Blog

>> SzervizHaddel // Alfa 159 sw // 2018-01-12

Ott kezdődött a történet,hogy ősszel csak két db gumit rendeltem az elkopott Contik helyére,azt hittem amik a hátsó tengelyen voltak ,azok kibírják még ezt a telet. De tévedtem,volt pár necces szituáció miattuk ,igy inkább rendeltem ,két db ,a céges autóinkon jól bevált General Altimax Winter 3 gumit. fritzreifen.de oldalról ,2 munkanap alatt megérkezett.
Ma rakattam fel Bpesten.2017 27. hetében gyártódtak. 8.5-9 mm profilmélységgel kezdik a pályafutásukat nálam.
A költségek a gumik 146€ árából ,és az 5000 ft szerelési díjból tevődnek össze.
Km állás: 269200

 

Még az időszakos szervíznél kiderült, hogy a kartelgázcsövön van egy kis repedés. Ezt ma cserélték az Watz Autónál.

 
>> SzervizCoyote // Alfa 146 1,9 JTD // 2018-01-11

Mivel úgy éreztem, hogy a sima hagyományos H1-es izzó már nem a leg megfelelőbb számomra így rendeltem egy készlet Tungsram Megalight Ultra 120%-os emelt fényű izzót
Elvileg ez ma az egyik legjobb az emelt fényű izzók piacán.
A képek magukért beszélnek.
Az első képen a hagyományos H1-es a másodikon az új.

Ma lecseréltuk az olajat+szurot és 2db izzitogyertyat

 
>> EgyébNGC // Alfa 159 2.0 JTDm SW // 2018-01-11

Felkerültek a Bosch Aerotwin lapátok, a Valeo 3 hónapig bírta, és borzalmas hangja volt. Ugrált a szélvédőn, csíkozott.
A hátsó ablaktörlőre csak gumit vettem, az sem az igazi már, és az is hangos. Amint lesz időm, azt is kicserélem.

>> Szervizcezso87 // Alfa 166 2,4jtd // 2017-11-26

Olajcsere megtörtént a motorban és a váltóban is. 199.600Km

 

A csomagtartó lámpába beraktam a LED-es izzót.
Akku bekerült. Indításpróba.
66 napja nem járt a motor.
Pöcc-pöcc-röff.
Klímát járattam egyet, hogy a gáz körbejárjon és ne száradjanak ki a tömítések.
Rádió királyság, kürt működik, kapcsolók teszik a dolgukat. Hűtőventilátor indul. Csomagtartó lámpa világít.
A féket viszont még egyszer légteleníteni kell.
Az eső miatt nem hagytuk el a garázst.
Negatív saru le, alszunk tovább...

 
>> SzervizSeboendre // Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V 150Le // 2018-01-10

2017 Október 1-én került tulajdonomba az autó.
Első gondom a termosztáttal akadt novemberben, vagyis ekkor derült ki a hiba. 218000 km volt ekkor az autóban. Sajnos nem érte el az üzemi hőfokot, vagyis kb 40-50 foknál szemiképpen sem ment feljebb a hőmérséklet. Kapott egy új Behr termót, azóta tökéletesen teszi a dolgát. Cserénél az összes ide tartozó bilincset is cseréltem és kapott új fagyállót is.

 

2017 december 27-én megleptem magamat egy osztrák csodával. Szerviz könyv, számlák, papírok, két kulcs, szép állapot, amit egy apró hiba elront. Az pedig a géptető enyhe sérülése ez kezelésre kerül Robee barátom által hamarost. Kezdetekben volt egy kis nehéz indulás de ezt a 4db Beru izzítógyertya cseréjével orvosoltuk is(18 600Ft). Furcsa, mert kettő Bosch és kettő Beru volt a kocsiban kimérve 2,2 - 2,4 ohm ellenállást mutattak, ami nem vészes de tuti, ami biztos cseréltem őket. A tipikus map szenzor miatt a turbó óra nem állt nullán hibát pedig, egy kis petróleum, féktisztító és magasnyomású levegő kombóval orvosoltam hála az égnek sikerült így nem cserés(300Ft). Kapott egy új akkumulátort is egy Jász Akku 12V 75Ah 680A J+ változatot (19100Ft). Téli gumival érkezett így, rendeltem rá 4db Kormoran Ultra High Performance XL 225/50 R17 98V abroncsot egyaránt a futár ingyen volt meg a gumi is közel féláron pedig 2017-es gyártás (72640Ft). 17-én kerül forgalomba a kocsi így addig kap egy teljes szíj-feszítő-szűr-olaj és egyéb folyadék cserét, illetve a szívó oldalt teljesen kitakarítjuk(110 000Ft minden). Erről később készül fotó és leírás is. Forgalomba helyezés után első lépés az Egr falazás és kiírás az ECU-ból erre már megvan a kész a térkép és interfészem pedig szintén van így, ez pillanatok alatt kész van vizsga után
majd egy gyors egr dugó beszerelés is tuti, ami biztos alapon abból is akad otthon egy 15-20db szóval, ha valaki érdekel 2500Ft/db-ért tudok továbbítani neki...
Béke belétek!
Üdv; Muki a hegyről...

Elgurultunk Erhardhoz, aki adott egy új energiatároló egységet PHuBi-nak.