Blog
A végeredmény a következő: bontott karter 30.000. De összekötöttük a kellemetlent a hasznossal, mert régóta húzódó problémák is javításra kerültek,mint a nyeles tengely szimmering, kuplungtárcsa és Béla közölte a rossz hírt: sürgősen cseréld a vezérlést és a főtengely szíjtárcsát.
Ma lecseréltem az olajat, Selenia 20K for AR került bele ismét, valamint olajszűrő is cserélődött természeresen. Az alaktrészekért nagy köszönet Erhard- nak!. Km óra állás: 99800 km
most látom a selénia rallirol meg nem irtam .nagyon jo ki stalálkozo volt megismertem uj embereeket söt még maradtam tihanyban egy finom vacsorára .nagyon jo volt nem bántam meg hogy elmentem és indultam egyedül bykfickével.jövöre sem hagyom ki. : )








Mikor cseréltettem a gumikat tavasszal, szólt a gumis srác, hogy már a végét járják az első betétek. Annyira nem volt vészes még most sem, de úgy gondoltam kicserélem. Minden flottul ment a legnagyobb nehézség a 7mm-es hatlapfejű kulcs beszerzése volt, de egy fél órás telefonos utánajárást követően találtam egyet. :)




Vásárlás után az első költség az átírás 80 eft.Szívem szakad meg,hogy mi minden más fontos dologra költhetném.
Vicces ,de a második kiadásom az autóüveg fólia,de azért kezdtem ezzel,mert tudom ,hogy van még más nagyobb kiadni való tétel.33 eft
Apróság 1eft a 16V antenna(esztétika.)
07.04-én,mély levegővétel,és irány a Szabó Pisti Műhelye 120 ezres szervizre+ ami még van.
-Olajcsere
-Váltó olajcsere
-Szíjak,görgők,feszítők,vízpumpa
-Hátsó féktárcsák+betétek
-Hátsó stabilizátor rudak jobb-bal
-szilentek
-Bal első alsó lengőkar
-Jobb hátsó kerékcsapágy
-szelepfedél tömítés
-szűrők cseréje(levegő,olaj,pollen)
-Hátsó ködlámpa
-rendszámvilágítás
-meg még néhány apró
Költség még nem ismert,de sok lesz...
na de legalább egyben lesz teljesen
Hát megvan a költség.310 eft "kicsit" sok lett de talán jó lesz egy jó darabig
Ma sikeresen helyére kerültek a dolgok. Kartámasz is bekerült a helyére, vettem hozzá fekete zsírúj imbuszos csavarokat, meg rugós alátéteket. Kicsit megszenvedtem a középbox visszarakással, de végül sikeres volt a művelet. Gázrendszer kapcsolóját ugyanoda fúrtam vissza, már megszokta a szemem, hogy ott van.
Lelettek ápolva a váltó és kézifékszoknyák, most szinte mint az újak :)
Volt segítségem is: Pista a macskám és Mimi a párom kiskutyája :) Természetesen párom is besegítet :) :*
Gege...igazad volt :) köszi a biztatást :)










Hosszas kutatás után végre kiderült, hogy az LMM gyengélkedése okozta az üresben való lefulladást. Csere után minden tökéletes.
Bykficke egy kis segitséggel átmeent a müszakin : )