Blog
PH7!!!
végre semleges a hűtővíz, persze utolsó lökésnek kinyírta a fűtőradiátort. hálistennek éppen csak izzadt, és egy hűtőtömítő megoldotta a dolgot.
Elértem a 72-t... utoljára 53 körül volt olajcsere, így most vált esedékessé.
Elérkezett a nap, amikor magára a garázsra koncentrálhattunk. Tegnap sikeresen beparkoltam és beigazolódott a gyanúm: nem lehet kinyitni az ajtókat a szük hely miatt :D
A terv: a falnak mennie kell :D
Egy 2,2méter hosszú "I" profillal támasztottuk alá azt a részt, ami alól kilesz ütve a fal a két garázs között. Először egy kis hidraulikus emelővel az egész hóbelebanc lassacskán fel lett emelve, majd nagynehezen becsusztattuk a profilt a helyére...potom 5 óránba tellett...khömmm, profik vagyunk, nincs mese :P
Hátra van a maradék fal kibontása, majd annak szépítése...folyt köv...





Kicseréltettem a hosszbordás szíj feszítőgörgőjét is. A csikorgás megmaradt, viszont javasolták, hogy cseréltessek vezetőgörgőt... ezt egy hónapja meg is tettem, és a csikorgás már azelőtt is megvolt, és most is megvan, szóval nem az a ludas.
És még a légkondi csapágy is cserére érik lassan.
km:185.442
Ahogy terveztem, olajcsere megvolt. 5,5l 10-60W Selenia Racing + olajszűrő.
És bal ajtó kapott új esőcsatornát a fityegő helyett.
3hetig tavol voltam, gondoltam ez tökeletes alkalom, hogy kedvenc csepeli szervizembe költözzön Il Signore Centocinquantacinque. Szokas szerint tökeletes munkat vegeztek a fiuk, amit innen is köszönök. A reszletek:
- fenyszoromoso deaktivalasa es kiköltöztetese a lökharitobol
- elsö lökharito megragasztasa (kb 6honapja tört el a sarka csak ugy magatol)
- lökharitó, geptetö, tükörhatlapok fenyezese
- elsö dobbetetek csereje (kösz Marklar)
- jobb tükör csereje (repedt volt a haz, kösz Marklar)
- olajcsere a megszokott Castrol 10W-60-nal
- üzemanyagszürö csere, mert a bioethanol tenyleg nagyon megkivanja (at sem lehetett fujni rajta)
- teli gumik fel
- müszaki vizsga
- es vegül, de nem utolso sorban kicsit visszakemenyitettünk az elsö konikon (most mar jo)
E szép napos őszi délután betöltöte harmadik életévét a 155 :)
50163 kilómétert haladt ezalatt :)
Egy kis statisztika:Napi 46,havi 1393,évi 16721 kilóméternek felel meg :)

Ötödik alkalommal rendeztük meg a tokodi találkozót,ami idén hirtelen lett megrendezve,volt rá vagy három napunk és nem is jött el mindenki de akik itt voltak,azok jól érezték magukat.Kirándultunk egyet Dobogókőre,majd elautóztunk Yoyo cartárshoz,ahová befért az udvarra 10 autó,pedig már három ott volt :)
Szíve látás után mihozzánk is ellátogattunk,majd mentünk bulizni a szokásos helyszínre.
Zene,étel-ital,az úri közönség táncol :))
Hipp-hopp el is telt az éjszaka,azt vettemészre,hogy reggel hat óra van ))












Most, hogy Lola egyke maradt, sokkal nehezebb a dolga. Nekem pedig a szívem szakad meg érte. Múlthéten például annyi minden történt vele és nem mindent kellett volna megélnie.
Hétfőn belém csúszott egy bamba matyizos, szerencsém volt, nem hagyott nyomot, csak kicsi horzsolást. Szerdán észrevettem, hogy valaki rátolatott. Csütörtökön kipolíroztattam mindet, a karcolásoknak nyoma veszett.
Pénteken a reggeli fagyban behülyült a zár. Kell csinálni egy télfelkészítő kúrát.
Szombaton szinte verhetetlen volt, egyedül Csöri GTA-ja nem hagyta magát. Ravlik GTV-je is szorosan a nyomában loholt. Az olajcsere igazán aktuális már. Egyetemben a váltóolaj cseréjével és a különböző folyások eldugítása, mint víz és valami ott középen alul.
Ugyanitt a szőnyegbe beragadt (padló)gázpedál okozott szórakoztató másodperceket. Szerencse, hogy a kifutón történt, nem az autópályán. A szőnyeget át kell szabni.
Vasárnap hazafelé 220 felett rendre úgy gondolta, hogy nyitva a csomagtartó. Gondolom a spoiler miatt, vagy egyébként elmozdul valami a légáramtól. Visszautalnék a téli kúrára.
Na de imádom a hangját és ahogy megy és hogy leszarom autó. De nem a hétköznapokon. Nagyon nem oda való.



A Selenia Star nem jött be,ezért 20K-ra cseréltük le és kapott egy Tutela adalékot.
Nagyon akciós árban szereztem!