Blog

>> EseményDempsey and Makepeace // Alfa 156 2.0 JTS // 2018-04-02

2018 húsvét hétfő reggel az első vevő el rajtolt vele, remélem jó sora lesz Szilvinek.

 
>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2018-04-04

Olajcsere megtörtént. Végre. Kicsit túl szaladt a szokott tíz ezres intervallum... egyéb okok miatt. ~ 3000-el. Olaj + olajszűrő + légszűrő + pollenszűrő.

243.384 km

>> Egyébfrusciante // Alfa 147 1,9 jtdm // 2018-04-05

1.
A szervízmúlt.
A Kelet Pestnél nagy nehezen lekérdezték nekem a szervízmúltját. Kiderült, h 2009/10Ben volt 54.000 a kocsiban. Ez alapján teljesen valós a km állásom. Magyarországra 2014ben érkezett 146.000el, tehát az első 3 évben futott. 54.000 et az utána lévő 5 évben 92.000et, a Magyarországi futást, pedig már korábban lekértem és fel is töltöttem ide... Nagyon megnyugodtam, h igaza volt Szamosiéknak és tényleg nem volt tekerve az óra...

2. Szívósor.
Ha az embernek és a kocsijának semmi baja, akkor mit csinál az ember keres valamit amire költhet....
A szívósor semmilyen hibát nem ad nem fúj ki, rendesen nyit, nem esett le egy lapátka sem, viszont félek ettől az opciótól, ezért kitaláltam, h leszedjük és megnézzük és ha már leszedjük cseréljük is, lehetőleg gyárira... Itt kezdődtek a gondok, alvázszám alapján a fém piersburg szívósort írja a bárdi, a Fiat eper, de még a Kelet Pesti márkaszervízben is sőt Erhardt is ez találták hozzá, csakhogy ezen magnetti marelli van a műanyag... Trencsikék találtak ilyet 150.000 ért.. Kedvezményesen. Teli ára swag 214.000 magnetti marelli 254.000....A fém piersburg 63.000.... ( nem tudom mot tud a műanyag h 4x annyiba kerül... ) Lementem Gödöllőre egy szívósor specialistához vettem tőle egyet aminek a lapátkáit kiszedte és ledugózta.... (ő is azt mondta, h ez ritkább mint a piersburg, ő eddig 254 piersburgot ujjított fel ilyen magnettiből eddig 3 járt nála) Így ez a megoldás vár a kocsira...
Egyébként az Alfa Fiat kelet pestet senkinek sem ajánlom, azon kívül hogy lekezelőek még hülyék is......
Azt mondta a nagy okos munkafelvevő, h biztos motort cseréltek a kocsimban azért nem a fém szívósor van rajta, mert ezt nem gyártották azzal.... :) hát mondom kurva jó

 
>> SzervizNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2018-04-04

Eltört a kormányzáram. "Legegyszerűbben" a gyújtáskapcsoló cseréjével volt orvosolható a dolog.
A bontott gyújtáskapcsolót a kulcsomhoz át kellett lamelláztatni. Ezt a Stadionoknál a Key King Kulcs-Centrum végezte.

 

Hogy teljes legyen a fék felújítás, ma kapott PHuBi egy Brembo főfékhengert.

 
>> Tuning és extraHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2018-03-31

Felkerültek nálam is a nyári kerekek,de még előtte a ha már féket cseréltünk nem olyan régen így a hátsónyergek is megkapták a piros színt.Kapott egy mosást is és persze,hogy muszáj volt körbe is fotózni.

>> SzervizHpeDave // Alfa 156 SportWagon // 2018-03-24

Megesett a hátsó fékek cseréje is.Már éppen ideje volt. Lásd a képekenKristyon cartársnak innen is köszönöm a rengeteg segítségét! Brembo tárcsát kapott Galfer betétekkel.A balos kézifék kulcsával adódtak gondok alig akart valamit mozdulni,de a sok járatás tisztítás, zsírzás után teljesen helyre jött,most tökéletesen fog.Így megúsztam a féknyereg cseréjét.A fékvédő lemezeket is le kezeltük,így talán a következő cseréig ki bírják.

>> SzervizSanyahp // Alfa 166 2.0 V6 TB // 2018-04-03

Ma beugrottam egy közeli futóműveshez beállítani, mert balra húzott a kocsi. 10 perc és kész is volt. :) Mostmár minden rendben van.

 
>> EseménySanyahp // Alfa 159 Sportwagon // 2018-04-03

Egyik kollégám vette meg. Remélem Ő is gondját viseli!

 
>> SzervizGiotti155 2.5V6 // Alfa 159 SportWagon // 2018-04-01

Ki kellett cserélnem a feltengely csillagokat (Birth Original) mindkét oldalon, mert gyorsításnál rázta már az elejét. Leginkább 4. sebességtől felfelé jelentkezett a hiba. Ha már szét lett szerelve, akkor fújtam egy kis alvázvédőt a tornyokra is. Ártani nem árt.
Szervíz után kapott egy alapos mosást és waxolást is.

240620km