Blog
Ma felkerültek végre a nyári gumik 195/50 R15 méretben, valamint pár hónapja sikerült szert tennem gyári alufelnikre, így most már végkép gyári állapotú lett.
Most hétvégén muszáj volt a fékbetétet kicserélni,mert kicsit (nagyon) elhasználódott (hiányzott pár darabka a betétről),pedig kb 2 hét múlva ment volna nagy szervizre....
Willy barátunk segített,közben ő is okoskodott a Ti-n :))))




Eljött az ideje hogy kicseréljem a felső lengőkarokat mert nyüszögtek, csörögtek kopogtak, csattogtak. Nem volt vészes kicsit volt szívás de semmi extra. És ha már így benne vagyok és érzem a ritmust akkor egy olajcsere is befigyel. Igaz lett volna még egy 1000 km. de mind1. Holnap meg gumizás nyárira ha minden jól megy. Óra állás: 182100
Elkészült minden változtatás, ami az új kardánhoz szükséges. Tegnap visszakerült a helyére az immár szinteres kuplung, az új keményebb rugók, és a felújított váltórudazat. A hátsó hardy háromszög helyett már a CV csukló egyik oldala került, és a lendkerékre is felkerült egy másik. Az elsőre felment a kardán. :-) Nem tűnik rossznak, a középső felfogatásnak a helye még alakítás alatt, a helye megvan. A kardánnak most lesz egy kis törése, remélem nem fog zavarni..Az első indításnál kiderül.
Az akkumulátor is elfoglalta a helyét a csomagtérben a pótkerék helyén. Szóval alakul a helyzet, szépen lassan alakul.



Végre megérkezett a tavasz és vele Németből a szélfogó is.
Jó, hogy hallgattam Rátok... tényleg sokat számít, sokkal komfortosabb.
íme néhány kép:



Tegnap végleg összeállt a gép,nagyon vártam,hogy mi lesz,teljesen meglepődttem,hgoy a második próbálkozásra beindult,és szépen járt.Folyik viszont az olaj,a hengerfejnél,és a szelepfedélnél is.
Mivel nem én raktam össze ez igy eléggé bosszantó,ha szerencsém van,csak lekapom a szelepfedelet,meghúzom a csavarokat és jó lesz.Nincs kedvem megint szétboritani.