Blog
Érhette el a szerelőmet, mert kb 2 hete semmi sem történt a kocsival. Illetve annyi, hogy egy lendületes hólapátnak köszönhetően szerezhetek be egy jobb hátsó lámpabúrát. Úgy fest, Iván tud szerezni egy Sprintre való hátsó szárnyat. Igaz, nem lesz típus tiszta így a gép, de szerintem efölött még az OT vizsgán is átcsúsznak( kb. fogalmuk sem lesz róla, hogy van vagy nincs rajt gyárilag).
Elérkezett az idő, meg főleg a km. óra állás az olaj cseréhez, majd 6 liter Castrol Edge, meg a szokásos négy szűrő cserélődött. Előtte egy spéci adalékanyaggal át lett mosva a moci belseje. Egyúttal a váltóolaj is új benne, meg kapott egy komplett féltengely csuklót (jobb-bal első, külső-belső). Mindez 311800 km.-nél.
Ma elvittem az autót műszakira.Minden tökéletes volt.
Várjuk már a jó időt, +10fokokat.. hogy érezzek belőle valamit, felpolíroztuk a felniket egyik barátom és apukája segítségével :) A kép nem adja annyira vissza sajnos, a felső ami már kész van, az alsónak meg most állunk neki.

Két hete h kicseréltem a pillangószelepet, azóta hibátlanul megy a paripa.
A kocsi nem volt vészes.A bal hátsó sárvédő és a csomagtartó alatti rész enyhén rozsdás volt,de semmi komoly.
A festő haverom megcsinálta szépen, a rendszám alá vissza került egy új matrica.A festés után az egész kaszni,át lett waxolva,mert a városi szutyok bele volt égve.Ezt a fiammal csináltuk,úgy hogy nem került sokba,de sokkal szebb lett.
Az acél felnik pocsékul néztek ki, azt is a fiammal szép matt feketére lefújtuk,ezen vannak a téli gumik. Vettem hozzávaló alu felniket amire a nyári gumik kerültek,de a közepén nem volt embléma, így azt is vettem,sokkal jobban fest így.Ja és a szelepsapkák, alfás! (A feleségem idiótának néz)
A szelep dekli alól egy picit szivárgott az olaj,kicseréltem a tömítést,de ha már leszereltem, a deklit lefestettem pirosra (nem a legszebb),de az olaj nem folyik.






A belseje nem volt "lelakva"de apróságok hiányoztak,amit pótoltam.
Pld: kapaszkodó, a baloldali visszapilantó belső burkolat (ami a harmadik elektromos tükör ellopása miatt került le) kézzel állízhatót kaptam, de a burkolatot nem tudták a helyére tenni.Én szépen kivágtam az állító bütyök helyét és vissza került.
A csomagtér kárpitja sokszor volt bontva és hiányoztak a bolhák ezért lógott. A bontás oka,az elektromos nyitó miatt lett szétszedve,de nem tudták megjavítani,de én azt is megcsináltattam.Ja és a hátsó ajtó zár takaró emblémát is elcsórta valami kölyök azt is pótoltam. A kézi vezérlés szerelése miatt a kormány alatti bukolat nehezen ment a helyére és eltörött,vettem 1 másikat azt már szépen a helyére tettük.
A múlt heti budapesti út óta búgó hangot hallok az autó első része felől, ami balra kormányzáskor teljesen megszűnik, jobbra haladáskor viszont erősödik. Valószínű a kerékcsapágy kezdi felmondani a szolgálatot, terveim szerint a márciusi nyári gumira történő átállásig kibírja és akkor csere esedékes - alkatrész kb. 30 e ft..
Ekkor megejtem a fékbetétek cseréjét is, remélem egy 10esből az meglesz, illetve miután valaki összetörte az első háromszög alakú Alfa rácsomat, a felette lévő jel pedig lekopott, ezeket is cserélem (22, ill. 19 e ft.). 80 ezer.