Blog

>> Tuning és extraSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2011-08-09

Első lökös elkészült. Ma következik a hátulja. + kap egy kis polírt. :) Még agyalok valamin, sőt több dolgon is, de egyenlőre legyen elég ennyi. :D Ha kész minden, próbálok lőni pár jobbfajta képet. :) Már csak az a kérdés hogyan rakom fel a rendszámot... :D

>> SzervizGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2012-03-10

Egy - két hete észre vettem, hogy a kipufogóból furcsa szőrszerű anyag lóg ki. Mikor közelebbről megnéztem láttam, hogy ez az anyag sajnos a dob belső szigetelő anyaga. Vagyis belülről rohad. Felhívtam az illetőt akivel alig több mint 3 éve szereltettem fel ezt a sport dobot. Ő csak annyit tudott ehhez hozzáfűzni, hogy 2 év a garancia a dobra...Pff! Sokat segített, mondhatom!
Körbekérdeztem az autós boltokat, és sikerült jó áron beszerezni egy univerzális dobot. Nem kóranyagból van, viszont teljesen kezelt, korrózió álló dob. A hangja is szép lett, alapjáraton kicsit mélyebb, gázadáskor pedig szépen hallatja a hangját.
Legközelebb kétszer is meggondolom mielőtt ilyen "szakemberhez" viszem az autómat. A gyári dobom amit annó levett talán a mai napig is szolgálna az autómon.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-08-09

Ma pedig (0809) egy réges-régi vágyam kezd valóra válni, ugyanis a pénteken elkezdett új váltó- és kézifékkar szoknyát pakoltuk be a helyére. Anno egy Tuning újságban láttam képet erről az anyagról és már akkor eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell! Most már nem titok, hogy a beltér egyes részei Alcantarába öltöznek majd.. Ennek első elemei láthatók a képeken. Igazán akkor fognak mutatni, ha minden elem elkészül majd. A váltószoknya 3cm-rel hosszabb lett, hogy ne csússzon le a váltógombról hátramenetben sem. Következő körben a négy ajtókárpit függőleges csíkozású bőr betéteit a két ajtózsebbel és a fa utánzatú középkonzolt terveztem behúzatni. Ezen dolgoznak most a fiúk. Nem elképzelhetetlen a folytatás sem.. Viszont a MOMO ülések maradnak gyáriak, az biztos. :)

Elhoztam a kibelezett ajtókárpitokat is Laciéktól, egyelőre nem tudom mi lesz a sorsuk.

>> SzervizGábor156 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-08

Egy stabilizátor is cserére került a múltkor a nagy lengéscsillapító szervízelés alkalmából.

Km.:151355

 

- Bal/Jobb küszöb
- Bal hátsó sárvédőív

(utolsó darabok)

 
>> EseményGery83 // Alfa Alfasud Sprint 1.5 Veloce Trofeo // 2011-08-08

- Átiratás
- Ideiglenes kivonás

 
>> EseményGery83 // Alfa Alfasud Sprint 1.5 Veloce Trofeo // 2011-08-08

Sikeres ;)

 
>> Szerviztipoatti // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2011-08-08

De régen írtam ide... A válság az válság. Ma az olaj és a szűrők cseréje megtörtént, kapott egy jófajta adalékot is a nagyvad. Következik az első futómű és fék rehab. Tendereztetek... :)

>> EseményGábor156 // Alfa 156 2.0 16V Twin Spark // 2011-08-08

Ma sikerült rátolatnom igen rendesen egy "pözsó" 206osra (szánombánom :( ). Én nem tudom miből van ez az alfa de ezen néhány karc lett amit a ws polatinum simán eltüntetett és a pözsónak szabályosan felgyűrte a motorháztetejét szóval bírja az olasz :)

Rendőrbácsis bírság és biztosítós mizéria után folytattuk utunkat tovább:) (3ezrembe fájt baráti áron)

Ezentúl sokkal jobban odafigyelek

 
>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2011-10-06

Ma a szerelő beépítette a vadiúj TRW nyergeket és a gyári kézifékköteleket az autóba. GTPeti javaslatára jól kifújta olajzó spray-vel, és a gumiharmonikák alá zsírt is rakott egy adagot. Remélem ezzel lezárult a kézifék probléma örökre...
Közben észrevettem, hogy veszettül fogy a vizem! Ennek fele sem tréfa, főleg hogy se a vízpuma se a csövek, hűtő környékén nem volt víznyom. Már épp kezdtem pánikolni, hogy itt a vége, hengerfejes lett a traki, amikor Sanyi a szerelőm felfedezte a hiba valódi okát. Maga a kiegyenlítőtartály anyaga foszlott meg az évek során. Hihetetlenül néz ki, és pont nem szembeötlő helyen. Egyszerűen megette az idő, szétrepedezett, és esik atomjaira egy foltban. Kerítenem kell egy kiegyenlítőt mielőtt végleg elporlad a mostani. De lényeg, hogy nagyobb baj nincs. Azt már elkönyveltem, hogy a termosztát 3 év után ismét távozni készül, a motorhőmérsékletem stabil 81 fok...hurrá.