Blog
Újra életre kelt a váltóm. "Csak" az egyik bowden volt elszakadva. Ennek örömére egy alapos fürdést, viaszolást és takarítást csaptunk :)









Az 'Adok-veszek'ben találtam egy hirdetést, miszerint Szlovákiában 156-ost bont egy tulaj, egyből kaptam is az alkalmon, és rendeltem tőle két -pajzs melletti- légbeömlőt. A csomag tegnap (0322) meg is érkezett. Kisebb átalakításon fognak átesni, és a cadamuroéhoz hasonló formában fognak felkerülni ezüst színben, remélhetőleg még Esztergom előtt az alfa orrára. A gyáriakat nem volt szívem szétvágni, azokat inkább elrakom az esetleges visszacsere miatt, ezért rendeltem hozzá újakat.
[Költségeim: 1pár légbeömlő 4000Ft, posta 500Ft, utalás 196Ft]








Ma elmentem a lézeres futómű beállításra. A Megyeri úton van egy szervizállomás, ott dolgozik egy ismerősöm, elgurultam hozzá. Ő állította be tavaly is a futóművet. A gép azt mutatja, hogy minden tökéletes, a gyári előírásnak megfelelő. A tavaly beállított értékeket hozza a műszer, semmi nem ment el. Ismerősöm szerint ez a gumikopás a belső részen minden autónál előfordul, és nem kell aggódnom egyáltalán. Hát, remélem igaza van, és a megnyugodhat a lelkem...


Nyílt egy új kézi autómosó a Röppentyű utcában Garage & Grill néven. Vagy lehet, hogy már régóta ott van, de én csak most fedeztem fel... :-) Az autó nagyon koszos volt, kellett egy takarítás neki. Meglepően jó áron dolgoznak a srácok, egy külső-belső takarítást kértem. Mondjuk volt valami akciójuk is... Lényeg, hogy nem volt drága, és nagyon korrektül takarítanak, teljesen elégedett vagyok, szerintem megyek majd még hozzájuk máskor is. :-)


2010.03.19. A kocsiba 59.000km.van.Ma felkerültek a nyárigumik.A négy kerék átgumizása került 2000Ft-ba.(unokatesóm a gumis)Meg lecseréltem a hátsó rendszámtáblakeretet ez kemény 1000Ft volt.
Ma este kicseréltem a műfa középkonzolt carbon look-ra . Nagyon tetszik! :)
Nemsokára cserélem majd a váltógombot és a kézifékkart is ha igaz szintén carbon look-ra. :) Kormány egyenlőre marad aztán majd meglátjuk...
Képek: előtte-----munka közben-----utána




Autómosás, előkészületek (0321) a kerékcseréhez. GT-től rendelt matricák felragasztása, a régiek helyére.
WD40
..szöveg, stb. később..




Lekerültek a téli gumik, és felhívták rá a figyelmemet, hogy az összes kerék belső fele kicsit kagylósan elkezdett kopni. Mivel ez nem annyira ideális dolog, gondoltam megnézetem rázópadon, hogy a lengéscsillapítóra milyen értékek jönnek ki. Bár furcsának találnám, ha az összes gátló egyszerre adta volna meg magát. A Speedy gyorsszervízben most ingyenes átvizsgálási akció van, ezt kihasználva el is mentem a Váci úton lévő műhelybe. A rázópad bár nem tökéletes, de elfogadható értéket hozott, vizsgán még simán megfelelne, de most nem ez a lényeg. Fel is lett emelve az autó, szegény srácok jól megszenvedtek ezzel, ugyanis a küszöb miatt nem egy egyszerű dolog megemelni az autót. De semmi nem lóg, minden a helyén, futómű hibátlan. Most már csak a kerék dőlésszögének ellenőrzése van hátra, másra már nem tudok gyanakodni. Viszont ez holnapra marad, majd elviszem lézeres beállításra az autót. Remélem megoldódik a probléma...


Itt a várva-várt tavasz, végre lekerültek a csúnyácska vas téli kerekek, s felkerültek a nyári alufelók. Már a múlt héten elvittem a gumikat, meg a felniket a sárbogárdi gumishoz, hogy kicentírozza és "összerakja" őket. Ma pedig sor került a cserére. A felók kaptak új szelepeket is. Kiderült, hogy az egyik gumi eresztett a peremnél, de hamar orvosolva lett a probléma. Utána azonnal mentem Abára futóműállításra. Mint kiderült csak mérni kellett, minden okés volt.
Lassan egy hete, hogy ismét beköszöntött a tavasz. Már nagyon ideje volt. Ma végre volt rá időm, hogy a nyári felnik visszakerüljenek. Elgurultam GabCsiékhoz, akiknél megtörtént a csere. Viszonylag szép időben indultam, mire odaértem, szakadt az eső. De sebaj, lényeg, hogy ismét a szebbik felniken gurulok. :-)
Sajnos van egy kis üröm is az örömben, erről szóljon a következő bejegyzés...
