Blog
Liával történt egy kisebb baleset sajnos. A jobb hátulját javítani kellett. Eléggé behorpadt a lokhárító, és a lámpa körüli kaszni is megsérült.
A javítás elkészült, most végre újból lehet élvezni hátulról is a formát :))
A festékréteg vastagságán ez látszani fog, de ez egy hat éves autónál igazán benne van. Szép lett, és az a lényeg:)
A fortuna kegyes volt hozzánk a Selénia Rally-n ezzel a különdíjjal az időjárás viszont ellenünk dolgozott pedig amikor leegyeztettem az időpontot még úgy tűnt igazi strandidő vár ránk....hát sajna tévedtünk! A nyár leghidegebb hétvégéjét sikerült kifognunk de azért a Balaton látványa és a tihanyi látnivalók kárpótoltak valamelyest! Itt is szeretném megköszönni a nyeremény hétvége felajánlójának Juhász Gábornak a vendéglátást és azt, hogy Alfások lévén VIP vendégként kezeltek minket így fantasztikus 3 napot töltöttünk el a Panoráma Hotelben.
Mivel Gábor épp Alfa vásárlás előtt áll így elég sokat beszélgettünk a Giu-ról volt "tesztvezetés" is szerintem hamarosan új Giulietta tulajt üdvözölhetünk személyében!
A hotelt ajánlom figyelmébe mindenkinek ráadásként Alfával érkező vendégeknek 10% extra kedvezmény jár így aki ide tervezi a nyaralást érdemes megfontolni eme lehetőséget!




Cserélve lett a másik lambda szonda is... most már mindkettő korrekt értkeket mutat :-)
85.600km
4db nyári gumi + sikerült szerznem a télihez lemezfelniket.
Reggel elvittem az autóklubhoz, szerencsére nem volt előttem senki.
8fejes kütyü, lézersugár meg mittudoménmi.
Persze a hátsó futómű 5perc alatt megvolt, de az elsővel voltak nehézségek.
Dícsérték is Zoli barátomat, aki szépen letakarította, és átjáratta a hátsó futómű állító csavarokat.
Megszűnt a vonathang, ami 60as tempónál volt eddig:-)
Tegnap (2011. 07. 25.) átvettem a Knoxx segítségével rendezett króm-fekete indexet, a csomag tartalma 2 db oldalindex, valamint 2 db narancssárga W5W izzó. Ma reggel (2011. 07. 26.) első dolgom volt kicserélni, aztán pár gyenge minőségű képet lőni az esetről.





Tegnap (2011. 07. 25.) utam volt Kelet - Magyarországon, és út közben belebotlottam egy szervizbe, ahol futóműveket is állítanak.... érdeklődésem után elmondták, hogy beállítják az autót, csak 1 óra várakozás lesz. A beállítás Bluetooth-os módszerrel történt, ami annyit tesz ki, hogy mind a 4 kerékre felszerelték a 4 mérőműszert, s a mérőműszerek küldték a mért adatokat a számítógépbe, az pedig grafikai úton megmutatta az eltéréseket. Nos... elég ramaty értékeket láttunk. A futóműves meg is kérdezte, hogy a gumik nem nyikorognak-e :) nem csoda, nem ámítás.... 11 mm különbség volt a kerékösszetartásban a két első kerék között. Szerencsére sikerült ezt az értéket 0,25 mm-re csökkenteni, viszont fogtam egy gyönyörű kátyút (halleluja a magyar utaknak), így egy gömbfej meg is adta magát, s balos kanyarban olyan hangokat ad, mintha ki szeretne esni a helyéről.
Az utolsó képen lévő adatok: 1. Utánfutás, 2. Kerékdőlés, 3. Kerékösszetartás (a futómű beállítása előtt)


