Blog
Megérkezett (0725) az eBay-ről rendelt AR 155 modell (from U.K.) (eddig nem volt 155-ösöm), egy (régóta vadászott) Fiat 127 modell (from Sweden) és kulcstartó (from U.K.)








Ma az univerzális pótféklámpát lecseréltem a gyárira. Ezzel együtt a csomagtér ajtó felső műanyag kárpitját is ki kellett cserélni, a pótféklámpás változatra.
A felszereléséhez egy univerzális műanyag patentot + csavart kellett beszerezni.








Készen van, pontosan egy munkanap...
Persze annak, aki készült rá, és már csinált pár ilyet, megvan a megfelelő lexikális tudása és tapasztalata, érti, hogy mi miért és hogyan, és technológiailag is felkészült. Ki más, mint Dudás Zoli barátom.
Hogy mi lett hátul kicserélve?
MINDEN, még a hátsó híd is lekerült és egy előre felújított (thx Becza!!) került fel helyére.
Mert sokat nem ér az egész feszes futómű, ha az egész híd mozog a kaszni alatt.
Mindenféle szemek lettek cserélve, meg ilyen bumeráng, vagy mi a répám (a régit eldobtam, de visszajött...), meg gátlók (az össze is csúszott szétszedés után...) meg stabszilent, meg még sorolhatnám.
Kutya sem gondolná, hogy az ülések és a kalaptartó is feltétlenül el kell hogy hagyja a gépjárművet egy ilyen projektnél.
Na meg van csinálva a popója, jó kemény lett, és magasabb is.
Hát igen a nyaralás az ott van a kocsi alatt, és remélem, hogy évekig nem is lesz gond vele.
Természetesen most jobban hallatszik az eleje...
Lehet gyűjteni arra is, talán az nem lesz ekkora ügy.
A nap jól telt, közben néztük a nagydíjat is, és nem maradt el a közös kajázás, kávézás, na meg a jó hangulat.
Ezúton is köszönöm Beczának a segítséget a hátsó híd miatt, Dekkának az ülés szerelés miatt, Zsoltikának és Gyugyonak a hangulatért, na meg persze köszi Bazsám, h égőt cserélhettem a Bazsiszpájderben.
Természetesen legnagyobb hála Zé. nek.
(mit köszöngetek itt ennyit, ez nem egy Oscar díj átadás:-) )
Elékszültek a 155 naptárhoz a képek! Legalább a képek, mert sajna a naptárból érdeklődés hiányában nem lett semmi! :-( Remélem jövőre nagyobb szerencsénk lesz! Na mindegy, a képek meg vannak! ;-)








Elég gyorsan, röpke 7 hónap alatt belekerült az első tízezer mire észrevettem és félrehúzódtam már sajna át is fordult a számláló:-(
A "nagylány" kinőtte a gyerekbetegségeit remélem ez így is marad az elkövetkező sok 10 ezer kilométeren át!

Fogtam egy kis matt fekete festéket, majd varázsoltam :) az egész egy optikai tuning része, már csak a fekete lámpák kellenek (ami rajta van a kívánságlistán)


Ma Sanyival szétszedtük a tükröket. Az övéit is. Már nagyon régóta zavart, hogy lepattogott a festék a tükrök azon részeiről, amik ráhasalnak az A oszlopokra. Lecsiszoltuk durvább és finomabb papírral, és kapott több rétegben matt fekete festéket. Szép lett.




2011.07.23-án 5 napi munka után kész lett az autó.
Javításra szorultak a küszöb spoilerek, mert letört belőlük egy-egy darab hátulról, és már kezdtek leválni. Kipótolták a hiányzó darabokat és lefényezték az egészet.
Az első lökös kettérepedt alul hála egy padkának, így azt is meghegesztették és kapott egy teli fényt.
A tetősínek elég csúnyán elkezdtek kopni, így lefényezték mind a kettőt.
A csomagtartó jobb teleszkópja teljesen kijött a helyéről, így azt vissza kellett hegeszteni.
A bal hátsó ajtón lévő meghúzást sajnos polírral nem tudták kiszedni, ugyan halványodott, de nem tűnt el teljesen, így az ajtót telibe kell fényezni.





0
567
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV