Blog
A mai menü:
- bőrápolás Sonax cuccal,
- műanyagtisztítás - Lotus lötty
- műanyagápolás - Sonax nano
- szolíd polír
- porszívózás,
- szőnyegtisztítás - valami aktív hab
- műszerfalápolás - Lotus lötty
- USB a zenékkel bekészítve
- a fő navira az érintendő pontok (POI) és az útvonalterv feltöltve (iGO)
- a tartalék navira az érintendő pontok (POI) és az útvonalterv feltöltve (iGO)
- dashcam memóriakártyái letörölve, összekészítve
Még valami:
Jövő szerda 8-ra bejelentkeztem egy futómű ellenőrzésre.
Tettem egy hatalmas teszt kört az autóval. Minden tökéletes. Nincs ugráló alapjárat, nincs teljesítmény vesztés DPF takarítás alatt. Minden király volt, addig amíg este nem akart beindulni. Hőmérséklet felugrott az egekbe, mekeget és a világ összes hibáját beírta a műszerfalra még a szomszéd kocsikból is. Mivel történt már ilyen és az eltárolt üzire tudtam egy recallt nyomni az agyamban, emlékeztem, hogy valami kábel lesz a kulás. Utoljára a kábel saru volt a bűnös. Most annyival könnyebb volt beazonosítani, hogy a garázsnál az egyik pali látta a szikrát az aksi alól. Hoppppp ott a test a váltóig. Meglazítottam, minden kulesz kipergett és vissza. Itt majd át kell takarítani a dolgokat, mert ezt már a ház előtt kellett szerelni, mivel nem indult már be.
Aknára fel, hamarosan. 😀
kicsi szikra
Ééés, igen, volt ma egy kis időm, begurultam az egyik helyi szervízbe, hogy kukkantsák/tsuk már meg, mi a krokodil kolompol annyira.
Gyorsan fel is emelték, aztán jött a pajszer.
A stabilizátor szilent a bűnös, a bal elején. Anyagköltségben semmi, a munka viszont nagy, eléggé megbontós (bölcső). Abban maradtunk, hogy amikor visszaérek a nyaralásból, elviszem újra, rázópadra dobják, a lehetséges további hibák feltárása érdekében, azután pedig kapok egy árajánlatot.
Már ez is több, mint a semmi, remélem ennyivel megúszom, a feszegetős mozgatás laikus szemmel nem tűnt vészesnek.
Ma elvittem reggel 8-ra a Stelvit a CarNethez, majd kaptam a telefont 11 körül, hogy minden rendben mehetek érte. Kicserélték a kutyacsontot és megcsinálták a vizsgát.
Vonóhorog: 750kg fékezetlen és 2300kg
Öröm és boldogság :)
Gyorsan elmentem okmányirodába is kiváltani az új forgalmit.
Elrepültünk, minden király, de azért közben telefonlátam a Hondához, hogy jönnék vissza műszakira. Na most már azt mondta a szaki, hogy megváltoztak a dolgok és mégse jó a kutyacsont, illetve szemműtétje lesz és emiatt ugrik 2 hét, nincs időpont július közepére, közben június 28-án lejár...
Na ez így már nem annyira funny. Csörivel megbeszéltük, hogy elküldi az időközben beérkezett alkatrészt, én pedig utalok. Ezután intéztem időpontot a CarNet-nél alkatrészcserével egybekötött műszaki vizsgára. Kezdtek egyenesbe állni a dogok.
Miután lepattantam a műszakiról, gyorsan felhívtam Csörit, hogy húzzon ki a bajból :)
Megrendelte a cuccokat, Rotinger tárcsák, gyári betétek, gyári kutyacsont, illetve rendeltem 2db ISOFIX fedelet a hátsó üléssorra, mert az egyiknek hiányozott a felhajtható része, a másik meg félig le volt törve.
Megjelentem, majd jött a rossz hír, hogy a kutyacsont nem érkezett meg. Na ez tényleg rossz hír volt, de mindegy főzzünk azzal ami van -> legalább a fékcsere meglesz.
Meg is lett, minden rendben, elég gatya volt a régi. A hiányzó alkatrésszel meg abban maradtunk, hogy majd a nyaraláskor odaugrok Alsóörsről.
Mindez a külföldi nyaralás előtti napon pénteken volt, másnap igen kora hajnalban indultunk Ciprusra :)
Kollégám / barátomnak a helyi Honda szervízben van ismeretsége, nekem megy mindegy hol műszakiztatok, így kértem én is oda időpontot. Sajnos első körben nem sikerült a dolog, 3 problémát találtak:
- hátsó fékek, tény hogy szarul néztek ki
- nem volt egyértelmű hogy jelzi a vontatmány irányjelzését (ezt nem értettük, mert a villanyász azt mondta terhelve sípol, amit megerősített a saját utánfutós teszt is)
- bal hátsó kutyacsont
Ez utóbbira azt mondta önmagában nem nagy gond, ezzel átmenne, de ha már úgy is meg lesz bolygatva a hátsó rész, akkor cseréljük ki azt is.)
Régóta szerettem volna vonóhorgot, de a 159 berlina és a vonóhorog számomra nem összeegyeztethető :) A Stelvio viszont már más tészta, ezen el tudom képzelni, persze csak valami kulturált, levehető változatban. Győrújbaráton Stipsits Dénest kerestem meg, Ő intézte a beszerzést, beépítést és bekötést is. (Steinhof W10-03 6007 A50-X)
Saját építésű relés megoldás lett az eredmény, az index terhelésre sípol.
Vettem hozzá egy 13 -> 7 pólusú átalakítót is.
A lengőkar csere folyományaként a futómű el volt menve.
Ismét jött Béci barátom,es ujfent finoman behangolta.
Győr
Mobil Gumijavító Kft. Gumi és gyorsszervíz. Futóműállítás
Kormány kicsit ferde volt, úgyhogy futómű állítás során orvosolták ezt.