Blog
Minden szuper volt jól èrezte az alfi ès èn is magam az úton odafelè este kèsve indultunk ezèrt haladósra vettem.A hangulat tènyleg 5000/perc fölött élménydús.Táv kb 290 km volt.
Most hogy csináltam a másik autóba a közép konzolt, meg néztem ezt is, és kiderült ez sem egészséges.
Először a jobb oldali szellőző lapátot kellett cserélni, mert ott a belseje volt el törve ami mozgatja a mögötte lévő nyitó - záró lapátot.
Aztán a 3 db felfogató fül volt letörve, az is javítva lett hogy ne csak vakon legyenek bent azok a csavarok.
Majd aztán ez kerül vissza a piroskába, ahogy eredetileg is volt.
A duda működik.
Légzsák ellenőrző próba következett. Itt csak rá kellett dugni a csatlakozót, mivel ugyan az mint a 146-é.
Ezeknek a 156 kormányoknak betegsége lehet hogy az íves részén a meleg hatására kiegyenesedik az anyag.
Hő fuvóval vissza lehet hajlítani, de csak az első forró nyári napig jó. Úgy hogy meg lett kötve befelére.
Kellett sajnos hézagolni is, mert nagy volt a rés. 3 db ilyen légzsákom van, és mindegyikkel így nézett ki, hogy belátni a légzsák oldalához. Ez a profil csak be van tömve oda, és a feszülés végett ott is marad. Nem kellett ragasztani.
Az átalakítás hátránya ha ez hátrány, hogy kB. 3 cm-el közelebb került a kormány fogása, és ugyan úgy a bajusz kapcsolók távolabb, de én még így is simán elérem a bajusz kapcsolót egy indexeléshez. Majd ha használva lesz az autó, kiderül hogy mennyire lesz kényelmes a vezetés.
Rá mértem a csavar lyukak helyét.
Kapott alátéteket a kormány hátoldala a hézagoláshoz, mert a így az alátéten támaszkodik fel a kormány, nem a közte lévő kárpit anyagon amin úgye nem lehet meghúzni a csavarokat, mivel előbb utóbb összébb szorítja az anyagot és a csavar meg lazulhat.
Csavarok bele.
2 kontra anya, bár eredetileg csak így simán 4 csavar fogta, de biztos ami tuti alapon.
Jött a kárpit anyag rá, belülre is, mert ott egy fém fül támaszkodik fel, és jobb ha nem érintkezik.
Majd felrakás után a duda át kötése.
Folyt. Köv.
Első körben a légzsák tekercset cseréltem, mert a régin a 3 tartó fülből csak egy volt meg.
Egy külsőre nem szép állapotú kormányt be áldoztam a szétvágáshoz.
A fa kormány kiszerelhető belsejét is alakítani kellett hogy a felesleges útban lévő részek lekerüljenek.
Folyt. Köv.
Gondolkoztam rajta, hogy az autó tetejét feketére fóliáztatom. Kicsit hezitáltam, de sok ismerős véleménye szerint is kell az a fekete tető. Így a mai napon be is lett szépen csomagolva fényes fekete fóliával. Igen, az antenna direkt maradt fehér. :)
A munkáért ismét nagy köszönet a Páló Fóliának. Janika igazi profi, végig ott lehettem amíg elkészült és a végeredmény brutál lett.
Végre elérkezett az ideje a balos belső féltengelycsukló cseréjének... siker!
Ha jól láttam még a gyárit vettem ki, de akármi is lehet... pl., hogy még otthon gyárira cserélték, de mindegy is. Most szépen suhan Bözsi! :)
262.585 km
Olaj + olajszűrő + üzemanyagszűrő + légszűrő + pollenszűrő cserélve.
Üzemanyagszűrő ~52.000 km ment (2015-07-10).
262.585 km
1
433
Fórum
Friss topicok
- Belül is érezzük jól ma...
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 75-90
- Alfa reklám
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Fotózás