Blog

>> Tuning és extraBambinoo // Alfa 147 2.0 TS TI Selespeed // 2013-01-14

Ma kicseréltem a belső izzókat is ledesre. Háááát.. eléggé komoly, csak ajánlani tudom! Képet nem rakok, mert sok minden nem látszik sajna.

 
>> EgyébAbarai // Alfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2013-01-14

Beújítottam egy szétszedhető hólapátot. Ha szükség nem is lesz rá, a csomagtartóban elfér.

 
>> Tuning és extraHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2013-01-14

Mikor nekiláttam az első lökhárító alakításának már láttam, hogy a pajzsot nem teszem vissza mert kicsit kopott, sokáig jártam nélküle, de végre megjött Erhardnak köszönhetően.
Még Csörihez kéne lejutnom mert ott meg vár egy új gyári váltógomb, és nem igazán akarom sokáig várakoztatni! Ja meg közbe átmentem hóekébe! Nem nagyon örülök ennek a hónak, főleg ha meg fog fagyni!

 
>> Tuning és extraSzimonetta // Alfa GT 1.9 JTD 16V Progression // 2012-07-03

Ma tuningbox került a kicsikébe... Most már tök jól megy :)

 

Csupa 1 :)

 
>> EseménySzimonetta // Alfa GT 1.9 JTD 16V Progression // 2012-10-21

Szegénykém a GT áldozata lett......

 

Ma a GT is új emblémákat kapott. :) Nagyon szép lett. Igaz még ráért volna cserélni, de nem baj :)

 
>> EgyébSzimonetta // Alfa 145 1.4 Junior // 2012-10-31

Ma új embléma került fel hátra. Tetszik :)

 

Újabb kerek óraállás 40000 km együtt....rohan az idő már több mint két éves a gép! Következik egy olajcsere szervíz és mivel a gari lejárt ezért asszem saját kezűleg ejtem meg nemsokára!

Délelőtt befejeztem a festési munkálatokat.
Még egy réteg sárga a gólyalábakra, majd a féktárcsát takaró lemezre. Végül az első féktárcsák középső része kapott egy hőálló ezüstöt.
Egyenlőre ennyi.
Miután ez megvolt végre nekiállhattam az eredeti projektnek, a féltengelyeknek (60812765 - 46307010).
A 36-os fej birtokában jóízűt birkóztam a kerékagy csavarral. Alig találtam itthon megfelelő hosszú toldót a szárat, aztán egy méteres zártszelvény darab segített.
A belső imbusz (60800076) csavarok kihajtása után (a másik oldalon önzáró anyák vannak, 13-as kulccsal meg kell fogni) kijön. Mivel a gólyalábak nincsenek fenn a kerékagyat ki lehetett hajtani, hogy a kerékcsapágyból kicsusszanjon a vége.
A két felét összehasonlítva nagyon egyformának tűnnek. Az ePER szerint is, tehát nincs külön jobbos, meg balos, mint sok online oldalon írják.
A kiszerelt darabokat megvizsgálva semmi rendellenességet nem tapasztalok. Nincs kotyogás, holtjáték, lazán mozog minden irányban.
A kerékagy festése mégis felújításra szorul, most hogy látni a hátulját, nem árt egy kis drótkorong és festék.
A kerékcsapágyakat megvizsgálva a bal oldali zajtalanul fut, pontosabban a zsír cuppog benne, mintha új lenne. A jobb ellenben érdekes hangokat ad, szerintem kukás. Mondjuk menet közben a jobb elejének volt is néha hangja.