Blog
Szombaton Kristóffal lementünk Velencère találkozóra ès egy kis campingre.Jó volt a hangulat mindenki jó fej volt.Vasárnap mèg balatonfűzfőre kocsikáztunk egyet , bobozni kis íjászat. Alfi tökéletesen működött táv kb 340 km volt. 8 úton jó volt a hangulat ezért Szombathelyről levelet várok.
Végül még az augusztusi szervíz előtt jött egy ötlet és foglaltam július 4-re időpontot kedvenc szerelőmnél, mert egy nagyobb felújítást be kell fejezni.
Következők lettek cserélve:
-Kormány gömbfejek (Optimal)
-Bal lengőkar (Lemfölder)
-Kormánymű gumiharangok (Ruville)
-Jobb belső feltengely (SKF)
Ezektől azért jelentős javulást várok a kicsit faradt, kotyogos, ropogós kormányzáson :)
Költségeim : alkatrészek (Unix) 35000Ft+ Láng alkatrészek 15000 Ft +szerelés Német Mihály Dunakeszi 30000 Ft
Futómű állítás (Dunakeszi X-Car) 10000 Ft
Az autóm Olaszországból lett behozva, és a sok előnye mellett, annyi hátrány ez az autó szempontjából, hogy a napfény megfakította az üléseket és a kárpitokat, és az utóbbi lógását is okozta. Nemrégiben megtörtént az ülések cseréje, és mivel lehetetlen volt kárpittal együtt vagy csak kárpitot venni, így elküldtem újra bőröztetni. Lásd az eredményt a képeknél:
Lepucoltam, majd leápoltam a bőrüléseket. Már rájuk fért. Turtle Wax bőrápolót használtam, kétszer is átkentem a biztonság kedvéért.
Utána szépen letöröltem mindent a motortérben és lefújtam a műanyag elemeket műanyagápolóval.
Ma sem telt el úgy a nap, hogy az autó ne kapott volna egy minimális kis javítást. 2x2 perc volt az egész művelet, a tegnap készült fotón látható, hogy a sebességmutató óra alsó izzója nyugdíjba vonult, ma ez lett kicserélve. Egy tétellel kevesebb.
Sikerült tegnap beszereznem 2 első csonkállványt, így ha sikerül szétszednem, akkor jövőhéten elviszem szemcseszórásra, festem és átkerül rá a 330-as fék, saját konzollal.
- CW csonkállványt azért nem jó nem CW-re rakni (ráadásul ültetni is), mert hosszabb, mint a sima, a felső lengőkar pedig nagyon-nagyon magas pozícióban van már alaphelyzetben is. Nem sok mozgást enged így a futóműnek, ugyanis a lengőkar-tartó konzolba beleütközik, így adva át minden ütést annak. Továbbá azért sem jó, mert a 4 cm-s ültetésnél is annyira behúzza a felső lengőkar a csonkállvány felső részét a gátló felé, hogy -finoman- hozzáér a csonkállvány az alsó rugótányérhoz, ami aztán a pici mozgásoknál, kanyarodásnál elég hülye hangot ad. A nyomtáv csökkent oldalanként kb 1-1 cm-t (bár lehet többet), amennyire éreztem nem volt olyan nagyon stabil az autó kanyarokban. Az utolsó dolog pedig a féltengely. Elméletben, ha szűkebb a nyomtáv, akkor elméletben rövidebb féltengely kellene ahhoz, hogy a váltó-oldali csukló normál pozícióban legyen. Mivel nekem a 2.4 tengely van, így az is lehet, hogy most picit beljebb van kényszerítve a csillag, mint eredetileg lenne.
Na ennyi voltam mára, peace.
DZ-nél telt el a mai nap, a Maistro kicserélte a szelepfedeleket, összes csavart, tömítéseket benzinhidakat amiket felújítottam, kapott 6 liter Motul 300V Le Mans 20w60-as olajat is frisset a fűnyírómotorka meg 1 Mann szűrőt , km állás:176050.
Hazafelé megkergettem, megy mint ahogy kell:-)
Xado 5W-40 SM/CF 5 liter - 15 000ft
olajszűrő
üzemanyagszűrő
levegőszűrő
Km: 255 874
0
411
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Belül is érezzük jól ma...
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 75-90
- Zenebutik
- Fotózás