Blog
Első fékbetétek cseréje, TEXTAR betétek kerültek fel. Ezek állítólag kevésbé hajlamosak a későbbiekben csikorogni. Cserélve lettek az első helyzetjelzők is, szép fehér fényű izzókkal.
Hogy hol?
MÉTA autó szerviz, XVIII. Méta u. AJÁNLOTT!!!
Fentiek után ettünk egy qvvajó hambit. Ez azonban érdeklődés hiányában nem kerül ismertetésre. :)
Ma reggel minden szilentet betettem a helyére.Sajnos észrevettem ,hogy az alig 1.5éves hűtőn megjelent a rozsda.Orvosoltam drótkefe,r55,smirgli,zink-alu spray.












Lefestettem a lengőkarokat,hűtőtartólemezt,ventilátortartót ,sajnos mindkettőt cserélnem kell,mert jóformán a festék tartja őket össze.






Ma reggelre, a házunk előtti pakrolóban ismét megrongálták Alfot. Ezúttal a bal első ablaktörlő kar zavart valakit. A nyomok alapján úgy tűnik, hogy le akarta szedni az ablaktörlő gumit, de nem sikerült neki, széttépte. Az ablaktörlő kart lefeszegette és kihúzta a helyéről a mozgató tengelyét. Elvinni nem tudta, rombolt, a vezető oldalon pillanatnyilag meg sem mozdul az ablaktörlő.
Novemberben és decemberben hasonló történések miatt, háromszor kellett cserélnem a hátsó ablaktörlő kart, de már a felrakott harmadikat is ragasztottam, mert az egyik reggelre valaki azt is letörte.
Sajnos a házunk előtti parkolóban elég gyakoriak lettek az ilyen cselekmények. Nem csak autókat rongálnak, hanem gyakorta a lépcsőház bejárati ajtaját vagy épp a kaputelefont zúzzák be.
Rendőri intézkedés, feljelentés történt, de mivel bekamerázva nincs, térfigyelő nincs, így a rendőrök szerint szinte esélytelen, hogy valaha is meglesznek a környéken garázdálkodók :(
Csak egyszer fussak össze egy ilyennel... :@


2000. májusában egy kollégámnak autót keresve jártuk a várost, amikor az egyikben megpillantottam ezt az autót. Sokáig gondolkodtam rajta, majd úgy voltam vele, hogy ha két hét múlva is megvan, akkor ...
Így kezdődött a 155-s szerelem. Olaszországból hozták be és az első - igazi - magyarországi tulajdonosa lettem. Nagyon jó kis autó volt, kis fogyasztás és - akkoriban - aránylag jó teljesítmény. De valahogy inkább egy benzinest szerettem volna. A cserére már nem került sor, mert 2001. szeptember 26-án egy kínai "ámokfutó" kiütötte alólam az autót. Hét hónap múlva lezárult a rendőrségi vizsgálat és a roncsot a zsámbéki Alfa szerviz vette meg. A fényezőjük állította helyre, majd Dave cartárs vette meg.
Igaz Ő is eladta már, így néha-néha előkerül a hasznaltauto.hu-n.




1998-ban egy kollégámtól vettem meg. Jó vásárlásnak tünt, de sajnos két hónap múlva kiderült, hogy hengerfejes lett a motorja. Inkább az előző kontár szerelőre haragszom, mint az előző tulajra. Sajnos az osztott hengerfej miatt körülményes a javítása.
Sorsát az pecsételte meg, hogy 2000 tavaszán egy kereskedésben megláttam az utódját, egy 155 1,9TD-t.
Az autó 3 év múlva ismét a látókörömbe került, Vikk75 cartársnál. Sajnos 2007 óta semmit nem tudok róla.
Új lámpást kapott a verda, előre és hátra is. Előre fekete foncsoros, sík, hátulra pedig tuning lámpákat. (és bárki, bármit mondd, az eredeti nem szebb).
Alu kartervédő, és elég jó áron jutottam hozzá (Dán márka). A régi műanyag szét volt törve.
Lengőkar csere bal oldalon, TRW felül, alul. Olaj csere Castrol Sport edge 10w60.
Végre működik a helyzetjelző is.
Lecseréltem az olajat(selenia20k) és a szűrőket(olaj,levegő).160253km
Be lettek építve a már meglévő fékek. Elöl brembó tárcsa+betét, hátul csak betét. 196000-nél lecseréltem az olajat, már ezt is meg vettem még tavaj "Selénia". Észre vettem hogy a légszűrő ház teteje, nem az illesztésnél van, és nem is lehetett másképp megoldani, mert úgy néz ki légtömeg mérő cserés volt, és azt se az illesztéshez rakták, ezért nem tudtam rajta fordítani, mert nem volt elég a légtömegmérő vezetéke, ezért szétszedtem teljesen, majd újból össze. Most azért igényesebben néz ki, és nincsenek hézagok.