Blog
Az autó nagy része már otthon van,de néhány elem (lökösök,küszöbök) még lent vannak a fényezőnél..Időhiány, ez van. Azért lassan de haladok.Saját magam festegetem a belsejét, és bár nem profi, de egy "versenyautóba" azért jó lesz.
Közben elkezdtem a futómű rendbetételét is,hogy lassan lábra állhasson a gépezet.






Délelőtt megérkezett a szerviz szett az Elaforgtól. Belapátoltam mindent a csomagtartóba, aztán végre kialudtam magam.
Délután aztán bemutattam a mestert és az autót egymásnak. Utóbbi kapott finom friss olajat meg szűrőket, és még egy csomagtérajtó bugfix is belefért.
Megérkezett (0725) az eBay-ről rendelt AR 155 modell (from U.K.) (eddig nem volt 155-ösöm), egy (régóta vadászott) Fiat 127 modell (from Sweden) és kulcstartó (from U.K.)








Ma az univerzális pótféklámpát lecseréltem a gyárira. Ezzel együtt a csomagtér ajtó felső műanyag kárpitját is ki kellett cserélni, a pótféklámpás változatra.
A felszereléséhez egy univerzális műanyag patentot + csavart kellett beszerezni.








Készen van, pontosan egy munkanap...
Persze annak, aki készült rá, és már csinált pár ilyet, megvan a megfelelő lexikális tudása és tapasztalata, érti, hogy mi miért és hogyan, és technológiailag is felkészült. Ki más, mint Dudás Zoli barátom.
Hogy mi lett hátul kicserélve?
MINDEN, még a hátsó híd is lekerült és egy előre felújított (thx Becza!!) került fel helyére.
Mert sokat nem ér az egész feszes futómű, ha az egész híd mozog a kaszni alatt.
Mindenféle szemek lettek cserélve, meg ilyen bumeráng, vagy mi a répám (a régit eldobtam, de visszajött...), meg gátlók (az össze is csúszott szétszedés után...) meg stabszilent, meg még sorolhatnám.
Kutya sem gondolná, hogy az ülések és a kalaptartó is feltétlenül el kell hogy hagyja a gépjárművet egy ilyen projektnél.
Na meg van csinálva a popója, jó kemény lett, és magasabb is.
Hát igen a nyaralás az ott van a kocsi alatt, és remélem, hogy évekig nem is lesz gond vele.
Természetesen most jobban hallatszik az eleje...
Lehet gyűjteni arra is, talán az nem lesz ekkora ügy.
A nap jól telt, közben néztük a nagydíjat is, és nem maradt el a közös kajázás, kávézás, na meg a jó hangulat.
Ezúton is köszönöm Beczának a segítséget a hátsó híd miatt, Dekkának az ülés szerelés miatt, Zsoltikának és Gyugyonak a hangulatért, na meg persze köszi Bazsám, h égőt cserélhettem a Bazsiszpájderben.
Természetesen legnagyobb hála Zé. nek.
(mit köszöngetek itt ennyit, ez nem egy Oscar díj átadás:-) )
Elékszültek a 155 naptárhoz a képek! Legalább a képek, mert sajna a naptárból érdeklődés hiányában nem lett semmi! :-( Remélem jövőre nagyobb szerencsénk lesz! Na mindegy, a képek meg vannak! ;-)








Elég gyorsan, röpke 7 hónap alatt belekerült az első tízezer mire észrevettem és félrehúzódtam már sajna át is fordult a számláló:-(
A "nagylány" kinőtte a gyerekbetegségeit remélem ez így is marad az elkövetkező sok 10 ezer kilométeren át!

Fogtam egy kis matt fekete festéket, majd varázsoltam :) az egész egy optikai tuning része, már csak a fekete lámpák kellenek (ami rajta van a kívánságlistán)

