Blog

>> SzervizJorjie // Alfa 146 1.9 JTD // 2019-07-22

Szétment a szervócsövem, úgyhogy cseréltem, hogy könnyen tudjam tekerni a kormányt.
Ha már úgyis szereltem, lecseréltem az olajat is.
Km: 266641

 
>> EseményKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2019-07-20

Mivel a környeken voltak gondoltam egy kanyart meger.Italotreffen Augsburg mellett, tuningtalalkozo este Schongauban.Gondoltam nem art egy olasz a sok nemet között, hat igazam lett,egyedüli alfakent sorakoztam fel a v6 al.

 
>> EseményKócosw // Alfa GT 3.2 V6 24V Distinctive // 2019-07-13

Elsö körben köszönet a szervezöknek a szervezesert, egy nivos talalkozo lett ujfent.
Ismet talalkoztam a sracokkal akikkel even at csak az online felületen ertekezek,mindig jol esik.Kaja jo volt, nem mondom hogy olcso,de jo.
Az alfacity "regi alfaskent" szamomra kicsit elvesztette azt a varazsat amit anno meg magaban hordozott.Ez abban kersendö szerintem hogy tul magas mar a resztvevöi letszam.
A nap embere Vályi Pisti, sztem öt törzsvendegi statuszba kene emelni az idei evtöl,es kötelezöen meghivni a következökre is .Ö nagyon érzi miröl szol ez az egesz...
Iden elöször a fekete nem ért le citybe, jövöre alkotni kell vmit mert ott a helye.

 
>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2019-07-24

Úgy néz ki megtaláltam a hiba okát. A szabályzó 12V-os csatlakozójánál volt kontakt probléma. A kábelt mozgatva ki-be kapcsolt a ventilátor. Meg is olvadt kicsit a csatlakozó. Szétszedtem, letisztítottam, a csatlakozót levágtam, és szigetelt saruval pótoltam.
Végül töröltem a hibatárolót.
Remélem jó lesz...

A mai délutáni program a hágóvadászat volt:
Össztáv: 95,96 km
Össz idő: 3 óra 12 perc 37 mp
Átlagsebesség: 39,32 km/ó
Állásidő: 47 perc 12 mp
Hagők:
- 1875m - Passo Campolongo
- 2137m - Passo gardena
- 2240m - Sellajoch
- 2239 - Passo Pordoi
- 2057m - Passo Fedaia

Érdemes megnézni a sebesség/magasság grafikont (4. kép)
Nem sokat mentünk egyenesen :-)

 
>> SzervizWebM // Alfa Giulia 2.0 Super // 2019-07-23

Egy éves lett az autóm, így elvittem az első revízióra Budaörsre. Az éves inspekciók mellett kapott új olajat és pollenszűrőt is cseréltek. Minden rendben van, azt mondták, hogy nem tudnak belekötni. Az előző olajban 5000 km sem volt, de az utóbbi hónapokban szinte csak városban használtam az autót, ami az olajnak is elég nagy igénybevételt jelent. Szoftverfrissítést is kapott, az adaptív tempomatos visszahívásos sztori ezzel elrendeződött.

Ezt követően az Autó Néro Kozmetikába vezetett az utam egy ózonos klíma fertőtlenítésre, ez egy 15 perces művelet, melyet fél óra szellőztetés követett. Nem volt büdös a klíma, de jobbnak látom minden pollenszűrő-cserekor megcsinálni ezt a kört preventív jelleggel. A bolti elpukkantós verziókat nem szeretem, mert utána napokig illatos-büdös az utastér.

Szervizköltség: Selénia 0W-30 Digitek + szűrő, pollenszűrő, munkadíj 95.579 Ft

>> SzervizArslan // Alfa GT 1.9 jtdm // 2019-07-24

Mai napon orvoslásra került a tolatólámpa kapcsolojának csatlakozó problémája. Egyáltalán nem odaillő saruk voltak rajta, mivel sem a Bárdiban, sem több villamos szaküzletben nem tudtak adni, TZolitól kaptam bontottan.

 
>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2019-06-06

Bécsből hazaindulva irgalmatlan melegben, mikor épp elkezdett hideget fújni, megállt az utastér ventilátor. A vezérlőn hiába állítottam bármit nem reagált, újraindítva se javult meg.
A hibatárolóban állandó hiba. Sikerült összehoznom, hogy fix 2-es fokozaton szépen működik. Egyelőre nem tudom mi a baja.

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2019-07-23

Megmaradt a fütyülés... Mivel nem tudtam nélkülözni az autót akkor így maradt, megbeszéltük, hogy majd visszaviszem.
Visszavittem, kiderült hogy az EGR-nél eresztett. A szívócsonkhoz is került új tömítés. Most már tényleg jó.
Az utasét ventilátort is megnézettem, természetesen hibátlanul működött. (A fütyülés miatt ment vagy 100km-t mielőtt visszaadta) A hazaút legvégén ismét megállt.

>> SzervizLiquid // Alfa 159 2.4JTDm Q4 TI // 2019-05-30

Fütyül valami a motortér bal oldalán, megfelelő turbonyomás felett. Először csak padlózásnál csinálta, majd szépen lassan rosszabbodott a helyzet. Hidegen kb. 1.2 báros nyomás felett, melegen a 0.8-as osztás alatti vonalat elérve. Olyan mintha egy magas hangú sípot fújna valaki. Csöri nagyon sokat kellett volna várnom, így Vincze Mátéhoz vittem el. Azt mondta megnézeti a turbo-t és lecsekkolja a leömlőt. A leömlő végig volt repedve, vettünk egy hibátlan bontottat (ha minden igaz akkor) 166-ról, és ez lett síkolva.
Máté elutazott így Kozi-hoz került az autó, Ő fejezte be. Összerakta, a turbot megnézették, az hibátlan. Kicserélte a stretch-szíjat is ami a klímakompresszorról hajt át, meg a megfelelő tömítéseket.