Blog
35 fok felett nem volt az igazi. Elszökött egy kis gáz, vissza lett töltve a gyári mennyiség. Szivárgás nincs, normálisnak mondták a dolgot.
94.330 km

Az előző tulaj, 243 ezer km-nél csinált szervizt az autóra.
Akkor Meisterteile olajat raktak bele.
Én azzal az olajjal nem nagyon akartam használni, szóval egyből megcsináltuk rá a kötelező szervizt.
Nekem a 156 ba, az elmúlt 10 évbe a Selenia bevált, ezért azt kapott most is az autó.
Selenia Wr Diesel 5w30.
Cserélve lett a levegő és a pollenszűrő is.
Km óra állása: 250876 km





Mielőtt ment volna az autó honosításra, ugye át lett nézve, és a bal alsó lengőkar első és hátsó szilentje ki volt szakadva.
Szilenteket nem akartam cseréltetni, ezért komplett új TRW lengőkart kapott az autó.
Illetve mivel a bal felső lengőkar úgy nyikorgott, mint egy lovaskocsi, az is szintén cserélve lett, szintén TRW lengőkarra.
A jövő héten a futómű állításra is sor kerül.





Az elmúlt egy hónapba elkezdtem helyrepofozni a májusban vásárolt 159-emet.
Vásárlás után a munkahelyemen átnéztük, a bal hátsó kézifékkötél szorult, illetve be volt rohadva.
Kapott 2 új kötelet, illetve mivel a bal hátsó féktárcsa belső fele fel volt égve, ezért cserélve lett a féktárcsa illetve a fékbetétek is.
TRW féktárcsa és fékbetét került az autóra.
Nekem a féknyereg valamilyen szinten fétis lett, hogy szépnek és pirosnak kell lennie, szóval ha már szét volt szedve a hátulja, újrafestettem a nyergeket, a végén lakkoztam.
Közbe kapott rendszámot az autó, elkezdtem használni, de az első féket gyengének érzem, szóval a közeljövőben ott is csere lesz, illetve nyergek felújítása.
Km óra állása: 250744 km









Megjött a gumiharang, nekiálltam.
A kereket levéve feltűnt hogy a gólyaláb gumiharangja is kukás...
A belső csukló könnyen szétjött mert kiszedéskor leugrott a végéről a zégergyűrű.
Kimostam benzinben és feltöltöttem a gumiharanghoz adott zsírral.
Természetesen a csukló szétjött és lehetett legózni hogy hogyan lehet összerakni. Szerencsére még megvannak a PHuBiból kiszedet csuklók és azt lehetett mintának venni.
A féltengely összerakásáig jutottam.
Holnap jön a gólyaláb.
Az estét kereséssel töltöttem. Úgy tűnik hogy a 146 porvédője jó lesz, holnap meglátogatom a UNIX győri boltját és beszerzek egy párat belőle.





Hűtőventillátor előtét ellenállás csere.
Gl szem, lengőkar szilentek csere.
Motorháztető, csomagtér teleszkópok csere. Első, hátsó embléma csere.
Ennyire nem gondoltam komolyan ezt a dolgot a városi autóval meg a fényezéssel. Igen, ismét beszereztük az éves sérülést. Ezúttal a hátsó lökhárító és a jobb hátsó lámpa bánta. Végülis nem vészes. Meglepően nehéz bontott ép tolatóradaros lököst találni, és a bontós kultúrát hagyjuk is. A sérülésmentes 'polirral fel is tehető' alkatrész egy összevissza dobált, karcolt valami volt. Mire ideért az ára is 5e-rel nőtt a megbeszéltekhez képest. Dabasról többet soha semmit...
Ellenben az Alfa Depotól egy hibátlan lámpa jött, az korrekt hely.
A Szöllősi Colornál fényezték ismét, ők azok akikre bármikor rá merem bízni az autót. Korrektek és az autó szebb mint új korában :-)





