE-t is kapott volna"!










2013.09.27.
Km 111220
- Vezérműszíj
- feszítő görgők
- olaj + szűrő
- pollenszűrő
- levegő szűrő
A napokban fenti hangszínnel megszólalt az ékszíj a rosso-ban, és ez nem igazán állt jól neki, ugye. A feszítőgörgő cserélve lett a közelmúltban, most csak egy vezetőgörgőt és a szíjat kellett cserélni - természetesen Zé.-nél.