Blog
Kb. két hete kezdődött az egész ,mikoris fura hangok jöttek ez első futómű felől,egyre csak erősödött ,a végére már nem is igen mertem vele közlekedni, sikerült kideriteni, hogy a jobb első keréktől jönnek a hangok, a diagnózis kerék csapágy csere... megrendeltem az interneten egy szettet, plusz egy vezető görgőre is beruháztam a hoszbordás szij örömére, mivelis vmi sir mikor elkezd melegedni a motor de olyan 70 foknál abbamarad...kicseréltük s kiderült hogy a feszitőtől jön a hang, következö alkalommal cserélve lesz azis és ami a csapágyat illeti hát nem volt egyszerű a csere ,de megérte mert azóta ismét csend van a kerekek körül :)



Történt, hogy az elkopott kuplungszettet kicseréltük egy LUK-ra, remélem tényleg jó. Ugye a múltkori kisodródást megsínylette a futómű. Így Marklartól beszereztem egy bontott bölcsőt, és Thomika által sikerült szerválni 2 új lengőkart :) Most faszán állnak a kerekek :P Zé.-ék pedig mind ezt kicserélték. Nagyon fasza lett most az autó.
Elfogyott a kuplungom kb.2centinél már kiemelt.Mai nap megtörtént a csere Valeo került bele, a kettős tömegűt nem kellet cserélni.Az ár azért így is fájt:(
Azt hittem puha a kuplungom eddig,de most azt se érzem,hogy nyomok valamit.Jó lett!
Szerelő természetesen Pécsen Szabó Pisti ,másra nem is bíznám.
Költség:60K kuplung+ 20K munkadíj
Km állás:136300
Április 16-18-ig Cegléden tartózkodtunk a párommal. Ígértem egy beszámolót amit most teljesítek is. Mivel eddig nem volt alkalmam letesztelni mit is tud a gép a pályán, most sor került arra is. Elégedetten mosolyogtam mikor élvezettel süvített a levegő ahogy mentünk. Maximum 120-130 as tempóra mentem fel, de mielőtt elindultunk teletankoltam a hasát és lenulláztam. Készítettem fotót is megörökítve hogy cirka 150 km megtétele alatt körülbelül a fogyasztása mennyi volt. Elégedett vagyok amennyit evett, annak függvényében hogy városban azért lelkesebb a fogyasztása. Az 1.8 as 140 LE szívómotoros Twin Spark motor jól hajtja, bár már elkelt volna egy turbó vagy még erősebb motor az alap változatokba is. Mindenesetre a kaszni a súly amivel utaztunk és mi ketten a párommal már érezhető volt hogy nem úgy gyorsult mint mikor semmi nincs benne csak én:-))) Műszakilag viszont csak jót írhatok. Bár voltak néhol göröngyös utak is annak mérten mentünk is rajta(úgy előzgettek minket) de nem érdekelt. A futómű nagyon jó, és továbbra sincsen semmi gond az autóval. Csak tankolni kell.

Ma megvettem a két lengőkart, kormány összekötőket, nameg a stabilizátorokat.Azonnalé nekiáltam és beszereltem.
Sajna még mindig csattan kanyarba igy cserélhetem az axiális csuklót is .

A fóliázó faszi munkájának megkönnyítése érdekében kiszedtem a kalaptartót. Rászorult már egy tisztogatás is, így szőnyeg tisztító szerrel és egy kis kefével alaposan kisikáltam.
A kalaptartó kiszerelése:
1- a hátsó ülés alsó részének kicsavarozása, kiszedése
2- a hátsó üléssor háttámlája 2 csavarral van rögzítve, ezt kicsavarni, majd felemelni az egészet, hogy kicsússzanak a kampók.
3- patentok kiszedése az utastér felől
4- a fejtámla felfogatásának kihúzása
5- a csomagtartóban lévő kárpitból ki kell szedni az összes patentot, műanyag rögzítő elemet
6- pótféklámpa csatlakozójának széthúzása, én a pótféklámpát is kiszedtem, mind a 10 izzót kicseréltem Hella márkájúra, mert 1 kiégett
7- a C oszlop belső borításának óvatos lefeszítése, kiszedése
8- óvatos mozdulatokkal kipattintani a kalaptartót a helyéről
Mivel szétszedtem az erősítő kábelozását, már rendet is raktam, mert eddig káosz volt ott. Gyors-kötözővel rögzítettem őket, stb.stb.... most már patika állapotok uralkodnak a kábelek között :)


Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...
1
594
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki