Blog
Amióta megvan az autó, azóta nem lett benne cserélve levegőszűrő. Kicsit elfelejtődött a dolog. Ma kicseréltem.

Legjobb a havas/latyakos időben ha elfolyik állandóan az ablakmosó folyadék valahol. Most ez meg lett javítva, valahol a már nem létező fényszórómosó környékén folyt el több liter vizem.
Ma beraktam a tükörállító gombot a helyére, amit G-Burt cartárs bocsátott rendelkezésemre. Így azért csak jobb. :)
Ma volt egy kis időm, és feltettem az erősített motorvédőt, meg a rácsot amit a csomagtartóba hordoztam. Nem volt egyszerű mivel a Novitec toldat miatt nem lehet feltenni. Le kellett vágni a tüskéket amik elvileg a helyén tartják, így csak a ragasztás maradt. Viszont nem kellett levenni a lököst. Még jó hogy megbróbáltam, mielött levettem volna. Mert ha akkor jövök rá mikor leveszem biztos mondtam volna sok nagyon csúnyát.



Ma este a Mátrából hazafelé Fót határában sikerült egy hatalmas kátyút telibekapni. Nem láttam a sötétben a nyirkos úton. Ha észrevettem volna sem tudtam volna kikerülni, mert szembe folyamatos kocsisor jött.
Hívtam a rendőröket, helyszíneltek. Remélem fog fizetni a közútkezelő.
Az eredmény:
- sérült jobb első és hátsó felni
- nyikorgó hátsó felfüggesztés


Ma végre megfürdettük Alfit!
Talán kétszer kellett volna lemosni, mert már annyira koszos volt, de legalább megszabadult a téli mocsoktól...
Ő a fürdést élvezte, mi a napfényt:)

No, kb 2 hónapja vettem az autót...!! Több ismerősömet, barátomat is rábeszéltem már Alfára, de nekem ez az első...!! Megvettem, és vártam az Alfa érzést...és vártam, és vártam...!! Az Autó nagyon tetszik, kívül szép, belül minden világít..., de ezt tudjátok :) ...az ülések...csodásak ,nem gondoltam, hogy gyártanak olyan ülést, ami az én alkatomat is tartja...!! Mindig azt mondtam, hogy egy autón kell lennie 5 olyan dolognak, amit mindig megnézel rajta, megfogod..., amiért rajongasz...!! Ebben az autóban nem csak ilyen van...!! Ahogy elkezdtem autózni is vele, egyre világosabb lett, miről is beszél megannyi boldog Alfa tulaj....!! Ezen a kocsin nem csak gyönyörködni való van, nem csak tapintani való van, ebben az Autóban Érzés van...!! Ahogy mozog a kanyarban, ahogy nyomja a turbó, ahogy fog az ülés....!! Mindehhez hozzátéve az előtted poroszkáló kocsi hátuljában látott két projektort..., a kis kütyüket..., a kormány és a váltógomb tapintását...!! ....odáig jutottunk, hogy végem van... :) ...sokszor azon kapom magam, hogy azon gondolkozom, mi lesz a következő csinosítani való..., mit fog kapni, ....nem én, hanem Ő :)
Szóval itt az érzés..., egy csodálatos autó, hatalmas Szívvel....!! :) ...mondom ezt úgy, hogy eddig kb 50 autót sikerült hosszabb rövidebb ideig használnom, vagy kipróbálnom....., kevésnek van szíve!! :)
Most röviden ennyi..., de biztos írok még...., nagyon kész vagyok a kocsitól :)
Alfa, Alfa über alles...!! :l
Olajcsere történt az összes szűrővel s most nem a gyár által előírt ha nem Japán 5w30-as olaj került a vasba mivel most vettem csak észre hogy a gyári nem tudja a C3-as (korom megkötés) szabványt :((( Arra volt még idő hogy ki lett cserélve az első betét is ATE-ra ma már teszteltem is a pályán nagyon fincsi :) Jah meg a 2db hosszbordás is ki lett cserélve ...
Ma be lett fejezve a belső visszaépítése. Maximálisan elégedett vagyok vele. Annak is örülök, hogy a zajcsillapítási technika bevált: minden kárpit csöndben feszül egymásnak, átlagosan jó úton csak a kulcstartó csörren meg, ha gyorsítok, vagy a kabát zippzárja. Villamossín sem probléma: tup-tup. Persze nem lett RollsRoyce (mintha tudnám milyen), de határozottan ajánlom kipróbálásra, ha éppen darabokban van az autód.
A teszt során sajnos kiderült még két feszültség pont. Mindkét ajtó hátsó-belső sarka hozzáér a külső küszöbhöz, így ott nyikorog. A probléma nem új keletű, hamar kiderült, hogy ez a tipikus keret nélküli ajtó betegség, idővel megeresztenek a zsanérok. Fotón látszik az eredménye. Után állítást igényel.
Na ez hülyeség. A kopást a küszöbre erősített műanyag lemez okozza, amibe bele van nyomva a logó. Ez a hátsó hajlatban nem feküdt fel szépen a sarokívre, így egy fél centit elállt, ami pont elég ahhoz, hogy nyöszögjön és koptassa az ajtót. Ez az elem viszont egyben van a külső küszöbbel is, így az állítása eléggé macerás. Egy gyárinak tűnő pótcsavarral a helyére fogattuk mindkét oldalon és jó lett.

Haro-nak köszönhetően újra jó a kormány, eszméletlen mennyit számított az a pár dl olaj amit kapott! :D Köszönöm! :)
___________________________
Gege! A kedvedért, még képeket is csináltam, hátha kellenek majd, ha már Csörinél elbénáztam Neked a fékfolyadékot. :)
___________________________
Gege/Gell/Gegee:
Nagyon helyes! :))) Blogodba is nyomd szépen fel, h 2 év múlva majd mosolyogj ezen. :) Nem bénáztál el semmit! :) Csupán az első alkalom teszi. :))) Azóta már nem vagy szűz! Kövi alkalomnál mindenről lesz kép. :D
___________________________
-Így van- :P :D


