Blog
Németországból jött, egytulajos 2019. 04.-es forgalombahelyezés, 47e km van benne.
Holnap megyek átvenni.
Honositottam a GT t, mindent magam intéztem.NKH nal Győrben nagyon korrektek voltak.
Minden átalakítás (Bilstein,ragazzon, folia) forgalmiba bejegyezve.

Ami jobban tetszik az újban:
+ Veloce ülés (több mint 4 éve vágytam rá:)
nagyon szerettem a barna bőrt, azt hittem hiányozni fog, de gyorsan megszerettem a
feketét is
+ tetőablak
+ bőr váltókar
+ kormány (kicsit vastagabb és sokkal jobb a fogása is )
+ 19" kerék ( esztétikailag ez az ideális méret, szerintem. A felni az első pillanatban nem fogott meg (sőt!), de napról napra jobban tetszik. Nem defektűrő gumik kerültek fel télre ( Continental WinterContact TS 860 S) így még kifejezetten komfortos is
Ami az előzőben jobb volt:
- 35W kanyarkövető lámpa (ez nagyon hiányzik,jelentős a különbség)
- Audio csomag
- dinamika (jobban ment az előző, főleg N módban feltűnő a különbség (ezt már sokan
írtatok, igazatok volt)
- a hátsó kilincs nem világít (ezzel meg fogok barátkozni, csak olyan furcsán néz ki:)
A tegnapi nap megtörtént az első éves kötelező szerviz. Cserélve minden kötelező elem.
Most is a Sió Mobilnál mint minden Alfám.
Az autóval még ismerkedünk, bemutató autó volt a Pappas-nál.
Gyárilag elég gyenge a csomagtér rugója. Főleg szélben és emelkedőn. Ha meg van egy hátsó szárny az plusz teher még ha karbon akkor is. Így végre vettem az erősített rugóból meg a hozzá járó vissza csukódást gátló gumiból.






Már megvétele óta szivat hogy néha leenged 0,2-0,3 bár-t a kerék néha. Aztán több hétig semmi. Gondoltam utánna járok. Találtak egy repedés a felni szélén. Így csere. De mivel a másik is meg volt padkázva az helyett is lett egy véve. Így a két hátsó cserélve lett. Ami fenn volt meg meg lesz csináltatva. Meg így már a téli garnitúra került fel.







Még nyáron voltunk egy kötelező szervizen csak kicsit hanyag voltam így elfelejtettem felvinni. Természetesen Várpalota.

Kicsit nehezen tekert az önindító és arra gondoltam hogy csak a generátor fogja vissza a hajtást mivel üzemmeleg motornál a generátornak volt egy fura hangja. Leszedtem kicseréltem, de igazából a generátor nem kezdett megszorulni viszont a hang megszűnt az "új" generátor után. Töltése tökéletes, cseréje könnyű volt a többi autóhoz képest ☺️ Későbbiekben majd önindító csere lesz.
Olajcsere Motul 10w40, Mann Filter szűrők. Km.: 350.250 km