Blog
Készen lett a középső mérőórák -üzemanyag,óra,vízhőfok mérő- világítása is.
Habár nem ment minden olyan zökkenő mentesen ,mint a 2 nagy mérőórával.
Itt ugyebár szét kell bombázni mindent:
-fejegység
-klíma vezérő tekerőo
-hamutartó (2 csarlakozó van mögötte)
-további 2 csatlakozó az elakadás jelzőnél
-váltószoknya
-egy halom csavar
-végül maga a középkonzol borítás
Miután ezzel megvagyunk kivesszük az óracsoportot. Semmilyen bonyolult dolog nincs benne, hátul egy csatlakozó található, azt kihúzzuk.
Bemenekülünk a januári hidegből , nekiállunk szétszedni az órát.
Elöljáróban az átlátszó műanyagot vesszül le, majd egy fekete részt. (apró csillag csavarok fogják,és tartó fülek)
A technika ugyan az,mint ezelött. Mutatók le, számlap le, számlap csiszolás, piros fólia ragasztás, majd összeszerelés.
Minden mehet össze, látszólag minden rendben!
Ráadom a gyujtást, a vízhőfok alapból felmegy 60fokra, üzemanyag is nagyon fals értéket mutat.
Kiműtettem megint majd bennt szétszedtem-összeraktam 3x, még mindig nem jó.
Mérgemben úgyhagytam, gondoltam majd holnap!
Volt egy elméletem ,hogy akkor valószínület gyujtáson kell visszarakni a helyes értékekre a mutatókat. Nálam ez teljesen bevált, a fals értékek már a helyeset mutatják.
Itt nagyon fontos ,hogy az üzemanyag szintet vagy jelölt be, vagy fotózd le, meg is jegyezheted, lényeg, hogy tudd hova kell visszatenni a mutatót!
Tanulj a hibámból ,így jár az az ember aki kisérletezik :D
Lényeg ,hogy minden klappol, sok sikert !




A múltkor már írtam, hogy megjártam a festékekkel. (Az első két képen látni, hogy milyen volt.)
Ma mély levegőt vettem, és nekiálltam újra. Drótkoronggal, csiszolópapírral és acetonnal leszedtem a régi festéket és alapozót. Aztán újra lefújtam alapozóval. Száradás után meg az első réteg sárgával. Holnap még egy és megy vissza a helyére.





A hétvégére vásároltam néhány dolgot. Külön öröm, hogy megjött a 36-os dugókulcs, és mivel 1/2"-os a külső átmérője sem nagy. Belefér a kerékagyba.
A nagy bilincsekhez nem vettem fogót, mert a srác, azt mondta, hogy neki van. Ha kell ugorjak oda és összerottyantja vele.







Ma megmostam a kocsit, mert már nem nagyon látszott, hogy mi is akar lenni, szegénykém olyan koszos volt.
Sajna messze még a jó idő, ezért előkapartam a szekrényből egy alighasznált huzatgarnitúrát / tavalyi téli szezont Dömpi kocsijában húzta ki :) /, és nagynehezen de rávettem magam, hogy egy alapos porszívózás után beleerőszakojam, az elvileg ebbe a tipusba gyártott huzatot.Jó lenne végre úgy tevékenykedni a kocsi körül, meg benne is, hogy közben nem fagy belém a sz@r, meg nem kell óránképnt bemenni melegedni.
Erre én nem is gondoltam, a Fordomban nem voltak ilyen rejtett biztonsági tartalékok:)
Szia! Látom huzatot tettél fel. Ki van könnyítve az első ülés támlára való huzat? Mert különben nagy gubanc lehet, ha nyílni kell az oldallégzsáknak. (Aztán persze kérdés, hogy ha elvileg könnyítve van, akkor is hogy befolyásolja a légzsák nyílását.)
Piritu // 2013-01-12 20:20
Azelső üléshuzatot cserélem, trikóhuzatra egyenlőre, amíg meg nem érkezik, mard így.






Az olasz vassal miután továbbra sem történt semmi említésre méltó,eddíg hallgattam.
219600 km- nél megtörtént a következő olajcsere...A jól bevált Selenia 5W40 WR folyt újfent a motorba.

A Baby Alfista fentlesz az autón, amint megszületik a hozzá tartozó kiscsákó. A logóknak még nem találtam helyet, de azok is baromi jól néznek ki. Köszi, GT! :)

Kezdjük el a 2013-as évet.
Xado Stage 1 motor revitalizálóval. Tegnap beleraktam a gélt. Sok a hidegindítás, rövid távok, jót fog tenni a motornak. 1000 km alatt épül bele a motorba. Néhány mondat a revitalizáló gélről: Xado Stage 1
Pozitív tapasztalatok esetén beszámolok jótékony hatásairól :).
187800 km-nél jár most a fekete laposvas.


Diesel-es pályafutásom első komolyabb hidege ma reggel köszöntött be. Reggel -9,6°C volt. A kocsi ugyanúgy indul, mint 0 vagy +20°C-ban. Pozitív csalódás :)
De van negatív hatása is a hidegnek. Az első futóműben nyöszörögnek a gumi alkatrészek. Májusban úgyis lejár a műszaki, majd előtte cserélgetünk ezt-azt.

Eljött a Műszakinak is az ideje, végül is megérte a sok munka,felújítás minden rendben volt és megkapta a kék kártyát

Sokan mondták, hogy használ neki ha ledugózzuk. Csak az enyémnél ki is kell írni sajnos. Viszont korábban megoldotta ezt a problémát magának, mert teljesen el volt dugulva, de én sajnos kitakarítottam, mert még nem voltam képbe a dieseles dolgokkal. Viszont akkor se reklamált. Gondoltam próba képen megcsinálom.
Megcsináltam mind a két helyre a dugókat, viszont csak az EGR előtt lett berakva, hátha egyszer valaki vissza akarja állítani valami okból, és ha utána dugózom le akkor ugye tele lesz korommal, és be is állhat a szelep. Így már bele se tud menni és tiszta marad.
Összeraktam mentem vele próbálgatom, idáig semmi hibajelzés. "PRÜFUNK OK" Nem igazán értem miért nem reklamál. Na nem mintha baj lenne :-)





2
547
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Adok-veszek
- Giulia
- Filmek
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth