Blog
Nem lett túl művészi a fotó, de legalább jó drága. 50 helyett 69 km/h, méterekkel a Fehérvár tábla után.
A képet hivatalos közeg készítette (amennyire láttam, éppen édes álomba merülve).

Kerékagyak, féktakaró lemezek és féktartó konzol - ez volt a mai menü. Két óra drótkorongozás már a rozsdaoldó dolgozik, a többit jövőre. :-)
Az új gólyalábakat lepucolgattam, mivel nincs semmi baja úgy döntöttem nem lesz lefestve, megy be a helyére, de csak jövőre.
A 2009-es évre a Spider-projektet ezennel lezártam :-))






Ma némi kocsikázás után sikerült Phon Cartárstól mindazt beszereznem, amivel a Pókot gyorsan talpra lehet állítani.
Igazából az első alvázkeretért mentem, de a nagy turkálásban szemet vetettem két komplett "gólyaláb"-ra is. Kicsit jobb állapotban van mint az enyémek, egy festés és mehet a helyére. Nem kell szétszerelnem a sajátomat, illetve nem sürgős.
A keret sokkal jobb állapotban van, mint az enyém, szinte rozsdamentes. A második/harmadik képen látható ugyan az a részlet. A negyedik-ötödik képen a régi és az új gólyaláb…





Nekiálltam az elejének is. A telóvédő gumi kukás, már van helyette, csak cserélni kell. Fékbetét és tárcsa szintén kukás, az is van.
Némi rozsdátlanítás, festés és minden megy vissza a helyére.
A segédalvázzal nem fogok kínlódni, veszek egy bontottat, amit helyre hozok festésileg és komplett csere lesz, ami most van benne megmarad tartaléknak. Stabrúddal együtt kellene szerezni egyet...
Kicsit bután néz ki most a Vas, nincs ki - illetve - nincs fenn mind a négy kereke :-))








Október... s a hó betemetett... egyenlőre maradunk a parkolóban, téli gumik hiányában. Nem gondoltam volna, hogy a múlt hétvégi nyári idő után egyik napról a másikra beköszönt a tél.




A multkori map szenzor takaritás utánn felirtam az alkatrész számát ami : 0 281 002 215
picit nyomoztam az interneten és kiderült hogy ez a 100 kw -os motorhoz való, az enyém viszont már a 103 kw-os amihez viszont minden internetes oldalon ezt a számú szenzort ajánlják: 0 281 002 844, tehát ez egy 40 eurós alkatrész, meg lett rendelve remélem hogy megoldja a problémát :1. kép ami az autóban van 2. kép ami bele való.


Rég vágytam már egy xenon szettre, mivel nagyon tetszett. Vásároltam egyet, és ma beépítésre került. Végeredmény fantasztikus lett. Most már ezzel is bővült az autó extrái. :-)))
Hát igen ennek is el kellet jönnie, bár már egy hónapja hogy elment a 156 sajnos csak most volt időm beblogolni, picit hiányozni fog de kárpótolja a dizel...vagyis remélem.. sajnos 2ét autó feleslegessé vált számomra ezért a 156 nak mennie kellet, nem vitték messzire szóval itt ott azért összefutok vele....egyébként az autót a 17es felnik és a tuning lámpák nélkül adtam el, a felnik továbbra is szolgálatot fognak teljesiteni egy 3.2-es gtv-én :))

Szegény embert az alkatrész utánpótlás is húzza...
A jobb hátulját majdnem sikerült összeraknom, csak mint kiderült az újonnan beszerzett kerékcsapágyon kevés a lyuk. Négy kerékcsavarnak van csak hely, míg a tárcsán és a felnin 5 van.
A bal hátulját majdnem sikerült összerakni, csak fékbetét nem passzolt a helyére, mert mint kiderült ebben már az újabb fék van.
Alkatrészbeszerzés indul...
Rugó egyenlőre nincs benne sehol, ahhoz meg a bele való kúp hiányzik :-((








Nagy nap a mai. Reggel úgy ébredtem, hogy a mai nap éppen jó, hogy elkezdjem összerakni a Vasat. Ennek szellemében reggel felkerült a helyére a stabilizátor, majd a délelőtt folyamán a az újjá varázsolt hátsó kipufogó is.
Mindkét oldalon felkerült a felső lengőkar, segítségükkel a stabrudat sikerült beállítanom középre, majd az alsó lengőkarok és a teleszkópok is a helyükre kerültek.
A csavarokkal kicsit gond volt, mert azt tudtam, hogy melyik oldalra valók, de a hosszuk nem stimmeltek. Hála a korábbi fényképeknek mindennek meglett a helye :-)
Sajnos a rugóba való bakom még nincs...







