Blog
Miután kitavaszodott és végképp meguntam, hogy állandóan kiesett a jobb oldalsó villogó, végre vettem egyet 1000 Ft-ért és kicseréltem. Ha már itt voltam a tavaly nyáron vett valószínűleg gyári hibás ablaktörlőt is kicseréltem, mivel állandóan lecsúszott a helyéről, és egyáltalán nem volt vicces és alfához méltó, hogy esőben papírral szorítsam oda.
Most végre minden nagyon szép és jó.
Július elején sikerült fateromnak jó áron GTA style fényszórókat beszerezni, valamit beépíteni. :) Szerintem mutatósabb lett így. A képek azért "gyengék", mert csak telefon volt nálam.


Ismét csomagot hozott a futár. Egy garnitúra hátsó gátlóvédő gumiharangot. Legutóbbi kerékcserekor felfigyeltem, hogy a mostaniak már szinte nincsenek is, szétvannak porladva, szóval a közelgő futómű felújítás során ez is korrigálva lesz. Nemszámítottam, hogy MONROE-kat kapok, engem is meglepett, amikor meghozta a futár-gyerek :) Rokon ezt nem említette a telefonban :) Holnap lesznek megrendelve az első lengőkarok és ha minden flottul megy, péntek estétől indul is a művelet. Jajj, csak minden rendben legyen...



Éjjel hazafele megint sikeresen beállt a főtengely. Ismételten motorcsere előtt állok, vagy kénytelen leszek így eladni a kocsit. Azon gondolkodom, beadom egy bontóba, akkor legalább más életét nem keseríti meg úgy mint az enyémet.
Megvettem a 2 zsír új Monroe hátsó lengéscsillapítót rugóval.
Filóztam használt és új között de úgy döntöttem, hogy nem akarok 1 év múlva újat venni.
Ezer köszönet érte András kollégának aki végigbumlizta érte pestet :) és a pesti emberkének aki roppant rugalmasan állt az egészhet és nem próbált meg lehúzni....
lehúzni.. miért is mondom ezt?
mohácson bementem az autósboltba. 1 db Monroe lengéscsillapítót rugó nélkül akartak nekem 29ezerért eladni.
Csak mert fiatal vagyok azt hiszik hülye is?
Így 17ezer volt a lengéscsillapító és 6 ezer a rugó. x2 :)
Be is lettek szerelve. Ezek most már végtelenségig bírni fogják :)
Km.:151355



A matt rosso gépTSiga ma levizsgázott. :-DDD
Nem kamun, hanem a hírhedt Mozaik utcában. Atyám vitte du. 4-re. Én is el tudtam volna menni, de babonából nem mentem el. A kézifék miatt izgultam, mert ugye hagyományosan xar a 155-ök kézifékjei. Szinte mindegyik be van rohadva. Hét végén kapott egy tartalék féknyerget, de az első úton forróak voltak a hátsó felnik. A CO miatt előző este tankoltam bele E85-öt felesben. Úgyhogy a Nardi visszamegy és nyugalom van 2 évig. :-D
Névnapi ajándékom végre sikeresen megérkezett.
A fotók valahogy nem jól sikerültek, de nagyon szép fekete plüss anyagú és valóban piros szegélyű a szőnyeg.
Egészen más lett az autó belső tere vele, mondhatni felöltözött. :)
A szőnyeg a következő helyről lett rendelve:
www.autoszonyeg.com
A típusa: "Style" típusú szövetszőnyeg.
Mivel szerettem volna ezt is egyedivé tenni, így a szokásos Alfa Romeo mellé a 145 QV típusjelzést is belehímeztettem.
Egy kollégám lehozta nekem így a futárköltséget /1500Ft/ sikerült elboltolni 2 sörben. :)
Telefonban az alfaamore-ra hivatkoztam így a hímzések /darabonként 500 Ft, összesen 1000Ft/ ajándékok voltak.
Elégedett vagyok velük, szerintem elegánsan mutatnak az autóban. :)


Ma beszereltem az első szettet. Gyári ki, új be, gondoltam én. Hát lúpikulát. Mélység, átmérő stimmel, de a Jbl kosara nagyobb, mint a gyári szutyoké, úgyhogy kicsi lakatosmunka is kellett (ajtóban lévő lyuk bővítése). Megoldás még a kiemelő keret, de én mindenképp a gyári kinézetet akartam megőrizni. Mivel egyenlőre még a fejegység hajtja, így elég lightos a hangzás, de már ez is klasszisokkal jobb mint a gyári. Hamarosan bekerül a lent említett erősítő, majd ha minden kész, illesztünk hozzá egy ládikát.
Az utolsó képen a Zsolti159-től boltolt zseb látható beépítve. Ezúton is köszi!







Pár héttel ezelőtt (miután egekig magasztaltam a 8 éve birtokomban lévő GTV-t :)) gyanúsan elkezdett hidegen csattogni a motor... Egy métert sem gurultam vele, majd pár nap múlva ismét elindítom és mégjobban jobban csattogott... Ajjajj, gondoltam itt nagy a baj. Óvatosan elgurultam vele Csörihez (nagy bátorság kellett hozzá, mert ez ugye 130Km nekem) Mire odaértem Csörihez, üzemi hőfokon a csattogás alább hagyott, de még mindig erősen baljós hangok jöttek a motorból, magasabb fordulaton pedig már szó szerint bántó hangja volt a V6 -nak. Gondoltunk mindenre ami szóba jöhetett, volt itt már vez.tengely cserétől elkezdve minden ami csak lehet. Aztán az kiderült, hogy a 15 év megtette hatását és kiégett az egyik henger kipufogó tömítése és ettől volt a motornak igencsak beteg hangja. Csöri azonban a problémát orvosolta, tömítés cserélve! :) A V6 ismét a megfelelő bariton hangon dorombol és ordítva süvít, ha úgy hozza a kedvem :) Nagy öröm és bódottá, ismét tökéletes a kicsike :)
