Blog

>> EgyébCris // Alfa 145 2.0 Ts QV // 2011-07-16

Pesti rokonok lejöttek szegedre Csaba névnapra, van pár a családban, így egy kis kerti grill parti keretében ünnepeltünk.
Szerencsémre a rokon hobbi szinten nagyon szereti bütykölgetni az autóit, így nekem is segített 1-2 dologban.
- Sikerült megjavítani a rádiót, a kábel el volt szakadva, de megoldottuk
- Belső csomagtér nyitó nehezen vagy egyáltalán nem nyitotta az ajtót, közelebbi szemrevételezés után sok wd40 és alapos mozgatás, bejáratás után minden rendben
- Kesztyűtartóban kaptam néhány csavart, abból az egyik épp a kesztyűtartóból hiányzott, visszacsavaroztuk, most már kicsit sem zörög

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2011-07-27

Ma futóművesnél volt a kocsim. Kiderült, hogy miért olyan fura vezetni. A jobb eleje annyira el van menve, hogy nem lehet beállítani. Feltehetőleg valamelyik baleset után nem tették helyre. Lehet hogy mikor leszabattam az orrát, akkor sérült, lehet előtte...
Mindegy végülis, legalább pár havi keresetemnek lesz helye megint. :)

>> SzervizDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2011-07-27

Liával történt egy kisebb baleset sajnos. A jobb hátulját javítani kellett. Eléggé behorpadt a lokhárító, és a lámpa körüli kaszni is megsérült.

A javítás elkészült, most végre újból lehet élvezni hátulról is a formát :))

A festékréteg vastagságán ez látszani fog, de ez egy hat éves autónál igazán benne van. Szép lett, és az a lényeg:)

 

A fortuna kegyes volt hozzánk a Selénia Rally-n ezzel a különdíjjal az időjárás viszont ellenünk dolgozott pedig amikor leegyeztettem az időpontot még úgy tűnt igazi strandidő vár ránk....hát sajna tévedtünk! A nyár leghidegebb hétvégéjét sikerült kifognunk de azért a Balaton látványa és a tihanyi látnivalók kárpótoltak valamelyest! Itt is szeretném megköszönni a nyeremény hétvége felajánlójának Juhász Gábornak a vendéglátást és azt, hogy Alfások lévén VIP vendégként kezeltek minket így fantasztikus 3 napot töltöttünk el a Panoráma Hotelben.
Mivel Gábor épp Alfa vásárlás előtt áll így elég sokat beszélgettünk a Giu-ról volt "tesztvezetés" is szerintem hamarosan új Giulietta tulajt üdvözölhetünk személyében!
A hotelt ajánlom figyelmébe mindenkinek ráadásként Alfával érkező vendégeknek 10% extra kedvezmény jár így aki ide tervezi a nyaralást érdemes megfontolni eme lehetőséget!

>> SzervizGábor79 // Alfa 156 1.8 TS SW // 2011-07-26

Cserélve lett a másik lambda szonda is... most már mindkettő korrekt értkeket mutat :-)
85.600km

 
>> EseményPutyki // Alfa 145 1.4 Ts // 2011-07-26

4db nyári gumi + sikerült szerznem a télihez lemezfelniket.

 
>> SzervizFöckös // Alfa 166 2.4 jtd // 2011-07-26

Reggel elvittem az autóklubhoz, szerencsére nem volt előttem senki.
8fejes kütyü, lézersugár meg mittudoménmi.
Persze a hátsó futómű 5perc alatt megvolt, de az elsővel voltak nehézségek.
Dícsérték is Zoli barátomat, aki szépen letakarította, és átjáratta a hátsó futómű állító csavarokat.
Megszűnt a vonathang, ami 60as tempónál volt eddig:-)

 
>> EgyébAdamV6 // Alfa 75 2.5 V6 // 2011-07-26

Hátsó sor kész...ma megyek az elsőért....

 
>> Tuning és extraSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-07-26

Tegnap (2011. 07. 25.) átvettem a Knoxx segítségével rendezett króm-fekete indexet, a csomag tartalma 2 db oldalindex, valamint 2 db narancssárga W5W izzó. Ma reggel (2011. 07. 26.) első dolgom volt kicserélni, aztán pár gyenge minőségű képet lőni az esetről.

 
>> SzervizSzabeee // Alfa 156 2.0 Twin Spark Blackline // 2011-07-26

Tegnap (2011. 07. 25.) utam volt Kelet - Magyarországon, és út közben belebotlottam egy szervizbe, ahol futóműveket is állítanak.... érdeklődésem után elmondták, hogy beállítják az autót, csak 1 óra várakozás lesz. A beállítás Bluetooth-os módszerrel történt, ami annyit tesz ki, hogy mind a 4 kerékre felszerelték a 4 mérőműszert, s a mérőműszerek küldték a mért adatokat a számítógépbe, az pedig grafikai úton megmutatta az eltéréseket. Nos... elég ramaty értékeket láttunk. A futóműves meg is kérdezte, hogy a gumik nem nyikorognak-e :) nem csoda, nem ámítás.... 11 mm különbség volt a kerékösszetartásban a két első kerék között. Szerencsére sikerült ezt az értéket 0,25 mm-re csökkenteni, viszont fogtam egy gyönyörű kátyút (halleluja a magyar utaknak), így egy gömbfej meg is adta magát, s balos kanyarban olyan hangokat ad, mintha ki szeretne esni a helyéről.

Az utolsó képen lévő adatok: 1. Utánfutás, 2. Kerékdőlés, 3. Kerékösszetartás (a futómű beállítása előtt)