Blog
150ooo
na jó hazudok... csak 149.800 van a kocsiban, de kerekítsünk már :D
motorolaj csere
liqui moly 10w40ről omw extra bixxol-ra
remélem elveszi a boxer hangot... mert ha nem akkor morci leszek a szerelőkre, ugyanis a motor 137ooo-nél lett fullosan generálozva...
valeo kuplung szett csak a kuplung kedvéért
főtengely szimering
olajszűrő
remélem a kemény és rövid kuplung elmúlik és boldog nyugis kevésbé tornászós évek elé nézünk... :D
/ennek friss ropogós dátuma van/ :D
most itt tartunk ;)
148oooKM
na megkésve kicsit... dátummal most nem foglalkozok ha nem para
új féktárcsák és betétek mindenhol
előre kapott egy csodaszép hibátlan emblémát, ékessége szinte teljes :D nagyon faja
késő este érkeztünk de nem bírtam másnapig várni vele...az az igazság :D fel is került még aznap ez még valamikor júniusban lehetett de a KM állás klappol, az tuti.
balos visszapillantó tükrömön valami el volt törve, ha behajtottad akkor nem ült be... szeretett össze vissza elforogni... na a test cserélve lett szintúgy, már frankó a dolog
persze én állatkirály eltörtem a régi visszapillantó tükröt, majd cserélem egy hibátlanra mert a jelenleginek meg van pattanva a széle... nem nagy hiba, csak maximalista a szemem... -_-
ajtókárpit.. leszedve, ablakok fullra átzsírozva (szalad mint a hülye mert eddig csak mekegett) hangszigetelés összefoltozva... nem szép a ragasztószalag de hatásos :D
valamint cserélve lettek a krómozott légbeömlők is az én oldalamon
anyós oldal majd egy másik történet lesz... hirtelen ennyi asszem
Történt ugyanis, hogy csak a csomagtartót nyitottam ki és, hogy nehogy elkallódjon a kulcs azt előre dobtam. Majd mikor végeztem, reflex szerűen lecsuktam a az ajtót, vissza zárt a központi ..... én meg csak néztem :D Mivel ez Pesten történt pótkulcs nem játszott, kénytelen voltam kihívni a Magyar Autó Klubbot. 6500 Ft kinyitották nekem, meg beléptem hozzájuk egy évre :) Amúgy ezen kívül meg vagyok elégedve BeLLával mert 5-5,5L fogyasztott klímával és 135 átlaggal ..

(0820-21) sződ-nevelek - M7 (lépésben) - balatonmáriafürdő (vica, zsoltiék, kaja, janiék, új nyaraló, vitorlázás, augusztus 20, tüzijáték, hozee, csavarosfagyi, kürtőskalács, tankolás) - kőröshegy (hozee, völgyhíd, fotózás) - M7 (lépésben, kerülőút) - sződ-nevelek
mindösszesen 438km, ~8,50 l-es átlagfogyasztással




új gáztartály 90 literes..., 2021-ig érvényes + 5 év... 22500.- ft
új multiszelep 15000.- ft
+ gázbiztonsági próba 5000.- ft
+ apróságok




Pénteken elmentem felrakatni az Alessio felniket.Gépre rakták,hát volt benne nyolcas.3db-ot kellett görgőzni.Ma délután lett kész és fel is lett rakva.Nekem tetszik:)
görgőzés+ szerelés+4 szelep=24000ft





Vasárnappal végleg lezárult az idei nyaralás, ami elég alfásra sikeredett. :)
13-án indultunk párommal KnoxXx-al és párjával Hajdúszoboszlóra. Útközben is megálltunk több helyen, és vissza is (Hortobágy mindkétszer megvolt, másodiknál Kareszka és Gege közbenjárására, valamint Knoxx 3G-jének köszönhetően majdnem vettem egy 156 GTA ülés szettet...:), aztán 18-án irány Somogy, ahol első nap Gegével és párjával is sikerült összefutni, bár az már Zala volt... :)
Pár nap szülőknél, aztán 21-én vissza a nagyfaluba, útközben ismét Knoxxék, ismét csavaros fagyi, ismét kocsikázás sokfelé, sok alfás üdvözlés, egy még motorról is(!! ablakon integetés, kulcstartó lóbálás, jóarc integető Hondás:). M7-es dugó, vámoló Agiposok, megégett vádli, esti pakolás, de jó volt, nagyon jó volt.... :)








Az utóbbi időben eddig szokatlan hangok jelentek meg menetközben. A motortér - futómű - hajtás felől, de természetesen kizárólag menet közben és bizonyos sebesség felett. :)
Aztán egyszer-egyszer álló helyzetben, járó motornál is hallatta magát vmi hasonló hang, így nagyjából be tudtam azonosítani, hogy a szíjak felől jön. De ennél pontosabb diagnózist nem sikerült felállítani.
Mivel a szíjak + görgő már régen volt cserélve, gondoltam ezek cseréjével nem vesztek semmit. De, hogy azért biztos, h belevigyek a hétvégi programba vmi izgalmat is, így úgy döntöttem, cseréljük ki a generátort is.
Látva az online shop-os árakat (gyári új ill. felújított generátorok terén), úgy döntöttem, inkább veszek egy bontottat és az lesz felújítva. A bontott generátorért és a felújíttatásért köszönet Marklarnak.
Nem tudom, cserélt-e már vki klímás 155ben generátort... Azt hittem, az lesz a legnagyobb gond, h nem akarom leszedni a szívócsonkot, de azzal nem volt, gond, csak némi többlet kézügyességet igényelt a dolog. De, azért az elég vicces, hogy a generátor alsó csavarjának (amin fordul) kiszedéséhez, a jobb oldali hosszú féltg tartókonzolját is le kell szedni, hogy le tudd fordítani, azért hogy hozzáférj annak a csavarnak az anyájához, ami egyike azon két csavarnak, melyek azt a pántot rögzítik, amin az ominózus generátorcsavar is átmegy. Mindezt azért, mert a motortér fele azt a generátor csavart nem lehetett kihúzni eléggé, ugyanis a feje elakadt a klímacsőben, ami a kompresszorba megy bele. A gyári szervízleírásban lévő ábrák szerint ezen csavar feje a nyúlvány fele kellett volna nézzen (viszont nem vagyok biztos benne, h abban az esetben ki lehetne annyira húzni, h a generátort ki lehessen venni, mive ezen az oldalon meg a nyúlvány biztosít szűk keresztmetszetet :) ).
Sokszor okozott már fejfájást a Tipo motortérbe gyömöszölt TS motor, de eddig ez vitte a prímet, asszem :)
Így tanul az ember... azt is pl., h bár a generátor csapágynak volt hangja, de még mindig van néha valami cicerésző hang abból az irányból (klíma komp a következő gyanús elem :) ) és a fő hangforrásnak bizony a BE kerékcsapágy/külső féltg csukló tűnik :S
Szuper volt az idő, jó volt a hangulat gratulálok a szervezéshez.
2
649
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth