Blog

>> Tuning és extraAda // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2014-01-09

Ma megérkeztek a gyári Momo bőrülések bézs színben , plusz az ajtó kárpitok . Ülések berakva,kárpitokból eddig csak egyet szereltem be.Hétvégén megoldva.

 
>> SzervizLacUS // Alfa 156 SW // 2014-01-10

A mai napon 178400Km-es óraállásnál lecseréltem a vezérlést Hadada barátommal. Régebben mindig Daycot használtunk, ha nem gyári volt az igény, így most ahogy a 75-nél, itt is a márka mellett voksoltam. A művelet első része, burkolatok lebontása, bak lekötése meglehetősen gyorsan ment. A gondok a főtengely ékszíjtárcsánál kezdődtek és csúcsosodtak ki. A 4 csavar eltávolítása után egy kicsit megütögetve le kéne jönnie... Hát ez nem jött rozsdás volt eléggé, de nagyon nem akart jönni. Aztán 2 óra küzdelem után elég nagy erőfeszítések árán lejött, a képen látható rozsdás az ami fent volt. Vissza ezt nem akartuk tenni, úgyhogy Paulovics Tibi segítségével cserére került az is (bár nem hiányzott a költségvetésnek) Az összerakás már ehhez képest tényleg semmiség volt.

 
>> EgyébGina147 // Alfa 147 1.6 TS 105LE // 2014-01-09

Ez a kép feldobta a napomat:

 
>> EseményRicsi 147 // Alfa 147 1.9 Jtd 16V // 2014-01-09

Tegnap eladtam a drágaságot... :(! 0Balazs lett az új gazdája! Remélem ő is legalább annyira fogja szeretni és úgy fog vigyázni rá mint én!

 
>> EseménySzil146 // Alfa 146 1,6 Twin Spark // 2014-01-09

2014. január 09-én eladtam...

 

Pár hete vettem egy aftermarketes lapátot, mert a régi már nem tetszett. Nos, az új is csak az első esőig. Alapvetően a két végén törölt, az orrom előtt középen nem. Próbáltam kicsit hajlítani rajta, amivel azt értem el, hogy most a közepén törölt, a két szélén nem. Második próbára az eredeti helyzet állt vissza. Király! Eldönthetem, hogy hol töröljön, középen, vagy a két szélén.
Nekem viszont jobban tetszene egy, ami mindenhol töröl. Veszprémből rendeltem egy pár gyárit. Ma megjött. 16 rugó a pár.
Gyorsan felpattintottam. Egy ideig nem lesz gond, az előző pár, amit ugyanitt szereztem be kb. 50e km-t bírt.

 

http://www.automatavalto.eoldal.hu

Tiszelt Sándor!

Autóm egy Alfa Romeo 166-os, 2.4 JTDm 20v Spotronic (Aisin AW55-50SN) váltóval. Jelenleg 187000 km van benne és kb. havi 1x azt produkálja hogy alacsony sebességnél, részterhelésen berezonál az autó. Megszeretném kérdezni hogy mi állhat a jelenség hátterében? Esetleg a további használattal nem fogok-e visszaforditahatalan károkat okozni a váltóban? (Az autót szeretném még legalább 10 évig használni.) Válaszáért előre is Köszönet!
Üdvözlettel én

Tisztelt Én,

Az Ön által leírt tünet a Converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-Up / meghibásodásának a kezdeti tünete . A későbbiekben a magasabb fokozatokban a fordulatszám ingadozás is tapasztalható lesz . / 200-500 Rpm/. Amennyiben egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.

Üdvözlettel : Sándor.

 
>> SzervizJorjie // Alfa 146 1.9 JTD // 2014-01-09

Így sikerült :-)

 

Na a Drágámnak elszakadt a motorház tető nyitó bovdene, majd nem akart elindulni...:-) De ezer hála és köszönet Karinak, mindkét hibát orvosolni tudta, a nemindulás oka az egyik szívócső lecsúszása volt! Most megint, mint a Schaffhausen, úgy megy :-) Valamint a motorház tető is ismét nyílik, közel 2 óra sz----ás után! Köszi Kari :-)
Utána, ha már elővettem, kapott egy fürdetést:-)

 
>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2014-01-09

Eddig bírta a gyári akksi, 4,5 év. Új akkumulátort vettem, ezúttal is Excide (mint a gyári), csak 60 helyett 70 amperest.

Az esti indításért köszönet Csabinak, az akkumulátor-beszerzésért pedig Begének :)