Blog
Egyik reggel a csomagtérajtóm megsérült egy kicsit, illetve nekem ez már nagyon volt. Nagy nehezen kiderítettük, hogy a vakolat a 6.-ról esett rá. Újra lett festve, meg akkor már kapott egy polírt is. Szépen megcsinálták. Elsőre rá se jöttem, hogy hol fényezték, illetve melyik az új, és melyik a régi. Szép lett, ügyes fényezők, bár szenvedtek a színnel, mert hiába a kód azért az UV változtatott rajta az évek során egy hangyányit.









Nem igazán voltam megelégedve a nagyobb főfékhenger és Brembo féknyergek összhangjával, valahogy nem jött az a betonkemény határozott fékhatás amit vártam. Kinti fórumokon az általam etalonnak tartott JungleJuctice 3.7 l V6 Americája vettem az ötletet,hogy a gyári pedálgépet mérlegfékesre alakítsam dupla munkahengerrel. Az első problémát a munkahengerek méretezése okozta. Fastcar kisegített ,hogy hogyan kell kiszámolni, de miután nem volt kedvem a nyergeket szétszedni és azt méricskélni,hogy mennyi fékfolyadék szükséges a dugattyúk mozdításához ezért Kari példáját követve 0.7" és 0,650" munkahengereket választottam, amiket a BP Racing szerzett be a tartályokkal együtt nagyon gyorsan és pontosan. Nagyon kellemes csalódás volt a cég, nem gondoltam volna hogy a telefonon egyeztetett 10nap helyett 7 nap alatt kezembe lesz a csomag. Maga a mérlegfék szerelvény a ködös Albionból érkezett a Motorsport tools-tól . Ők is pontosak gyorsak voltak. A szerkezet összeállítása hamarosan megkezdődik, amiről később írok még.

2011.08.07-én 146500 km-nél
-teljes káosz lett urrá az autón. Autópályán ,pihenő után ABS, VDC (menetstabilizátor),EBD, hibát jelzett a computer. De hiba nem igazán volt jelen. Csak az, hogy váltáskor szokatlanul torpant egy kicsit az autó.
A szerelő kimutatta a CAN hálózat hibát, de nem tudta mit kezdjen vele. Elmentem a Ferrári szervízbe, majd egy napi meló után megtalálták a hibát. Le volt csúszva a csatlakozó a kormány mögül, amely méri a dőlés szöget a VDC-nek. Csatlakozó vissza, és már megy is. Autópályán ki-be húztam a kormányt, hogy hogyan lesz kényelmes vezetni. És elég rövid a kábel.
4 óra munkadíjat számoltak. Korrekt, tiszta, igényes műhely.
147000 km-nél,
2011.08.15 reggel minden zokszó nélkül, se kép, se hang a gépben.
Belekerült egy megfelelő Varta aksi.
Most már minden jól szuperál.
Sőt még a légzsák kontrol lámpa sem világít.
megkapta az új papucsokat (Dunlop), hát nem occsó meg kell hagyni, hűtővíz kiegyenlítő tartály zotya164 cartárs jóvoltából,olaj csere, belső kilincs útban, külső még függőben, a féket is megkapja amint idő lessz rá:))
Untam már, hogy minden rendőr engem szed ki a forgalomból, ill. hogy szirénázva jönnek olykor utánnam, a bírságokról már nem is szólva. Tehát úgy döntöttem visszateszem az első rendszámot.
Ismét matrica lett, de most szebben sikerült a felragasztása...nem csoda hisz profira bíztam :)
0
382
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
- 156
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8