Blog
158326km
Nemigaz hogy, egy altókilincset se tud normálisan megalkotni egy ilyen patinás
autógyár.A GTV és a 155 kilincse állandóan eltört,ez meg beszorul amikor kinyitom az ajtót, és utána a kulcslyuknál fogva kell kipiszkálni a nyomógombot.Eleinte körömmel később a kulccsal, mégkésőbb sehogy.
Ma kénytelen voltam megjavítani.Az időideális -2 'C.
1.Ajtópanel le ,polifoam le,
2. A kilincsről le kell venni a a két rudazatot .Az egyik csak be van pattintva (kék nyíl) a másikon a műanyag perselyt elöbb el kell fordítani.A kilincset két csavar rögziti,aztán ki kell ügyeskedni az ajtóból.
3.A szerkezettel nálam 2 hiba volt ,1. el volt szakadva az "O" gyűrű (22mmX2mm)piros nyíl. Kicseréltem. 2. kenés híjján megszorult.Ehez szét kell szedni.Kiütöttem két stiftet a nyíl irányába(zöld és sárga nyíl). Ekkor ki lehet húzni a belsejét(lila nyíl).Megtakarítottam bezsíroztam.
Aztán vissza az egész.Most jó.
Szerintem nem hasznos erősen gőzborotvázni a kilincseket.
(a képet a netről halásztam, amit én csináltam az megsemmisült)

- 60.999 km
- 878,4 óra menetidő (36,6 nap!)
- 69 km/ó átlagsebesség
- 4.160,15 liter tankolt üzemanyag, ebből 66,63 liter az első teletank
- 6,71 liter / 100 km átlagfogyasztás
A múltkori incidens után 59.212 km-es állásnál leeresztettük a Párducból a vicces olajat és töltöttünk bele újat. A comp szerint 26.570 km-t mentünk ezzel a töltettel és még 9.800 km lett volna az olajban.
A szerelő sem igen tudott magyarázatot adni a történtekre. Nem kicsit csodálkozott.




Ma reggel a Párduc igazi olasz vasként viselkedett.
7 óra 10 perc:
Beültem, elindítottam, majd jött az üzenet a műszerfalon, hogy ellenőrizzem az olajszintet, mert alacsony. A kijelző kockái is üresek voltak. Motort leállít, majd újra indít, helyzet változatlan.
Pálca ki, alig olajos a vége, tényleg nincs olaj! :-O
Tegnap amikor hazamentem rendben volt, a kijelző a szokott szintet mutatta. Vagyis 8 km alatt elfogyott a motorból az olaj!! Kocsi alatt nincs folt, kipuff vége fémszínű, mint mindig.
Volt otthon még 2,5 deci olaj, azt ráöntöttem, így a szint már majdnem a minimumot érte el a pálcán. A kijelző továbbra is visít...
Átjártam a másik garázs elé (10m hátra, majd előre) és a Pókkal elmentem dolgozni.
8 után a győri márkaszervizt felhívtam, ők is meglepődtek, hogy ilyen hamar elfogyott. Vitessem be, megnézik. (Ajánlatuk volt az assistance szolgáltatás, de azt a hajamra kenhettem, mert csak akkor visz szervizbe ha NEM otthon maradok fekve a vassal!!)
Megszerveztem a trélert, de előtte hazamentem, hogy kipakoljak a Párducból. Beülve bedugtam a kulcsot, hogy lefényképezzem a kijelzőt. Erre közli, hogy olajszint rendben. A pálcán is a szokott szint volt. Szervizt felhívtam, hogy mi van. Mondják hogy járjak vele, ha újra előjön szóljak. Trélert is lemondtam.
No, most akkor mi van? Hol volt az olaj? :-OO
Bár lehet, hogy csak féltékeny volt a Pókra, mert az elmúlt napokban inkább azzal közlekedtünk...
Sikerült időt szakítani egy kis kastélylátogatásra. A Hohenzollern kastélyt néztük meg. Érdemes megnézni, ajánlom mindenkinek. Az eredeti korona is itt van a kincstárban.




Pár napja beesett a kabala érmém az ülés és a középkonzol közé. Az útját követve egyértelmű volt, hogy a szőnyeg alá ment. Ma nekiálltam, hogy kivegyem. Első lépésként az ülés jobb oldalán lévő műanyag burkolatot szedtem le. Majd a sínek hátsó részén lévő torx csavarok kitekerése után az ülés előre billenthető. A csatlakozókat széthúzva már felhajtható a szőnyeg. Meg is lett az érmém, sőt még egy 2 Zlotys érmét is találtam. No ez hogy került oda? Csak a lengyel átrakóhelyen eshetett bele, amikor átkerült a vonatról a kamionra.




Ma reggel kihúnyt a fény, a jobb oldali tompítottban. Mindkettőt kicseréltem.
A vezető oldali cseréjekor elég sűrűn kellett Giovanni rokonságát emlegetni. Nem sok helyet hagyott, de sikerült.
Ma visszakerültek a gyári Michelin gumik a Párducra. Tavaly már egy szezont mentek, most folytatjuk a koptatást. Kíváncsi vagyok mennyit mennek el.
A téli Contihoz képest hangosabb, más különbség nem tűnt fel.
