Blog
2011.07.29-én az autó bal hátsó ajtaját le kellett fényezni, mert valaki meghúzta, de persze tett rá nagy ívben (miért is hagyna ott egy telefonszámot???).
Szerencsére csak fényezni kellett, mert törés nem volt. De a sárülés akkora volt, hogy polírral nem lehetett kiszedni.
A lényeg, hogy az autó csillivilli most már:-))
Már hetek óta kellemetlen nyikorgás jött a kocsi hátulja felől. Ervinék műhelyében azonnal lokalizálták a hibát és korrektül gyorsan orvosolták is. A keresztlengőkar volt rozsdás, kopott csapágyak...12 volt az alkatrész és 10 a munka. Innentől kezdve felejtve van a neves Alfa szerelő...
A július 16-án megrendelt 2 db H7-es LED izzók tegnap megérkeztek, s a mai napon beépítésre kerültek. egy izzón 120 db LED található. Attól tartottam, hogy a visszajelző hogyan viszonyul a cseréhez, s meg kell állapítanom, hogy ahogy a helyzetjelzőnél, itt a tompítottnál sem keverte meg az elektronikát.
a halogén izzó fénye sárga a LED-hez viszonyítva.
este lesz a főpróba, hogy milyen megvilágítás a halogénhez viszonyítva



Tegnap este megérkezett Haro-tol a csomagocskám, aminek tartalma:
4 gyári rugó - 2003-as modelből, kevesett futottak (ugye Haro? :D )
1 aktívszenes pollenfilter
Sajnos az itteni utak állapota miatt döntöttem az ültetés megszüntetésén :( fájó szívvel, de feláldozom a dizájnt a kényelem oltárán :(
Várat magára még 2 alsó/első lengőkar vásárlása és indulhat is a művelet...





Mikor megvettük a kocsit nem volt benne a tempomat akkor azonnal vettünk hozzá kart,de sajna a kábelezés is hiányzott,de nem adtuk fel a Föckössel,nagyon sok számolgatás,rajzok nézegetése,mérések után rájöttünk,kb 2-3 hónapos tervezés és különböző hibák feltárása után a tempomat életre kelt,így lassan majdnem minden lehetséges extra megvan a kocsinkban:))))))
Köszi Bőrmackó:))))))))))))))))






Régóta terveztem,hogy megcsinálom,de soha nem vettem rá magam,de most eljött az idő a lámpa csinosítására:)))






Tavaly mikor levettük a hátsó dobot felraktunk egy véget,ami a tél folyamán nagyon csúnyán berozsdásodott így szükségessé vált egy új beszerzésére ami szintén Alfater rakott fel nekem:)


Robika anno megcsinálta a féknyergeket pirosra,nekünk nem igazán tetszett ,így egy hétvégén páran összefogtunk George,Willy és megcsináltuk:)))
A srácok nagyon sokat segítettek:))))))) Köszi nektek:)





Sokszor nézegettük a Föckös esküvői autóján a felnit és elhatároztuk ,hogy hasonlót szeretnénk:)
Phon cartárstól sikerült jó áron nagyon jó gumikat szerezni, Dunlop SP Sport Maxx TT.
Gabcsi segítségével ez meg is valósult,hálás köszönet neki a színterezésért illetve a szerelésért:)




Eljött az esős évszak így nyár derekán :-( Kellemesen enyhe telünk van ezen a héten. Csak a Sz.V.A.T.-os hétvégén kétszer is megtettem Velence-Paks -Velence távot. Ennek köszönhetően gyűjtöttem több mint 500km-t nedves körülmények közt, javarészt autópályán.
Nos a 30.000 Ft-ig terjedő büntetési határt nem túllépve, nagyon stabilan halad az autó közepesen erős esőben is. Gyengébb esőben jóval nagyobb tempónál is jó volt.
Jól fékezhető, stabilan vált irányt a vizes felületeken is.
Egy alkalommal kellett feladni a "harcot" de nem a gumik miatt, hanem olyan mennyiségű víz érkezett fentről, hogy már az ablaktörlők sem bírták, látni se lehetett már, nagyjából 40-50km/h volt csak biztonságos a haladás azon a szakaszon. Hát nem autópálya tempó az egyszer biztos, jó hogy csak ritkán adódik ekkora eső nálunk...
Felúszás egyszer-egyszer fordult csak elő de akkor is csak pillanatokra, és ott ahol komolyabb mennyiség volt az úton a nyomvályúba. Eddig azt kell állítanom, hogy az esős körülmények közt is állja a sarat a Pirelli-kel szemben ez a Michelin.