Blog
Betettem a hűtőt és visszaöntöttem a rendszerbe a leeresztett vizet.
Még járatni kellene, azt majd később.
Az alsó oldalon ugyan nem lazult ki a hűtőtartó ráperemezett rész, de hosszú fejtörés után kapott egy kis támogatást. A kipufogóhoz rendelt gumigyűrű pont beszorul alulra így a venti súlyát átveszi a hűtőtől.
Felül még nyitott a kérdés.
Egyenlőre az a tervem hogy a Nissens-ről levett felső U idomból vágok le 2 darabot és azzal a zárhídhoz csavarozom a felső tartót.
A kivitelezés holnapra marad...
Megjött a Mahle hűtő és a két szűrő.
A hűtő ugyan olyan felépítésű mint a Nissens volt. A ventilátortartók ugyan úgy vannak ráhajtva a lamellákra mint ott.
Az 5-6 képen látható részlet vert át a kiválasztásnál. Olyan mintha rá lenne peremezve a végére. Mondjuk rá van, de ez egy alufólia ragasztószalag. Szóval nem tart semmit.
Még egyszer átnézegettem a netes kínálatot és nem találtam nem ilyen hűtőt. Ahol lett volna réz ott már nincs készleten.
Ez van, ezzel kell főzni...
Felkerültek a Superről örökölt 18-as kerekek. Egy szezon még van a Michelinekben.
17.649 km
u.i.
Komfortosabb lett mint a 19"-es gyári kerekekkel volt.
Nem tetszett a gyári kalaptartó, körülményes volt a használata, így készítettünk egy rolós fajtát.
Vásároltunk 145-re való, új motorvédő burkolatot, de kiderült, hogy az a FL előttire való. FL-re nem találtunk, így átalakítottunk egyet 156-ból.
csomagtér ajtóemelő (japanparts) 8 000ft
Exide 77Ah akkumulátor 42 000ft
KM: 334 500
Sajnos lemaradtunk a virágzásról, pedig majdnem napra pontosan két éve gyönyörű volt. Elvirágzott már.
+ szokásos kis séta a Római-fürdőhöz. Most volt víz is!
Közel három év után felkerült a dísztárcsa. (Csak az OT vizsga pár órája volt kivétel) A fékport lemostam, ami az idei termés volt. Van kontraszt. A piszkos túraautó megjelenést lassan felváltja a szalonképes. Közeleg az AC.
Munkába meg vissza kis kerülővel a városszéli szervízutakon.
37km
A napokban találtam egy tökéletes állapotú barna, fűthető bőrbelsőt.
Le is csaptam rá majd el is hoztam.
Hétvégén megtörtént a teljes csere és nagytakarítás beszerelés előtt.
6 órát vett igénybe az egész és az idegrendszeremet de a végeredmény mindet elmond.
Bőrápolózás után mehetett is a helyére az összes ülés és ajtókárpit.
Nagyon szép lett.
A 4 napos út nagy részén esett az eső.
Néha csak kicsit, néha mintha dézsából öntenék...
Általában ha esett el is kezdett párásodni az ablak. A szélvédő és az oldalablakok.
Hiába nyomattam a meleget nem segített. Csak ha bekapcsoltam a klímát. Akkor viszont leugrott a pára az ablakról. (Mondjuk tavaly a francia Alpokban is ezt tapasztaltam.)
Giuseppénél nem volt párásodás. Vajon miért nem?
Az első tipp a pollenszűrő volt, hogy esetleg az nedves. Nemrégen került bele, de rendeltem újat. Majd kiderül.
A második lehetséges ok Giuseppe tapasztalatából jött. Az autópályán azt vette észre hogy a tetőm erősen fel van fújva. Magyarul ami levegő elöl bemegy nem nagyon talál ki.
2021-ben PHuBi új tetőt kapott. Ott akkor azt az infót kaptam hogy az új tetőanyag 3 rétegű szemben az eredeti 1 réteggel. Az újat már nem is kell impregnálni mert a belső réteg vízzáró. Tényleg a belső fele tapintásra gumisnak tűnt.
Mi van ha ez a réteg nem csak a vizet zárja hanem a levegőt is?
Ha igen, akkor egyértelmű a helyzet, a befújt levegő nem tud távozni és ezért párásodik.
Normál autóban vannak nyílások amin keresztül a levegő távozni tud, a Spidernél nincs. Innentől megvan az ok.
A télen keresek valami levegőelvezetési lehetőséget...