Blog
Szóval mentem, s csak mentem. De nem sokáig :/
Elkezdte csipegetni ismét a vizet. Füstölgött is... Június 22. éig bírta. Ismét Jani.
Itt kiderült , hogy az előző K.O. nem úszhahtó meg a henger fej síkolásal, és tömítés cserével... Még egy persely K.O. lett. Dugó sem volt valami fényes állapotban. Még jó, hogy addigra meg volt már az SW. Volt mivel járnom.
December 20. lett, hogy elkészült. Kisebb vagyonomba került ismét...


Várpalotán jártam Csöriéknél. Kapott az Autó egy új stabrudat és egy balos féltengely gumiharangot a szakadt helyett, ami még a gumicserekor tűnt fel Tottinak.
Ja igen, meggondoltuk magunkat, és már nem eladó az Alfa. :)
-Szóval a tempó megtette a hatását. Ami biztos, hogy henger fejes lett a verda. Autó trélerrel Janihoz. Kriszti és én utasként a szokásos tokodi buliba. :)
Viszonylag gyorsan meg is lett a hengerfej síkolás, fagyálló, olaj.... A 2009-es futómű állítást is megejtettem. Adtam magamnak egy másik hűtőt is :)
-Egy év "élveszkedés" után elegem lett a "zajból" is. Így lett egy középső dob a rendszerben is... Elkezdtem falni a kilométereket is.




-Elérkezett Alfa City napja. Felkészülés meg volt: guminyomás, folyadékok, olaj rendben. (de ügye a hűtő csöpög)
A frissen festett nyári kerekek is felkerültek. Perszeeee, hogy szombat reggel leeresztett a Jh... Egy csavar.... Így még egy gumist is megnéztem aznap. :)
Találkozás néhány 155ös haverral a kúton... Gooo.
Ügye, ha az ember egyedül megy, akkor nem örültködik. De csapatostól? Nahh nekem sem kellett 2x mondani, hogy toljuk neki... El is felejtettem, hogy csöpög a hűtő. De ügye 2xxnél az már nem csöpögés... :/
Szóval úgy alakult, hogy a komáromi lehajtó előtt csörög a haver.
"dől a szélvédőmbe a fagyálló" Nézem B+++ kiakadva minden. Pedig 1-2' el elötte fotóztam egyet...
Épp ott egy pihenő.Ki üresjárat, de már dől a lé. Előbb csak a hűtőbe. 6-7L
áááááááááá
Vissza hűlt irány tovább. Komárom előtt már megint forrna. Benzin kút. Ismét 6-7l.
Komáromban ismét 6-7l....
áááááááááá
Persze a szokásos sorban állás sem nekem kedvezett. Hiába tovább már csak kötélen. Így történt, hogy kötél végen érkeztem Komáromba. S Trélleren távozott az autó... Mindez a csöpögőből ömlőbe alakult hűtő miatt. (is)












Nem is Alfa lenne, ha nem telne el úgy hónap, hogy valamit ne kelljen bütykölni... :)
De ügye ezért is szeretjük.... (?) :)
-mindjárt január 6.án elviselhetetlen lett a féltengely kattogása. (kapott)
-elkezdett csöpögni a hűtő is (folyamatos megfigyelés) * után töltögetés. Hűtő tömítő nem segített. Sajnos én voltam a balfax, mert ez később jól megbosszulta magát.
-A jó időre való tekintettel még belém is csúsztak. Így a "friss 2008" fényezésen sikerült rontani. Apró lakatolás, de akkor is... Ekkor lett telibe fújva a tető lemez az utólagos spoylerrel. Sajnos az elképzelésemet (BMWken láttam ilyeneket) nem sikerült 100% ossan véghez vinnie a műanyagozásra (üvegszál) megbízott "szakinak". Így utólag Sőt...
-Jöttek a tavaszi Alfa talik én meg főleg a külsőségekkel foglalkoztam. Legyen kész a fényezőnél lévő 15" nyári felni, kellett 2db gumi is. Persze, hogy csúszott ez is. Polírozás, takarítás, csomag tartó átrendezése...
Az esztergomi tali probléma mentesen lezajlott. (nálam is) A komáromi taliig a két hét is no problem.












Természetesen a második fél évben sem volt hiba mentes az autó. ;)
-szép autóhoz dögös kipuff dukál. Így kiköhögtem még neki egy új "rendszert" is.
Ez azt jelentette, hogy gázgyorsító maradt. Utána egy cső és egy sport dob. Nagyon jól nézett ki és még hangosabb is volt... :)
-Év végéig olyan sok macera nem is akadt: váltó olajba surlódás csökkentő adalék, LMM-lev szűrő pucolás olajozás, futómű állítás s a "szokásos" (éves/fél éves kerékagy csapágy csere) most épp a bal első...
2008 ban a megtett km 12457km volt.





Került bele egy új Varta akksi, néminemű szélvédőmosó és fékfolyadék...Fékek elvileg a hétvégére készen lesznek.
A mai naptól már nem birtoklom ezt a csodálatos autót. :-(
Csak annyit mondhatok, hogy a Vele töltött minden perc izgalmas és élvezetes volt.
Ilyen szerethető autóm aligha hiszem hogy lesz még egy az életemben.
Kivételesen jól összerakott autó volt gyönyörű belsővel, jó fékekkel, vajpuha váltóval és leges-legelső sorban egy vérpezsdítő V6-os szívvel az orrában!!!

Tavaly decemberben elvittem a kipufogót meghegesztetni, mert zörgött, meg elszakadtak a tartógumik. A rángatástól és ütögetéstől kiderült, hogy a katalizátor csörög-zörög, a flexibilis csőnél kifúj.
Tegnap megjött az új katalizátor és a flexibilis cső, ma beszereltettem. Jó lett, nem érezni, mint ha lefojtaná valami.
Viszont akkora rezonancia van az utastérben bizonyos fordulatnál, hogy komolyan zavaró.
Km: 214.200
Ma összesítettem az autó költségeit.
Beszéljenek a számok:
- Vásárlás időpontja: 2009.07.08.
- Óra állás vásárláskor: 133.187 km
- Vételár + magyar rendszám költsége: 1.958.147 Ft
- A vásárlás óta eltelt idő: 1.279 nap
- Óra állás: 158.193 km
- Megtett út: 25.006 km
- Tankolt üzemanyag mennyisége: 2.093,91 liter
- Teljes fogyasztás: 8,57 liter/100 km
- Tankolt üzemanyag ára: 766.595 Ft
- 1 liter üzemanyag átlagára: 366,11 Ft/liter
- 1 km-re vetített üzemanyagköltség: 31,39 Ft/km
- Felmerült költségek (alkatrész+szerszámok+extrák): No, ezt nem merem leírni...
- A szervizelésről készített fényképek száma: 4.293 db
- A két "Nagy Túrán" készített fényképek száma: 5.373 db
1
536
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Filmek
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV