Blog
A 159-es után a 147-esben is megismétlődött a jelenség, hogy egyszer csak elfolyt a kormánymű egyik gumiharangjánál a szervóolaj.
Bontott kormánymű az Alfadepóból lett.
Kapott szervóolajat és futóműbeállítást.
Km-állás: 167314
Mai napon hivatalosan kikerült a tulajdonomból, egy cimborám megvette.
Újra 2 év pipa. Volt egy kis izgalom,hogy mindent rendben találtunk avagy sem. Jövőre 20 éves lesz szóval már bármi lehet.Meghát az ültetés..de minden rendben volt az aljára mondták,hogy azért van egy -két -pitty-putty... de ezen nem is csodálkoztam.A füsttje is tökéletes volt szóval a jtd még bírja.
Hamarosan újra itt a műszaki vizsga ideje,így elkezdtük a felkészítését:
A kerékcserénél láttuk,hogy a jobb első kerékjáratnál van egy lyuk a dobbetét mellett,meg a hátsó stabpálcák gumija körbe volt szakadva.
Az alsó turbócsövet a múltkor sikerült megoldani de most az is cserélve lett,ahogy az izzitó gyertya hiba is kellemetlenül villgott.
Először a dobbetét lett kifoltozva,a teljes doblemez újra alvázvédőzve,mindkét oldalt.
Addig Kristyon barátom kicserélte a hátsó stabpálcákat és megjáratta a hátsó fékcsúszkákat.
Utána jöhetett a coolercső csere és a végére a gyertya maradt. Nem írom le mégegyszer,hogy mennyire rossz helyen vannak de a 3-mas 4 -es hangeré még egész tűrhetően megközelíthető.Pár éve a 3-mas már cserélve lett most a 4 -est mérés után kiszedtük,semmit nem mutatott a műszer és akisra rákötve se izzított így nagyon reméltük,hogy azzal lesz a gond,indítás után még bedopta hibának majd másodszorra már kialudt a lámpa szóval YEE!
Cseréltünk még fékfolyadékot sok helyen már mérik a forráspontját és sikertelen vizsgát jelenthet ha nem megfelelő!
Így most már csak a vizsgabiztos modja meg mi a helyzet,mást nem vettünk észre ami gond lehetne. Majdnem egy egész napos program lett a sebek megszüntetéséből.
Nem tudom úgy se megköszönni ezt a rengeteg segítséget amit kaptam de hát ilyen egy jó barát ! Innen is újra köszönök mindent!
Alkatrészek az unixból : Stab Moog 3646/*2
Gyertya Bosch 4966
Turbo cső Gates 11370
Defekt a bal hátsó gumiban. Sikerült szögbe menni és sajnos későn vettem észre, így a gumi kuka lett, nem javítható. Párban csere 225/40-18 Michelin Cross Climate 2 gumira. Az új kerekeket előre rakattam fel, az elsőket pedig hátra. Az egyik felni sérült volt, így ezt görgőzni kellett.
A szerelést a Római-Gumi Kft. végezte.
Megvolt az első Alfacity 2023-ban Túrógombócnak. Pedig hibával indult a nap :D ("Something went wrong" felirat plusz jegy rendelésnél) Viszont simán bejutottunk, nagy por és sorban állás nélkü, majdnem miénk lett az 1000.l és még szép helyet is találtunk árnyékban, a víz partján :D
A rendezvény jó volt az idő is. Tombolán nem nyertünk, a nyeremény napszemüveg is elfogyott, de helyette lett "nyakbalógó", meg kaptunk egy napellenzőt is, valami bérbeadós cégtől.
Ja és klassz volt a hivatalos programfüzetben a szerzők között olvasni a nevem, Haleszé után! ;)
Szuper volt, jól éreztük magunkat! Pár kép, by random order
A szerelőm hívta fel rá a figyelmet, miután falazta az egr szelepet, a próbaút közbe bedobálta neki a hill holder hibát. Majd féklámpa kapcsolót kell cserélnem a visszadobálja.
Hát pár nap után újból bedobálta a hibát.
A fékláma kapcsolót cseréltük, majd próbálom az autót, hibát azóta nem jelzett.
Miután honosításról visszakaptam az autót jelezték, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítónak a rugótányéra leszakadt.
Ma sor került a 2 hátsó lengéscsillapító cseréjére.
Kayaba márkájú került bele.
Km óra állása: 250958 km
Munka miatt Balatonfüred és Budapest között kellett ingáznom. M7-esen, 711-esen és a 71-es úton közlekedtem, helyben pedig sok városi használat is volt.. A fogyasztás most is baráti lett, bár nem a fogyasztása miatt van Giulietta-m :) A megtett táv kb. 130 Km-rel több mint a fotón, mert elfelejtettem induláskor nullázni.
Az autó a közelben garázdálkodó nyestnek is megtetszett és megrágcsálta az antennámat. Szerencsére mást nem bántott.